Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Konkurs wystartował!

10.05.2018 | Dodał: Hubtus

Drodzy Tawernowicze! więcej

[Konkurs] Odgadnij treść kolejnego bloga!

08.05.2018 | Dodał: Eltarek

Redakcja Tawerny przygotowała dla Was nowy konkurs, w którym Waszym zadaniem będzie odgadnięcie kategorii oraz treści blogów (...) więcej

Ruszają zapisy na mistrzostwa Polski NW

22.04.2018 | Dodał: Dyktator

Zapisy potrwają do 29 kwietnia, godziny 15:00 więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord  (Przeczytany 170783 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Dyktator

  • Premier TFW
  • Administrator
  • Błędny Rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 4218
  • Piwa: 746
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1065 dnia: Czerwiec 10, 2018, 11:57:59 »
A ja sądzę, że środowisko będzie reagować, tylko nie wszystkie animacje jeszcze są gotowe (gdyby były, pewnie by zaraz wydawali już grę). I widać to po trzecim gifie z tego samego bloga:

(click to show/hide)

Offline Garedyr

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 497
  • Piwa: 68
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ora.
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1066 dnia: Czerwiec 10, 2018, 12:22:38 »
Spokojnie panowie. Weźcie pod uwagę to, że Bannelord będzie modowalny niczym Skyrim (a może nawet bardziej)!
To czego Taleworldsom nie uda bądź nie zechce się osiągnąć zrobią modderzy. Zapowiada się na to, że dostaniemy dobry silnik, na którym będzie dało się zrobić kompletnie nowe gry. Czepianie się takich drobnych szczegółów jest nie na miejscu imo.


"Szukaj po omacku ch*ja w cieście" ~Prußak
"Jakbym miał pasztet to bym zjadł kanapkę z pasztetem ale nie mam chleba" ~Mat Berserker
"Bieg na kilometr w ramach biegania, to jak picie piwa bezalkoholowego w ramach picia alkoholu" ~Dyktator

Offline Bruce Campbell

  • Lew
  • Możny
  • *
  • Wiadomości: 7459
  • Piwa: 681
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • datadream2004 コギ花
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1067 dnia: Czerwiec 11, 2018, 09:34:50 »
Czepianie się takich drobnych szczegółów jest nie na miejscu imo.
Niby dlaczego? TW wrzuca jakieś info/gif/obrazek, a my mamy jak najbardziej prawo zareagować w jakiś sposób na takiego newsa. Negatywnie albo pozytywnie. Gdybym hipotetycznie napisał: "Ale bieda, takie rzeczy już w 2001 były, syf, nie kupuję!", to mógłbym się zgodzić, że taka reakcja na parę gifów to przesada. Ale nie widzę nic "nie na miejscu" w postach wyżej. Wyłącznie stonowane obawy i merytoryczną krytykę tego systemu - przy założeniu, że środowisko rzeczywiście nie będzie reagować na działania NPC.

Weźcie pod uwagę to, że Bannelord będzie modowalny niczym Skyrim (a może nawet bardziej)!
To czego Taleworldsom nie uda bądź nie zechce się osiągnąć zrobią modderzy. Zapowiada się na to, że dostaniemy dobry silnik, na którym będzie dało się zrobić kompletnie nowe gry.
Pewnie, im bardziej modowalna gra, tym lepiej i jest to zaleta sama w sobie. Ale nie jest to wymówka pozwalająca na wydanie niedorobionej* gry - bo Bannerlorda (a przynajmniej tak zakładam) będzie sprzedawać się jako grę, nie silnik czy jakiś edytor.

A ja sądzę, że środowisko będzie reagować, tylko nie wszystkie animacje jeszcze są gotowe (gdyby były, pewnie by zaraz wydawali już grę).
Mam nadzieję, że masz rację.

* - for the record: zaznaczam tutaj wyłącznie moje podejście do argumentu "gra będzie modowalna, więc czemu się czepiacie" ogólnie. Nie sugeruję, że brak reakcji środowiska na działania NPCów = niedorobiona gra

Offline Hubtus

  • Moderator
  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 400
  • Piwa: 146
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1068 dnia: Czerwiec 11, 2018, 18:06:03 »
Czepianie się takich drobnych szczegółów jest nie na miejscu imo.
Niby dlaczego? TW wrzuca jakieś info/gif/obrazek, a my mamy jak najbardziej prawo zareagować w jakiś sposób na takiego newsa. Negatywnie albo pozytywnie. Gdybym hipotetycznie napisał: "Ale bieda, takie rzeczy już w 2001 były, syf, nie kupuję!", to mógłbym się zgodzić, że taka reakcja na parę gifów to przesada. Ale nie widzę nic "nie na miejscu" w postach wyżej. Wyłącznie stonowane obawy i merytoryczną krytykę tego systemu - przy założeniu, że środowisko rzeczywiście nie będzie reagować na działania NPC.
A moim zdaniem TW samo sobie stwarza taki problem robiąc tego typu dev blogi. Prawda jest taka, że większość takich drobnostek będzie dla nas w trakcie rozgrywki niezauważalna, bo będziemy skupieni na zupełni innych czynnościach. Takie animacje na pewno wpłyną pozytywnie na lepszy odbiór immersji świata, a to jest akurat ważne przy początkowym zetknięciu się gracza z grą.

Offline Askorti

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1335
  • Piwa: 50
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1069 dnia: Czerwiec 14, 2018, 19:13:33 »
Cytuj
“We don’t have randomly generated battle scenes in Bannerlord. With our new engine and new map editing tools, we are much more efficient at making terrains with no settlements on them. We realised that we can have enough handmade maps for battle scenes. We designated areas on the world map with biomes and tagged our battle scenes according to their features.

This helps us to have consistent quality and fun gameplay with all of our battle scenes, with hand placed spawn positions, managed distances according to party size and many other small details to spice up your gameplay.”
O, to to jest bardzo ciekawe. Już nie będzie tych irytujących auto-generowanych klifów. Hurraaa!

Offline Hieronim114

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 170
  • Piwa: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • bd w pułku
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1070 dnia: Czerwiec 14, 2018, 19:50:56 »
A mi się wydaje że będzie to zbyt powtarzalne
"Kite plane hit steel must"

Dzieci z Georgem Bushem przed zamachem z 11 września 2001 roku

Offline Matim

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 762
  • Piwa: 36
  • Płeć: Mężczyzna
  • Matim loves you
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1071 dnia: Czerwiec 14, 2018, 20:01:17 »
Jakby stworzenie konsoli do generacji map gdzie można wpisać maksymalne odchylenie od wysokości 0 albo % mapy jaki może być pokryty terenem o wysokości powyżej pewnego progu było zbyt trudne