Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Konkurs Świąteczny 2017

13.12.2017 | Dodał: Dyktator

X edycja konkursu świątecznego. Trwa 13-19 grudnia 2017. więcej

Finały plebiscytów 2017!

07.12.2017 | Dodał: Dyktator

Do 17 grudnia trwają finały ostatniej fazy tegorocznych plebiscytów. więcej

Bannerlord:Wywiad z Koray Kıyakoğlu, inżynierem oprogramowania

07.12.2017 | Dodał: Hubtus

Tym razem w dzisiejszym Dev Blogu głównym gościem Q&A jest inżynier oprogramowania Koray Kıyakoğlu. Opowiada nam ona o swojej pracy w (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Multimedia  (Przeczytany 37573 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline huth

  • Senior
  • *
  • Wiadomości: 6524
  • Piwa: 450
Odp: Multimedia
« Odpowiedź #30 dnia: Grudzień 23, 2013, 00:54:49 »
Co do Assasina, wyrobraź sobie walkę na 100 chłopa gdzie każdy czeka na swoją kolej do walki z bohaterem :D Nieziemski widok.
taaa, to jest straszne, dlatego hejtuję wszystkie części od dwójki :P

Teraz porównaj oba silniki i zasoby finansowe twórców. Tak... da się ale nie w grze robionej przez niezbyt zamożne Tureckie studio :P
No shit, Sherlock, wszyscy tu sobie zdają z tego sprawę, ale może chociaż jakaś namiastka będzie :)

Offline NIFN

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1360
  • Piwa: 19
Odp: Multimedia
« Odpowiedź #31 dnia: Grudzień 23, 2013, 09:12:55 »
Ale przecież taki układ jest częsty nie tylko w MMO, ale także w dużej części RPG
http://www.pixelsocks.com/wp-content/uploads/2011/02/Inventory.jpg
http://www.worldofrisen.de/images/imgmanager/264.jpg
Dla mnie (że aż podkreślę), to może i taki układ być nawet i FPS-ie. Nie zmienia to faktu, iż jest to układ dla mnie (znów podkreślę) nieczytelny. Z biegiem czasu można się z nim oswoić i działać intuicyjnie, ale na pierwszy rzut oka tego typu rozwiązania mnie (i znowu) odpychają.
Dla mnie (j.w.) bardziej czytelne są takie układy:
Diablo 2
MU Online
(Oldschool) Runescape
S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat

...niż takie:
Runes of Magic
Age of Conan: Unchained
(dalej mi się szukać nie chce)

Swoją drogą - akurat drugi screen, który podesłałeś, mógłbym jeszcze strawić.

Przecież właśnie masz tego namiastkę poprzez nowy slot.
To jest slot na pancerz, a nie na dodatek kosmetyczny do pancerza. Takim dodatkiem może być (oprócz wspomnianych sakiewek przy pasie) chusta, bądź piórko na hełmie, zdobienia na pancerzu,  czy pochwie do miecza, ostrogi do butów i inne bzdety, które nijak wpływać będą na statystyki przedmiotu, a ich widoczność kończyłaby się już na pierwszej (bądź drugiej) warstwie LOD.


Kurde, co za projekt, wow. Taki system animacji by się w tym Sui Generis przydał :P
W ekipie tworzącej Sui Generis nie było żadnego animatora, gdy robili prezentacje. Teraz wygląda to nieco lepiej: http://www.youtube.com/watch?v=6K1DtyGAuB0, ale wciąż do ideału długa droga - zwłaszcza przy animowaniu proceduralnym, na czym projekt bazuje...
Wątpię, żeby to zrobili :P Nie mam pojęcia jak to jest od strony technicznej, ale coś mi się wydaje, że taką technologię chyba się kupuje, bo jakby mieli sami takie coś zrobić.... 2020. Nawet jeśli będzie coś takiego, to chyba nie tak super jak w tytułach AAA
Przecież Tul, przy pomocy shaderów, wprawił w ruch pewne materiały już na silniku WB - patrz Deluge (niech ktoś poprawi, jeśli się mylę). Nie wpływają może one na fizykę, ale do liści na drzewach i krzakach, czy też trawy nadają się idealnie. Nie jestem pewien, co do ubioru, ale takie gambesony,  przeszywanice i inne pikowane płaszcze (nie wspominając o kolczugach) są ciężkie i sztywne, więc wiaterek raczej ich nie poruszy (no może jakiś Xawery...).
Co do banerów - popatrzcie na tytuł gry...

Pamiętajcie też, że ekipa z TaleWorlds zaimplementowała silnik fizyczny Havoc do swojej ostatniej produkcji. Dzięki temu w WB możemy... hm... no, nie wiem - zaobserwować nakłanianie się ciał na siebie? Chociaż nie... uh...


(...) przynajmniej dają grę modować i wypuszczają w stanie jakiejś grywalności (...)
Tak, jeśli modding M&B2 będzie wyglądał tak samo, jak modding pierwszej odsłony, to nie wróżę tej produkcji przyszłości. Na screenach z edytora (m.in. tym: Link) widać więcej opcji (chociażby pasek Menu), wiec może przynajmniej doczekamy się normalnego edytora do scen.

btw. około 200 jednostek na ekranie, tkaniny z ich strojów powiewają na wietrze zgodnie z fizyką... pozdrawiam wasze komputery
Trzy słowa: Level Of Detail.


Widać, że niektórzy spodziewają się bardziej jakiegoś dodatku do WB, zamiast nowej odsłony M&B... Jeśli TW przyjmie taką politykę, to seria M&B podzieli ten sam los, co słynne "Call of Bullshit", czy inne "Battlecrapy". Nie twierdzę, że wszystko, co zaimplementowano w WB jest złe, ale warto doszlifować sprawdzone i lubiane schematy oraz wprowadzić kilka przemyślanych i zarazem pasujących innowacji. System ekwipunku daje akurat ogromne pole do manewru, by urozmaicić znacząco grę - zwłaszcza, jeżeli nakładane na naszego bohatera przedmioty znaczyć będą więcej, niż cyferkę określającą poziom ochrony części ciała. Wybierając broń, chciałbym móc poczuć jej skuteczność przy walce z różnie opancerzonymi przeciwnikami, zamiast wyliczeń pokroju: (obrażenia broni * współczynnik prędkości)/(poziom pancerza * współczynnik prędkości)*jakaś wartość...

Generalnie nie mamy wpływu na to, jak wyglądać będzie finalny produkt (dziś to trochę ironiczne określenie), bo to jest zamysł twórców. Nikt jednak nie zmusza nas do dokonania zakupu owego produktu - wszak gry komputerowe to tylko "czaso-umilacze", a nie aplikacje niezbędne do życia... aczkolwiek patrząc na niektórych, to trochę wątpliwa teoria...

Pozdrawiam!
« Ostatnia zmiana: Grudzień 23, 2013, 12:34:30 wysłana przez NIFN »

Online ^IvE

  • Słońce Tawerny
  • Moderator Globalny
  • Paladyn
  • **
  • Wiadomości: 5355
  • Piwa: 503
  • Płeć: Mężczyzna
  • Let me take you to the movie
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Multimedia
« Odpowiedź #32 dnia: Grudzień 23, 2013, 12:45:09 »
Liczy się grywalność. Te rzeczy o których mówicie to gdzieś z 2% przyjemności, którą ja czerpię z gier. Co mi po wiśience jak tort spalony. Wiadomo trzeba się cenić i mierzyć jak najwyżej no ale chyba nikt tutaj się po TW tego nie spodziewa. Do tego jak to powiedział trafnie Trebron - kwestię optymalizacji trzeba wziąć pod uwagę. Jak dla mnie mogą zrobić nawet dodatek zmieniający tylko kilka aspektów walki jak chambery/włócznie itd. a skupić się zamiast tych bajersów maksymalnie na systemach jakiś wewnętrznych turniejów/wsparciem dla sceny multi/ jakieś liczniki wyników/nowe tryby i ogólnie wsparcie rozgrywki multi, nawet wedle mnie by mogli coś dodać na wzór tego nieszczęsnego crpga byle by były też rozgrywki multi "konkurencyjne" gdzie zaczyna się z równymi szansami. Tyle chcę od tej gry. Pofapać sobie do ładnej estetyki slotów czy innych bajerkach to sobie mogę w jakimś rpgu albo w grze akcji, tutaj nie ma czasu na pierdoły, tu się leję krew tu się leje posoka xDDDD



Offline Dalhi

  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 313
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pancakes Fans Master
Odp: Multimedia
« Odpowiedź #33 dnia: Grudzień 24, 2013, 11:51:57 »
Może nie potrafię czytać, ale do tej pory nie doszukałem się ani jednego słowa na temat rozgrywki sieciowej poza jednym starym wywiadem w którym któryś z twórców gry powiedział, że na obecnym etapie rozwoju stworzenie  multiplayera wygląda na trudne do zrobienia.
Zrzuty ekranu jakie do tej pory pokazali to na pewno jakiś krok na przód (przynajmniej pod względem graficznym). Studio TaleWorlds rozrosło się, wygląda na to że mają całkiem sporo rąk do pracy i liczę że pod koniec przyszłego roku będziemy mogli zobaczyć czy będą w stanie sprostać naszym oczekiwaniom. Konkurencja jest coraz większa i w przyszłości może pojawić się kilka tytułów które na pewno będą w stanie powalczyć z serią M&B, bo powiedzmy sobie szczerze produkcje jakie do tej pory się ukazały (Chivalry, War of the Roses) są raczej słabe, owszem niektórym mogą się podobać niektóre elementy ale całokształt nie jest zbyt udany.
W moim przypadku przede wszystkim liczę na przeniesienie bardzo dobrego systemu walki jaki jest w M&B możliwie jak najbardziej doszlifowanego i pozbawionego całej masy błędów i głupich glitchy z jakimi przychodzi się nam zmagać. Co do kampanii dla jednego gracza... no cóż tu pozostaje liczyć tylko na kreatywność całej masy całkiem zdolnych ludzi którzy będą w stanie w jakiś sposób poprawić i rozbudować rozgrywkę.

Wesołych świąt!

Online ^IvE

  • Słońce Tawerny
  • Moderator Globalny
  • Paladyn
  • **
  • Wiadomości: 5355
  • Piwa: 503
  • Płeć: Mężczyzna
  • Let me take you to the movie
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Multimedia
« Odpowiedź #34 dnia: Grudzień 24, 2013, 12:27:50 »
Może nie potrafię czytać, ale do tej pory nie doszukałem się ani jednego słowa na temat rozgrywki sieciowej poza jednym starym wywiadem w którym któryś z twórców gry powiedział, że na obecnym etapie rozwoju stworzenie  multiplayera wygląda na trudne do zrobienia.
Zrzuty ekranu jakie do tej pory pokazali to na pewno jakiś krok na przód (przynajmniej pod względem graficznym). Studio TaleWorlds rozrosło się, wygląda na to że mają całkiem sporo rąk do pracy i liczę że pod koniec przyszłego roku będziemy mogli zobaczyć czy będą w stanie sprostać naszym oczekiwaniom. Konkurencja jest coraz większa i w przyszłości może pojawić się kilka tytułów które na pewno będą w stanie powalczyć z serią M&B, bo powiedzmy sobie szczerze produkcje jakie do tej pory się ukazały (Chivalry, War of the Roses) są raczej słabe, owszem niektórym mogą się podobać niektóre elementy ale całokształt nie jest zbyt udany.
W moim przypadku przede wszystkim liczę na przeniesienie bardzo dobrego systemu walki jaki jest w M&B możliwie jak najbardziej doszlifowanego i pozbawionego całej masy błędów i głupich glitchy z jakimi przychodzi się nam zmagać. Co do kampanii dla jednego gracza... no cóż tu pozostaje liczyć tylko na kreatywność całej masy całkiem zdolnych ludzi którzy będą w stanie w jakiś sposób poprawić i rozbudować rozgrywkę.

Wesołych świąt!

To pytanie dotyczyło kampanii multiplayer. Samo multi będzie na stówkę ;)



Offline Dalhi

  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 313
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pancakes Fans Master
Odp: Multimedia
« Odpowiedź #35 dnia: Grudzień 24, 2013, 12:43:53 »
Mam taką nadzieję, inaczej to będzie strzał w kolano. Zobaczymy co pokażą w kolejnych odsłonach swojego bloga.

Offline Arthasan

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1449
  • Piwa: 65
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Multimedia
« Odpowiedź #36 dnia: Grudzień 24, 2013, 17:31:03 »
Ja tam bardziej czekam na odsłonę bety :)
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota. Co do tej pierwszej są jednak pewne wątpliwości.

Offline Sinlasil

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 120
  • Piwa: 3
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Multimedia
« Odpowiedź #37 dnia: Grudzień 27, 2013, 11:40:25 »
A ja czekam na jakąś taktykę w walce, już patrzeć nie mogę jak obie armie ruszają na siebie w kompletnym nieładzie.

Offline Aharo

  • Awanturnik
  • *
  • Wiadomości: 1803
  • Piwa: 3
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Multimedia
« Odpowiedź #38 dnia: Grudzień 28, 2013, 02:17:53 »
Jak grasz w kampanię w Warbanda polecam przytrzymać F1 czy jedno/dwa dalej, tak ustawiasz oddziały w konkretnym miejscu. Można także ustawiać formacje, rozkazać zejść z konia, zaprzestać ostrzału. Ogólnie fajna sprawa.
cześć, co tam

Offline cobran

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 34
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Warrusie! oddaj mi moje legiony!
Odp: Multimedia
« Odpowiedź #39 dnia: Grudzień 28, 2013, 09:37:56 »
dlatego według mnie fajnie by było gdyby w trakcie gry można było nacisnąć pauzę i włączyć mapę strategiczną na której moglibyśmy wydawać jednostką rozkazy.

Offline Aharo

  • Awanturnik
  • *
  • Wiadomości: 1803
  • Piwa: 3
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Multimedia
« Odpowiedź #40 dnia: Grudzień 28, 2013, 11:48:27 »
Wydawanie rozkazów w czasie rzeczywistym jest bardziej realistyczne. I znacznie ciekawsze. I tak btw. to nie jest strategia by dodawali takie opcje.
cześć, co tam

Offline Trebron2009

  • 2009
  • Najemnik
  • *
  • Wiadomości: 2047
  • Piwa: 312
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Multimedia
« Odpowiedź #41 dnia: Grudzień 28, 2013, 15:33:09 »
Wydawanie rozkazów w czasie rzeczywistym jest bardziej realistyczne. I znacznie ciekawsze. I tak btw. to nie jest strategia by dodawali takie opcje.
Realizm nie równa się grywalności.

Offline Sinlasil

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 120
  • Piwa: 3
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Multimedia
« Odpowiedź #42 dnia: Grudzień 28, 2013, 17:52:02 »
Jak grasz w kampanię w Warbanda polecam przytrzymać F1 czy jedno/dwa dalej, tak ustawiasz oddziały w konkretnym miejscu. Można także ustawiać formacje, rozkazać zejść z konia, zaprzestać ostrzału. Ogólnie fajna sprawa.

To wiem, chodzi o armię wroga (czyli komputer). ;)

Offline Habrak

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 190
  • Piwa: 8
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Multimedia
« Odpowiedź #43 dnia: Grudzień 31, 2013, 11:04:37 »
Cóż, nowe menu wygląda, moim zdaniem mniej przejrzyście niż w MB i Wb. Co nie znaczy że jest gorsze, może trzeba będzie się przyzwyczaić. No, i TW potwierdza to co powiedzieli w wywiadzie - robią wszystko od nowa. Zobaczymy tylko czy będzie to na plus, czy raczej minus :)
Ludzie są jak morze, czasem łagodni i przyjaźni, czasem burzliwi i zdradliwi. Przede wszystkim to jednak tylko woda.

Offline Teoiss

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 692
  • Piwa: 8
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Multimedia
« Odpowiedź #44 dnia: Styczeń 09, 2014, 09:46:23 »
Wszystko ładnie :D
Ciekaw jestem multi :D