Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Konkurs Świąteczny 2017

13.12.2017 | Dodał: Dyktator

X edycja konkursu świątecznego. Trwa 13-19 grudnia 2017. więcej

Finały plebiscytów 2017!

07.12.2017 | Dodał: Dyktator

Do 17 grudnia trwają finały ostatniej fazy tegorocznych plebiscytów. więcej

Bannerlord:Wywiad z Koray Kıyakoğlu, inżynierem oprogramowania

07.12.2017 | Dodał: Hubtus

Tym razem w dzisiejszym Dev Blogu głównym gościem Q&A jest inżynier oprogramowania Koray Kıyakoğlu. Opowiada nam ona o swojej pracy w (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2  (Przeczytany 32406 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Dyktator

  • Premier TFW
  • Administrator
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3998
  • Piwa: 702
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # nowe screeny
« Odpowiedź #45 dnia: Sierpień 05, 2015, 18:45:45 »
Wrzucam nowe screeny:

Duel


Ekran postaci
"Bądź zmianą, którą pragniesz ujrzeć w świecie."

soner:wszystkie wypowiedzi na sb sa drukowane i wysylane do rodzicow autorow
sir Luca:moje też?
Alkhadias:Twoje są wysyłane na policję.
soner:razem z probka kalu i moczu

Offline b@rtu$

  • The Deluge dev
  • Zbrojny
  • *
  • Wiadomości: 2609
  • Piwa: 46
  • Płeć: Mężczyzna
  • RW_Pocztowy_Bartus
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # nowe screeny
« Odpowiedź #46 dnia: Sierpień 05, 2015, 18:53:51 »
Muszę przyznać że jestem zainteresowany. Dodali kilka smaczków do walki, poprawili odrobinę animacje, rany ;). Tylko mam nadzieję że nie poszybują z ceną i będzie podobna do WB.

Offline Haazheel

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 439
  • Piwa: 13
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # nowe screeny
« Odpowiedź #47 dnia: Sierpień 05, 2015, 18:56:44 »
Ja mam nadzieje że nie będę musiał kupować nowego kompa bym mógł to zagrać. Bo sam mam smaka na tę grę.

Offline Garedyr

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 487
  • Piwa: 65
  • Płeć: Mężczyzna
  • http://icryeverytime.com/
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # nowe screeny
« Odpowiedź #48 dnia: Sierpień 05, 2015, 18:57:27 »
Tylko mam nadzieję że nie poszybują z ceną i będzie podobna do WB.

Coś mi się wydaje, że mniej niż 80 zł kosztować nie będzie. ;)

Ja mam nadzieje że nie będę musiał kupować nowego kompa bym mógł to zagrać. Bo sam mam smaka na tę grę.

A ja właśnie składam nowego kompa pod Bannerlorda :D


"Szukaj po omacku ch*ja w cieście" ~Prußak
"Jakbym miał pasztet to bym zjadł kanapkę z pasztetem ale nie mam chleba" ~Mat Berserker
"Bieg na kilometr w ramach biegania, to jak picie piwa bezalkoholowego w ramach picia alkoholu" ~Dyktator

Offline Askorti

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1327
  • Piwa: 47
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # nowe screeny
« Odpowiedź #49 dnia: Sierpień 05, 2015, 18:57:34 »
Wydaje mi się, czy ten zamach wygląda tak, jak w Wb, lub jeszcze nawet gorzej? Nikt, kto ceni swoje życie by się tak nie zamachiwał.

Offline b@rtu$

  • The Deluge dev
  • Zbrojny
  • *
  • Wiadomości: 2609
  • Piwa: 46
  • Płeć: Mężczyzna
  • RW_Pocztowy_Bartus
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # nowe screeny
« Odpowiedź #50 dnia: Sierpień 05, 2015, 19:00:37 »
Jedna fajna rzecz którą zauważyłem w walce.
Pełne trafienie mieczem powoduje zatrzymanie się broni, wygląda tak jakby przedmiot przekazał energię na cel, odsuwając się nieco  od celu broń nie zatrzymuje się i wychodzi Nam z tego cięcie. Ciekawe czy będzie jakieś rozróżnienie cięcie/uderzenie. Było by fajnie...

Edit:
Pominę fakt że trzeci koleś umarł od ran w ramiona i nie widać już takiego zatrzymania się broni przy pchnięciu...

Offline ^IvE

  • Słońce Tawerny
  • Moderator Globalny
  • Paladyn
  • **
  • Wiadomości: 5354
  • Piwa: 500
  • Płeć: Mężczyzna
  • Let me take you to the movie
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # nowe screeny
« Odpowiedź #51 dnia: Sierpień 05, 2015, 19:02:59 »
Pany, to ma być grywalne nie realistyczne.

Mi się podoba, przyznaje to z bólem bo chciałem nie mieć dylematu czy to kupić :P



Offline Askorti

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1327
  • Piwa: 47
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # nowe screeny
« Odpowiedź #52 dnia: Sierpień 05, 2015, 19:04:44 »
Jedna fajna rzecz którą zauważyłem w walce.
Pełne trafienie mieczem powoduje zatrzymanie się broni, wygląda tak jakby przedmiot przekazał energię na cel, odsuwając się nieco  od celu broń nie zatrzymuje się i wychodzi Nam z tego cięcie. Ciekawe czy będzie jakieś rozróżnienie cięcie/uderzenie. Było by fajnie...

Edit:
Pominę fakt że trzeci koleś umarł od ran w ramiona i nie widać już takiego zatrzymania się broni przy pchnięciu...
Wydaje mi sie, ze w trzecim filmiku w okolicy 2:17 postać uderza przeciwnika, zabija go a miecz potem zatrzymuje się na kamieniu, a przynajmniej tak by brzdęk sugerował chyba, że to brzęczenie broni kogoś innego.

Offline b@rtu$

  • The Deluge dev
  • Zbrojny
  • *
  • Wiadomości: 2609
  • Piwa: 46
  • Płeć: Mężczyzna
  • RW_Pocztowy_Bartus
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # nowe screeny
« Odpowiedź #53 dnia: Sierpień 05, 2015, 19:05:36 »
Pany, to ma być grywalne nie realistyczne.

Mi się podoba, przyznaje to z bólem bo chciałem nie mieć dylematu czy to kupić :P
Ja lubię realistyczne i grywalne ;).

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3912
  • Piwa: 139
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # mamy już 3 filmy
« Odpowiedź #54 dnia: Sierpień 05, 2015, 19:05:51 »
Cytuj
a teraz będzie jeszcze większe wsparcie dla modderów.

Jak na razie, to nie widzieliśmy nic, co by to potwierdzało. Rozrósł się znacząco edytor i mnóstwo rzeczy robi się teraz spod niego, co nie wróży zbyt dobrze. Obawiam się, że o ile modowanie będzie teraz znacznie łatwiejsze, to nie będzie aż takich możliwości ingerencji w rozgrywkę, jak mamy obecnie.

Co do filmiku, to nadal bardzo mało walki jest pokazane i nie wiadomo jak zachowuje się AI w grupach. Widać za to okropne dialogi (brak lip sync, drewniane miny/gesty i kiepskie, niewyraźne głosy, a tekst gdzieś z boku, gdzie nie chce się patrzeć), kulawe animacje i blokujących się przechodniów.

Ogólnie nie wygląda to źle. ;) Zobaczymy jak będzie z tym modowaniem...

Offline Mistafa Faghil

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Piwa: 0
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # nowe screeny
« Odpowiedź #55 dnia: Sierpień 05, 2015, 19:06:00 »
Kochałem zabawe w map editorze w WB, po dzisiajszej prezentacji nie mogę się doczekać aż wyprubuje nowy :D w końcu pozwolą mi dopieszczać detale :)
Crafting system powalił mnie na łopatki, naprawdę kupa swietnej roboty :) pamiętajmy też ze oni nie mają grubych milionów na dopieszczanie gry;p

System walki mnie bardzo ucieszył choć dopiero Work In Proggres, Ragdoll tego mi brakowało starym mb, Kreator postaci przeszedł nawet moje oczekiwania :D
Najbardziej mnie ciekawi czy bedzie jakieś info o zapowiadanym dawno temu single player w trybie co-op :) Jeżeli nie zapomną tego dodać to nigdy nie odejdę od tej gry :D

Już widzę te setki,tysiące i miliony modów ;p

Offline Bruce Campbell

  • Lew
  • Możny
  • *
  • Wiadomości: 7063
  • Piwa: 599
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • brucecampbellboyz1981
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # nowe screeny
« Odpowiedź #56 dnia: Sierpień 05, 2015, 19:06:14 »
Ale nie wiem czy zwróciliście uwagę, ale ten vlandianski sierżant przypomina trochę - przynajmniej mi - Norda. Trochę ciekawe, bo po concept ratach i opisach wydawało mi się że będzie bardziej do Vaegirów podobna frakcja Vlandian.
EDIT: kiedy którykolwiek z Turków zapowiedział kampanię co-op? Prędzej spodziewałbym się akurat od nich że to niemożliwe :P

Offline Garedyr

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 487
  • Piwa: 65
  • Płeć: Mężczyzna
  • http://icryeverytime.com/
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # nowe screeny
« Odpowiedź #57 dnia: Sierpień 05, 2015, 19:06:19 »
Osobiście najbardziej podoba mi się to, że postacie w końcu ruszają ustami i mają nagrany dubbing :D Nie jest on może pierwszorzędnej jakości, ale powinniśmy się cieszyć z tego, że jest. Boli mnie jedynie kwestia modowania. Wszystko ma być robione za pomocą edytora, a to może nie dawać możliwości ingerencji w bardziej skomplikowane elementy gry, takie jak np. skrypty.


"Szukaj po omacku ch*ja w cieście" ~Prußak
"Jakbym miał pasztet to bym zjadł kanapkę z pasztetem ale nie mam chleba" ~Mat Berserker
"Bieg na kilometr w ramach biegania, to jak picie piwa bezalkoholowego w ramach picia alkoholu" ~Dyktator

Offline Askorti

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1327
  • Piwa: 47
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # nowe screeny
« Odpowiedź #58 dnia: Sierpień 05, 2015, 19:07:15 »
Pany, to ma być grywalne nie realistyczne.
Gdybym chciał chociażby odrobiny realizmu to wymagałbym zbijania ataków na bok, a nie blokowania jakby to byli dwaj kibole okładający się pałkami. ;p
Poza tym, to jest kwestia animacji, a nie grywalności. Moim zdaniem po prostu idą na łatwiznę.

Offline soner

  • Ojciec Założyciel
  • Rybałt
  • ****
  • Wiadomości: 1707
  • Piwa: 117
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # nowe screeny
« Odpowiedź #59 dnia: Sierpień 05, 2015, 19:08:32 »
Bardzo dobrze, ze w niektórych aspektach mocno rozwineli gre. Podoba mi się nowy system tworzenia postaci. Widać tez, że zainwestowali w aktorów (lub raczej programistów, którzy w wolnej chwili podkładali głosy), aby ożywili postaci , dla mnie jest to duzy plus, bo nienawidzę w grach tej smetnej ciszy podczas prowadzenia dialogów.
To co mi się nie podoba, to, że w kilku aspektach jest to dalej warband na sterydach i to tych tanszych. Mapa strategiczna wygląda tak jak 10 lat temu. Powaznie? Wedlug nich jest to tak perfekcyjny aspekt gry, że NIC nie da się tam zrobić? Komunikaty podczas walk wyglądają identycznie jak do tej pory i zaśmiecają pół ekranu. Mam nadzieje, żę te rzeczy pozmieniają jeszcze i póki co są to zwykłe placeholdery. Oblężenie jest troche rozbudowane, ale boje się, żę finalnie i tak to będzie stare, swojskie, powolne wspinanie się po drabinkach. Poza tym to co mnie boli najbardziej, to to, że jest to gra o wielkich starciach armii, a brakuje tu rozmachu. Nie mówię, że chce tu wojny jak Battlefieldzie, ale jak na 2015, to jest również i w tym aspekcie biednie.
~Już Cię nie rozumie liżę komuż dupę ale jestem arogancki.Zastawienie wyrazów podobne do tego Jaś jest wysoki ale trochę niski. - acoaco122