Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Konkurs wystartował!

10.05.2018 | Dodał: Hubtus

Drodzy Tawernowicze! więcej

[Konkurs] Odgadnij treść kolejnego bloga!

08.05.2018 | Dodał: Eltarek

Redakcja Tawerny przygotowała dla Was nowy konkurs, w którym Waszym zadaniem będzie odgadnięcie kategorii oraz treści blogów (...) więcej

Ruszają zapisy na mistrzostwa Polski NW

22.04.2018 | Dodał: Dyktator

Zapisy potrwają do 29 kwietnia, godziny 15:00 więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Brak bitwy i swobodnego wyboru broni w Bannelordzie czyli Mount & Overwatch 2  (Przeczytany 533 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ^IvE

  • Słońce Tawerny
  • Moderator Globalny
  • Paladyn
  • **
  • Wiadomości: 5440
  • Piwa: 528
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Zgodnie z ostatnimi wieściami z TW od ichniejszego PR managera Bannerlord ma być znacznie zmieniony jeśli chodzi o tryby rozgrywki. Dobrze znana bitwa ma zupełnie zmienić swój wymiar. Rozgrywka według twórców ma przypominać coś w stylu Owerwatcha lub TF2. Gracze mieli by określone cele do zrealizowania i kilka żyć. Klasy miały by być sztywnie przypisane do danego rodzaju ekwipunku, którego miały by być rozszerzony poprzez dobór odpowiednich perków. Czyli np. można by zrobić typowego archera albo mix archera i piechociarza poprzez wybór odpowiedniego perka. Czyli w zależności od tego jaką wybierzemy klasę i perk taki sztywnie dobrany ekwipunek otrzymamy. Argumenty twórców to nudna rozgrywka szczególnie jeśli chodzi o oglądanie i brak możliwości przebicia się dla nowych graczy na bitwie z powodu jednego życia.

Jedną z alternatywnych propozycji twórców ma być tzw. skirmish mode. Ma on polegać na walkach w małych format podczas której zadaniem drużyn jest zajęcie trzech punktów na mapie im dłużej trzymają te punkty w swoim posiadaniu tym morale przeciwnika bardziej spadają. Która drużyna pierwsza straci morale - przegrywa.

Co sądzicie na temat tych zmian?

(click to show/hide)
« Ostatnia zmiana: Marzec 21, 2018, 12:27:39 wysłana przez ^IvE »



Offline pawel0108

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 16
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
To ma być tylko w multi zaimplementowane czy do całej gry?
"Jeśli przechodzisz przez piekło, idź dalej."-Winston Churchill

Offline Kradus

  • Dei gratia dux Zendarae
  • Moderator Globalny
  • Zbrojny
  • **
  • Wiadomości: 2300
  • Piwa: 276
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Oczywiście do multi. Single bez bitew nie miałby sensu.

Offline Bruce Campbell

  • Lew
  • Możny
  • *
  • Wiadomości: 7423
  • Piwa: 674
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • datadream2004 コギ花
  • Steam ID: Mój status Steam
W Overwatch nie grałem, ale zanim skupiłem się na M&B dużo czasu spędziłem na graniu w TF2 i będę szczery - nie podoba mi się ten pomysł.
I nie zrozumcie mnie źle, nie mam zamiaru na TF2 narzekać, bo nadal od czasu do czasu pykam sobie w to. Ale to kompletnie dwie różne gry i koncept przenoszenia rozgrywki z Team Fortressa na M&B moim zdaniem się nie uda. Chyba każdy kto widział choć jeden mecz w TF2 zgodzi się ze mną: (klik!). Team Fortress 2 jest zabawny i przyjemny, ale to nie jest droga którą powinno podążać TW.

Offline Luther

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 545
  • Piwa: 37
Zgadzam się z twoją opinią IvE ale mam tylko jedno swoje do dodania. Niech nawet będzie ten tryb z TF2 byle by nie odrzucali całkowicie trybu bitwy. Robią Bannerlorda już długo bez podanej daty premiery, nie widzę problemu na dodanie typowego trybu Bitwy z Warbanda dla starych graczy. Bezsensu zmuszać graczy do grania w trybie narzuconym przez twórców bo stary uważają za nudny.

Online Zahari

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 658
  • Piwa: 77
  • Płeć: Mężczyzna
To jak my będziemy grali mecze klanowe na jakimkolwiek modzie? O.o

Offline Dalhi

  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 315
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pancakes Fans Master
Capture the flag jest popularny na chińskich serwerach. Bitwa będzie tylko bez oficjalnego wsparcia w trybie "match makingu", nie mam pojęcia jak to zorganizują.
Odnośnie perków i przygotowanych klas ciężko coś powiedzieć, z jednej strony ma to sens z uwagi na łatwiejszy balans klas i ekwipunku, z drugiej jednak zarządzanie przedmiotami to też część taktycznego podejścia do tematu bitwy w zależności od przeciwnika i mapy. Pogramy zobaczymy, o ile Erdogan nie zablokuje wydania gry.
O organizacje bitew nie ma co się martwić, jeżeli oficjalny tryb będzie ssał pauke to będziecie grać jak do tej pory, bitwy według umówionych zasad.
« Ostatnia zmiana: Marzec 21, 2018, 14:12:38 wysłana przez Dalhi »

Offline Hubtus

  • Moderator
  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 396
  • Piwa: 145
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Zgodnie z ostatnimi wieściami z TW od ichniejszego PR managera Bannerlord ma być znacznie zmieniony jeśli chodzi o tryby rozgrywki. Dobrze znana bitwa ma zupełnie zmienić swój wymiar. Rozgrywka według twórców ma przypominać coś w stylu Owerwatcha lub TF2. Gracze mieli by określone cele do zrealizowania i kilka żyć. Klasy miały by być sztywnie przypisane do danego rodzaju ekwipunku, którego miały by być rozszerzony poprzez dobór odpowiednich perków. Czyli np. można by zrobić typowego archera albo mix archera i piechociarza poprzez wybór odpowiedniego perka. Czyli w zależności od tego jaką wybierzemy klasę i perk taki sztywnie dobrany ekwipunek otrzymamy. Argumenty twórców to nudna rozgrywka szczególnie jeśli chodzi o oglądanie i brak możliwości przebicia się dla nowych graczy na bitwie z powodu jednego życia.

Jedną z alternatywnych propozycji twórców ma być tzw. skirmish mode. Ma on polegać na walkach w małych format podczas której zadaniem drużyn jest zajęcie trzech punktów na mapie im dłużej trzymają te punkty w swoim posiadaniu tym morale przeciwnika bardziej spadają. Która drużyna pierwsza straci morale - przegrywa.

Co sądzicie na temat tych zmian?

(click to show/hide)

Pomysł na wprowadzenie tego trybu(skrimish mode) jest ogółem nie głupi, ale nie rozumiem kompletnie dlaczego rezygnują z typowej bitwy, a wprowadzają tak udziwnioną wersje. Nie mniej jednak ten tryb ma być zapewne odpowiedzią na turnieje. W Warbandzie drużyny i tak czekały na mastera, więc pierwsze minuty rozgrywki dopóki nie pojawił się master i tak zazwyczaj były wegetatywne. Na pewno ten tryb, o ile ukaże się w takiej formie będzie ciekawszy do streamowania, bo cały czas ciągle się będzie coś działo. Ogółem IvE to mocno uogólnił, więc poniżej trochę to doprezycuje:

Cel:
Na mapie będą znajdować się trzy flagi, których przejęcie generuje ujemne punkty "morale" dla drużyny przeciwnej. Po pewnym czasie zostanie tylko jedna flaga i na niej skupi się cała walka. Przegrywa drużyna, która straci cały pasek morale. W trakcie gry gracze będą mogli się odradzać.
Drużyny:
Każdy z graczy wybiera klasę i dobiera do niej perki, które na pewno modyfikują sprzęt, przy czym do klas będzie przypisana konkretna liczba żyć. Warto też dodać, że gracze będą mogli sobie wzajemnie zrzucać broń.

W komentarzach na forum TW rozgorzała ciekawa dyskusja. Społeczność jest definitywnie w natarciu :P.
(click to show/hide)

Offline Laalaa

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 449
  • Piwa: 57
  • Płeć: Mężczyzna
  • 997 taki numer mam, jeśli coś się dzieje ja pomogę
  • Steam ID: Mój status Steam
Dobra to wyrażę swoją opinię a widzę to tak: Twórcy celują w E-Sport który w aktualnym tempie rozwija się strasznie szybko i nawet czytałem gdzieś, że ma zawitać na igrzyskach olimpijskich już niedługo więc na pewno chcieli żeby to była ich maszyna marketingowa która rozrusza sprzedaż i powtórzy sukces CSa w branży esportowej właśnie ale słusznie zauważyli, że mecze na warbandzie są strasznie nudne do oglądania w porównaniu z takim CS:GO więc muszą to zmienić jeśli chcą, żeby ich plan wypalił. Jeśli kombinują to niech to robią bo jeśli tak jak wy się zamkniecie na takie zmiany to ich gra może szybko umrzeć. Co prawda zgadzam się z wami, że powinni zostawić tryb bitwy w takiej formie jaka aktualnie jest ale jako oddzielny tryb do wyboru.

(click to show/hide)

Online Zahari

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 658
  • Piwa: 77
  • Płeć: Mężczyzna
Hubtus wyjaśnił. Czyli bitwe mamy tylko nie w matchmakingu i spoko.

Offline Demitek

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mors qui haec legit
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Brak bitwy i swobodnego wyboru broni w Bannelordzie czyli Mount & Overwatch 2
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 01, 2018, 00:31:27 »
...
Śmierć jest rozwiązaniem wszystkich problemów. Nie ma człowieka. nie ma problemu