Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord:Wywiad z Steve'm Negusem, projektantem wydarzeń oraz pisarzem w M&B

19.01.2018 | Dodał: Hubtus

Wtajcie Tawernowicze! Wczoraj ukazał się kolejny Dev Blog, w którym wywiadu udzielił Steve Negus(pisarz oraz projketant) z ekipy Taleworlds. (...) więcej

[Bannerlord] Pierwszy blog dewelopera w 2018. roku!

11.01.2018 | Dodał: Eltarek

Jakiś czas temu przestaliśmy wrzucać na stronę główną cotygodniowe newsy o nowych blogach. Powód jest prosty, owe blogi od (...) więcej

Konkurs Świąteczny 2017

13.12.2017 | Dodał: Dyktator

X edycja konkursu świątecznego. Trwa 13-19 grudnia 2017. więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: War Sword - Warhammer  (Przeczytany 68951 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Haazheel

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 439
  • Piwa: 13
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: War Sword - Warhammer
« Odpowiedź #180 dnia: Wrzesień 02, 2011, 17:59:59 »
Te zbroje na obrazku są oryginalne tylko mają zmienioną kolorystykę.

Offline Warchol

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Piwa: 0
Odp: War Sword - Warhammer
« Odpowiedź #181 dnia: Wrzesień 12, 2011, 16:00:07 »
Podczas większych bitew, czasem wywala mnie z gry. Przy zdobywaniu zamków zawsze!:( Wyskakuje wtedy błąd "unable to lock vertex buffer"
Miał ktoś może taki problem?

Offline Haazheel

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 439
  • Piwa: 13
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: War Sword - Warhammer
« Odpowiedź #182 dnia: Wrzesień 12, 2011, 17:18:19 »
Za dużo woja lub zbyt obciążona wydajność, najlepsze rozwiązanie to w opcjach ustawić żeby zwłoki znikały, czyli po prostu żadnych ciał. 

Offline Pojker

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Piwa: 0
Odp: War Sword - Warhammer
« Odpowiedź #183 dnia: Październik 02, 2011, 15:10:43 »
Może mi ktoś pokazać screena z Łowcą Wiedżm? Ciekawi mnie jak on Wygląda

Offline Aldred

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 540
  • Piwa: 14
  • Płeć: Mężczyzna
  • No Trance No Life.....
Odp: War Sword - Warhammer
« Odpowiedź #184 dnia: Październik 03, 2011, 11:05:24 »
Zapewne chodzi Ci o Łowce Czarownic,nie trzeba screna aby się domyślić jak takowy może wyglądać. Stereotypowo to gość w długim płaszczu, przy pasie pochodnia, miecz, na plecach kusza. W sakwie, trucizny, woda święcona,na piersi na złotym naszyjniku młot sigmara. Na głowie kapelusz w który wetknięte jest pióro(korzysta z niego często pisząc przebieg procesu). Zazwyczaj błędne jest myślenie że działa w pojedynkę ,sam nie zabije nekromanty czy innego spaczonego złem człowieka. Zazwyczaj ma pod sobą tuzin żołnierzy ,kapłan sigmara, pomaga w próbach egzorcyzmu, mag także jest często potrzebny by pomóc w walce z wrogą magią. Chociaż powszechnie wiadomo że łowcy czarownic nie ufają im do końca, wszak każdy kto para się magią nawet ta złą ostateczne zwróci na siebie uwagę mrocznych bogów chaosu.
Znane są przypadki gdy bardzo dociekający łowca potrafił spalić całą wioskę przekonany że ukrywa się w niej pomiot chaosu. Nie zawsze było to jednak zgodne z prawdą. Faktem jednak jest że są bardzo dobrymi wojownikami, znają się na magi(chociaż jej nie praktykują), tortury mają w jednym palcu. I nade wszystko maja zupełnie wolną rękę w zakresie ścigania sług chaosu.Czyli prawo imperialne zawsze wykorzystują na swoja korzyść ,często wręcz go nie przestrzegają byleby tylko zabić mrocznego wyznawce.
Wiem ze nie na temat jednak warto nieco więcej o nich wiedzieć. Pozdrawiam i zachęcam do wypowiedzenia się w temacie rpg o tym czy warto zrobić sesje rpg w świecie młotka.
Zwycięstwo nie wymaga tłumaczenia,porażka na nie nie pozwala.Wymówki to schronienie dla słabych.-Wielki Książe Ostlandu Hals von Tasenick.

http://adi88pl.wrzuta.pl/audio/88OeZEtUsq1/kingdom_of_trance_nev_year_2012_adi_mix
Pora promować muzykę trance i swoją twórczość;)

Offline Pojker

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Piwa: 0
Odp: War Sword - Warhammer
« Odpowiedź #185 dnia: Październik 03, 2011, 19:20:31 »
Chodziło mi o screen z moda jak zrobili jego pancerz itd. Ale dzieki za ciekawy opis :D

Offline Crims

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 273
  • Piwa: 3
Odp: War Sword - Warhammer
« Odpowiedź #186 dnia: Listopad 08, 2011, 09:01:12 »
Czy jeśli skopiuje folder z moda do głównego katalogu gry to nie wpłynie źle na inne mody czy też na samą grę?
Faktycznie tych małych ludków nie da się ubić :)

Offline Aldred

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 540
  • Piwa: 14
  • Płeć: Mężczyzna
  • No Trance No Life.....
Odp: War Sword - Warhammer
« Odpowiedź #187 dnia: Luty 01, 2012, 11:58:52 »
Tak ostatnio dumałem,ładne screeny,piękne modele...ale czegoś mi brakuje.Nie wiem moze ja się starzeję,ale według mnie zadna gra nie odzwierciedli klimatu starego świata.To mroczny i brutalny świat. Jest tyle rzeczy które budują tą kraine ze moim zdaniem ten mod spełni marzenia tylko zadnych ładnych modeli.jakie to rzeczy?Mógłbym sie rozpisać ale po co? Podam kilka, klątwy,zmienne wiatry magi,opętania,obłęd,zarazy,nekromanci,Nagash,upadające krasnoludzkie twierdze...czy na prawdę myślicie ze wchodząc do Karak A Karaz odczujecie nieuchronną klęskę twierdzy? Czy odczujecie melancholie krasnoludów którzy wstają każdym dniem niepewni kiedy przyjdzie im walczyć ten ostatni raz? Twierdza krasnoludów na zewnątrz wydaję się potężna,ale pod ziemią dopiero pokazuje swój ogrom.
Do czego zmierzam,skoro gra Mark Of Chaos,Warhammer Online nie liznęły nawet cienia tego świata to mod tym bardziej. Owszem będą bitwy,ale puste,bez emocji,po to byś graczu mógł władać pseudo krajem. W warhammerze kontrola świata to jak obłęd. Każda rasa postrzega to inaczej,dąży do tego innym sposobem,ma inne ambicje. Bo jeśli wydaje wam się że Chaos sam w sobie jest zły...to się mylicie,to samo wielkie Imperium,czy jest to kraj który tylko chce przeżyć? Po części tak,ale wewnątrz,na małych prowincjach,codziennie mali baronowie toczą swoje małe wojny. Imperator nie jest bogiem,włada krajem ale wie ze to tylko kropla w morzu potrzeb(zresztą krążą plotki że kazał zamordować Valtena, mniemanego Sigmara który zszedł ponownie na ziemie).
Elfy,w ogule dla mnie durnym pomysłem będzie gdy Wysoki ród także będzie w tym modzie grywalną frakcja. Oni nigdy bez potrzeby nie opuszczają Ulthuanu,owszem wysyłają wojska ale tylko jako pomoc przeciw chaosowi. Mają swoje problemy, choćby wielcy slanowie, demony pod Ker Garen, Morothai, mroczne elfy,  upadające kręgi Hoetha.
Tyle ode mnie,napisałem tylko po to aby jak wyjdzie ten mod nie myśleć że to  stary świat,to będzie tylko jego kilka procentów.Pozdrawiam.
Zwycięstwo nie wymaga tłumaczenia,porażka na nie nie pozwala.Wymówki to schronienie dla słabych.-Wielki Książe Ostlandu Hals von Tasenick.

http://adi88pl.wrzuta.pl/audio/88OeZEtUsq1/kingdom_of_trance_nev_year_2012_adi_mix
Pora promować muzykę trance i swoją twórczość;)

Offline Gitara

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Piwa: 0
Odp: War Sword - Warhammer
« Odpowiedź #188 dnia: Marzec 23, 2012, 18:41:03 »
To moze i ja coś powiem:)!
Mod moim zdaniem dość dobry (fakt faktem nie znam świata warhammera), moze nawet jeden z najlepszych co wyszly:P? Maaasa nowych przedmiotow, orginalne jednostki, mozliwosc kierowania panstwem i najmowania lordow i takie smaczki jak specjalne i unikalne przedmioty. Czego chciec wiecej:P? Denerwujace jest jedynie przemieszczanie sie po mapie ktroa ma dosc kolosalne wymiary i przejscie z jednego konca na drugi jest straaaasznie mozolne.. Ale uwazam ze naprawde godny uwagi!
PS nie pracuje nikt moze nad spolszczeniem?

Offline Haazheel

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 439
  • Piwa: 13
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: War Sword - Warhammer
« Odpowiedź #189 dnia: Marzec 24, 2012, 20:22:51 »
Właśnie myślałem nad spolszczeniem ale na razie nie mam na to czasu.
Jeśli chodzi o samego moda jest oki tylko ma trochę bugów, nie słyszałem na razie nic nowego na jego temat.
Czy ktoś się nie orientuje na temat jakich kolwiek aktualizacji?

Offline WsU

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: War Sword - Warhammer
« Odpowiedź #190 dnia: Kwiecień 04, 2013, 14:52:00 »
Nikt nic nie pisze, a pojawiła się nowa wersja:
http://www.mbrepository.com/file.php?id=3465
Jak pogram w nią to napisze coś więcej.

Offline Tyr

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 766
  • Piwa: 66
  • Wódka Sobieski - Ten smak jest królewski!
Odp: War Sword - Warhammer
« Odpowiedź #191 dnia: Kwiecień 05, 2013, 14:05:21 »
@Wsu - to jest TEST version ;_;

na pewno mimo tego, iż oznaczona jest numerem 3.21 posiada wiele bugów i błędów.

Ja wolę zostać przy starej i stabilnej wersji 2.0
Ulubiony cytat?

"I'll shot your brain out, you stupid meat-bag!"
HK-47!

Offline Octavian

  • Zbrojny
  • *
  • Wiadomości: 2327
  • Piwa: 347
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
Odp: War Sword - Warhammer
« Odpowiedź #192 dnia: Listopad 26, 2014, 22:38:17 »
Fighting Fantasy - jeśli nic wam ten zwrot nie mówi, to może być ciężko załapać myśl która wierci mi dziurę w czaszce.

Moi drodzy, dawno, dawno temu był pan John Blanche.
Projektował figurki, malował obrazy, pisał opowiadania do magazynu White Dwarf. Jego twórczość określano jak gotycką odmianę punka - to znaczy malował bardzo wyraziście ale prosto. Figurki w owym czasie były cholernie proste.
Jednak jego pomysłowość sprawiała, że światy które kreował kipiały klimatem. To co stworzył razem z drugim rysownikiem - Ian Millerem to fundamenty tego co dzisiaj jest Warhammerem. Późniejsi twórcy tacy jak Karl Kopinski rozwijali już bardziej warsztat artystyczny niż sam świat, który od czasów Johna Blanche niewiele się zmienił.
Panowie, prosto nie znaczy drętwo. Wyrazistość świata, który otwiera przed nami John Blanche bierze się z angielskiej tradycji literatury przygodowej, która tworzy dynamiczne postacie i pozostaje anty-katolicka, przypomina o okrucieństwach kościoła katolickiego - pozostaje więc mroczna. Dynamicznie, mrocznie - prosto! GOTHIC PUNK!

W rysunkach Johna Blanche i Iana Millera szczegóły, malutkie ale dopracowane detale budują niesamowity nastrój. Spójrzcie na drzewa które rysuje Ian Miller:
(click to show/hide)
Spójrzcie na postacie kreowane przez Johna Blanche:
(click to show/hide)

Tu nic nie jest przypadkowe! NIC! Mógłbym przez całe posty pisać tylko o tych dwóch rysunkach. Krytykowana gra Mark of Chaos miała dużo z tych pomysłów, uważam że całkiem nieźle udało się uchwycić ten nastój.
No i mamy ten nieszczęsny dodatek do MiB. Uważam, że podejście do tak mocno nasyconego pomysłami tematu na zasadzie jak do moda o Wikingach, czy innych Krzyżakach jest totalnym błędem. Trzeba było zrobić jedną planszę, chociaż jedną planszę, ale z klimatem jak cholera. Tu nie chodzi o jakość grafiki, broń Panie Boże! Pomysły Johna Blanche są z gruntu nastawione na prostotę, trzeba było to wykorzystać i walnąć miasto jak z snu Iana Millera posadzić te niesamowite drzewa z gałęziami, z których wyłaniają się twarze, stworzyć te wszystkie postacie, a nie dorzucić rycerzy Chaosu do już gotowych map.
Słowem podsumowania - uważam, że powinny pojawić się mody idące w małe plansze, ale dopracowane jak jasna cholera.
Twórczość Johna Blanche jest doskonałym przykładem tego, że przemyślane szczegóły tworzą gęsty nastój, potencjał zmarnowany przez War Sword na rzecz wierności przedstawionego świata, ale w sensie rozumianym jako "literacki"-ogólnym.

Offline huth

  • Senior
  • *
  • Wiadomości: 6524
  • Piwa: 450
Odp: War Sword - Warhammer
« Odpowiedź #193 dnia: Listopad 27, 2014, 00:33:04 »
Yhym, rozumiem. Myślę, że to jest tak, że istnieje jakaś oparta na wojowaniu gra, która ma swój światek modderski, narzędzia, w miarę przystępność w modowaniu i łatwość w zachwycaniu graczy, bo sama gra to średniak, więc w końcu ktoś wpada na pomysł, że przecież nie ma moda w jakimś znanym universum, a w końcu chodzi o bitwy, więc pasuje! No... nie do końca, bo model gry jest taki a nie inny i opiera się przede wszystkim na strategicznej symulacji z grindowaniem w rozległym i jednolitym świecie niż na bardziej scenariuszowo-fabularnym podejściu, immersyjnej kampanii w świecie kontrastów(coś jak stare Disciples :P). Oczywiście to drugie da się robić w pewnym stopniu, jak np. w PoPie, Wedding Dance, w sumie w Nowej Ojczyźnie czy TLD i Light&Darkness ale i tak na pierwszy rzut oka mapa wygląda jak stare, dobre M&B, poza tym jest to trudniejsze i bez zmian w podstawowym modelu i tak schodzi na dalszy plan, a wręcz te zmiany muszą mieć jakieś dobre uzasadnienie, żeby się gracze nie czepiali(jak brak możliwości oblegania twierdz przez gracza w TLD).

W skrócie: zła platforma na moda opartego na tym settingu. To tak jak te wszystkie mody Gry o tron, imho to nie pasuje. I te mody w settingu XX wieku... dziwny wybór gry.