Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Ruszają zapisy na mistrzostwa Polski NW

22.04.2018 | Dodał: Dyktator

Zapisy potrwają do 29 kwietnia, godziny 15:00 więcej

I turniej w wisielca

18.03.2018 | Dodał: Dyktator

Już jutro, w poniedziałek (19.03) o godzinie 20 startuje pierwszy turniej w wisielca :) więcej

Wyniki ankiety

04.03.2018 | Dodał: Dyktator

Wyniki ankiety wraz z podsumowaniem zostały już opublikowane. więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Prophesy of Pendor  (Przeczytany 542668 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline afagddu

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 30
  • Piwa: 0
Prophesy of Pendor
« dnia: Styczeń 12, 2009, 16:47:41 »

Prophesy of Pendor V3.1
Synopsis

Rok 354 od założenia Pendoru
Od wielu pokoleń żaden Król nie sprawował władzy nad zniszczonymi ziemiami Pendoru.
Po tym, co kiedyś było dumnym osiągnięciem człowieka, ostały się tylko mity i bajki opowiadane dzieciom do snu.
Mimo wszystko, legendy przetrwały na kanwie proroctwa głoszącego nadzieję.
Opowieści o bohaterze, który przybędzie z odległej krainy i zjednoczy lordów Pendoru pod swym przywództwem,
 przynosząc ponownie pokój i dobrobyt do spustoszonego wojnami kraju.

Jednak to jak się coś potoczy, nie zawsze jest pewne, gdyż wiele jest sił i mocy mających swe własne zamiary i ich epickie starcie już niebawem ma się rozpocząć.

Chwyć za miecz i uzbrój swą wyobraźnię. Przygotuj się, by wejść do świata Pendoru i przyjąć wyzwanie Proroctwa - jeśli się odważysz.


Cechy:
(click to show/hide)

>>DOWNLOAD<<
http://mountandblade.nexusmods.com/mods/2679/
Trzeba założyć konto na Nexusie, żeby pobrać.

FAQ - PRZECZYTAJ ZANIM ZADASZ PYTANIE!
KLIKNIJ!

Uwagi techniczne i ogólne wskazówki:
  • Brak kompatybilności save'ów ze starszych wersji PoP od 1.00 do 2.5 włączając w to bety PoP3
  • Należy zachować szczególną ostrożność przy próbach instalacji osobnych modów i dodatków, ze względu na ogromne zmiany w kodzie,
    patrz -> http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,125233.0.html oraz http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,125694.0.html
  • Jeśli po pierwszym uruchomieniu moda w menu głównym nie włączy się muzyka, należy zrestartować grę. Jeśli nie, przegapisz ważne głosowe informacje podczas tworzenia postaci
  • Choć mod przeszedł długie godziny testów przeprowadzanych przez tłumy bughunterów, mających obsesję na punkcie jakości, to jeśli zdarzy się, że natkniesz się na buga,
    poinformuj dev-team tutaj: http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,125694.0.html
  • Mod był tworzony również na niskiej wydajności systemach, aby mieć pewność, że każdy, kto miał możliwość swobodnej gry w oryginalną kampanię M&B, również nie będzie miał problemów z PoP
  • Uprasza się, aby nie zalewać twórców moda pytaniami o to, jak znaleźć i ukończyć questy, jakie są w grze Easter Eggi itd.
  • Większość informacji jest do znalezienia na stronie moda(wiki), a dev-team nie wie gdzie ukryte są Easter Eggi :)

Mapa Pendoru:
(click to show/hide)

Screeny:
http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,124322.0.html


IN ENGLISH
Prophesy of Pendor - wprowadzenie:
http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,126952.0.html
Twórcy:
http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,82551.0.html
FAQ i INFO:
http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,124716.0.html
Wiki:
http://www.stormwind.co.uk/
Tło fabularne:
http://forums.taleworlds.net/index.php/topic,54010.0.html


UWAGA użytkownicy doświadczający crashów na systemach 64bit
Tutaj znajduje się patch poprawiający działanie gry. Nie zalecane dla systemów nie-64bitowych.
Używać tylko, jeśli gra mimo obniżenia ustawień video nadal crashuje na systemach 64bit.

*Autor aktualizacji o wersji 3.1 HUtH.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 22, 2014, 11:10:20 wysłana przez Dyktator »

Offline PioterC

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 72
  • Piwa: 0
Odp: Prophesy of Pendor
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 13, 2009, 07:44:35 »
pogrywałem w tego moda, ale denerwują mnie ciągłe aktualizacje, które poprawiają błędy, a jednoczesnie nie pozwalają na kontynuowanie gry (save'y nie działają)... Co do samego moda, to bardzo mi się podobał, bo jest to jakby zupełnie inna gra (nowe miasta, frakcje, jednostki, przeciwnicy)... Jest kilka bardzo mocnych jednostek po stronie "niezrzeszonych" (Noldor)... Posiadanie własnego zamku może być bardzo trudne, gdyż garnizony są bardzo liczne 200-300 woja... Odstrasza mnie trochę brak możliwości posiadania własnych lordów (bynajmniej nigdzie o tym nie doczytałem)...

Generalnie mod bardzo fajny i rozwojowy, tylko niech go skończą, a nie co chwilę coś zmieniają/poprawiają... No i niech dorzucą możliwość zarządzania własnym państwem (lordowie, itp.)...

Mopja ocena na dzień dzisiejszy 8,5/10

Offline Marat

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 263
  • Piwa: 0
Odp: Prophesy of Pendor
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 13, 2009, 17:02:31 »
Właśnie zasysam moda, jak pogram to napisze jak coś ciekawego odkryje.
Mam jeszcze pytanie: Czy muszę usunąć spolszczenie aby mod normalnie chodził( chodzi o nazwy frakcji itp.)?
"– Panie Marszałku, a jaki program tej partii?
– Najprostszy z możliwych. Bić kur... i złodziei, mości hrabio"
...rozmowa hrabiego Skrzyńskiego z Piłsudskim na temat możliwości założenia przez Piłsudskiego partii politycznej

Offline Mietek

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 67
  • Piwa: 0
Odp: Prophesy of Pendor
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 13, 2009, 21:39:00 »
Nie musisz.
Mod jest bardzo sympatyczny, chyba najlepszy w jaki gralem. Niestety cholernie ciezko jest zdobyc cokolwiek, a to z dwoch powodow po 1 dlatego ze teraz w zamku jest garnizon liczacy 200-300 luda a w miescie z 600-700, a po drugie utrzymanie woja jest bardzo drogie i za 100 porzadnych wojakow trzeba placic okolo 10 000 co jest istna katastrofa w polaczeniu z tymi garnizonami. Reszta modu jak najbardziej ok a Valkirie rzadza ;)

Offline afagddu

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 30
  • Piwa: 0
Odp: Prophesy of Pendor
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 14, 2009, 19:03:54 »
Szkoda tylko że własnego państewka nie da się założyć  tudzież rekrutować lordów. Albo jeszcze nie obczaiłem.

Offline Marat

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 263
  • Piwa: 0
Odp: Prophesy of Pendor
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 15, 2009, 13:37:32 »
Po kilku godzinkach gry stwierdzam iż poziom trudności może i został podniesiony, ale w takim stopniu, że moim zdaniem zwiększa tylko realizm gry. Ktoś wcześniej napisał że można paść od jednego ciosu zadanego włócznią czy też lancą przez konnego rycerz, myślę że to jest bardzo dobre, ponieważ mało kto w czasach średniowiecza przeżył by taki cios zadany przez rozpędzonego jeźdźca. Kolejnym smaczkiem w grze jest dodanie głosów mówionych przez napotkanych bandytów, heretyków i innych trudniących się  napadami na gracza wrogów.
Trochę niezrozumiałym jest fakt iż jedna z frakcji (nazwy nie pamiętam, ta zielona) posiada tylko żeńską jazdę (amazonki psia jego mać czy co?) Trochę to dziwi, ale cóż
"– Panie Marszałku, a jaki program tej partii?
– Najprostszy z możliwych. Bić kur... i złodziei, mości hrabio"
...rozmowa hrabiego Skrzyńskiego z Piłsudskim na temat możliwości założenia przez Piłsudskiego partii politycznej

Offline Calathar

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 128
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Prophesy of Pendor
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 16, 2009, 12:30:21 »
sa zrobieni na modle wikingow ;] a te 'panie' o ktorych mowisz to zmodyfikowane sword sisters,maja swoje story (glownie chodzi o to ze w czasie chaosu ktory nastapil po upadku Pendoru,wiekszosc z nich byla gwalcona etc,a teraz zalozyly zakon wzroujacy sie na nie istniejacym juz w czasie gry Zakonie Sokola i przylaczyly sie tej frakcji...fie...frier...aaa nie zapamietam tej nazwy ;D)
Mod wprowadzil klimat ktorego jeszcze nie zaznalem w M&B,pozatym te jednostki...wytrenowanie jednego rycerza Gryfa zajelo mi jakies 40 dni w grze (od zera...ale przypominam-jednego!mam teraz 3 'gryfitow' i 2 'zdobycznych' rycerzy smoka)...aler jak bolo gdy ktorys zginie...chlip ;D acha,cos dla fanow rhodokow-Empire na nich bazowany (maja kawalerie,slaba,ale jest) jest cholernie silny

Offline Asalut

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 26
  • Piwa: 0
Odp: Prophesy of Pendor
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 16, 2009, 16:45:13 »
dacie linka skąd można go ściągnąć

Offline Calathar

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 128
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna

Offline Huen

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Piwa: 0
Odp: Prophesy of Pendor
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 23, 2009, 12:01:36 »
Witam. Sciągnałęm tego moda jakiś tydzień temu i muszę stwierdzić że jest dość "ciekawy" :). Jako , że zawsze w modyfikacjach do M&B stawiam na jazde , w tym modzie również postanowiłem tak zrobić. Na moje nieszczęście wybrałem Empire, którego kawaleria okazała się chorobliwie słaba. Następnie wzniosłem bunt w królestwie Fierdsvain .

 Zdobywanie zamków/miast przy konkretnej armii nie jest takie trudne, pomimo sporej liczby obrońców. Zwłaszcza gdy prowadzi się kampanie wojenna z pomoca lordów ( w tym miejscu do moda nie mam zastrzeżeń ).
 Kolejną kwestią jest utrzymanie wojska, które wg mnie jest słabą stroną Prophesy of Pendor . Będąc w posiadaniu 120 twardo zahartowanego chłopa ( i nie tylko ;) ), "czynsz" wynosi ok. 6500-7000(!) sztuk złota na tydzień. Wiąże się to z tym, że nie często można sobie pozwolić na rozbudowę  posiadłości, czy zakupu lepszego ekwipunku.
 Podczas zabawy, zauważyłem że część przedmiotów autor moda "zapożyczył" od innych twórców ( np. zbroje piechoty, w królestwie Seldoru są identyczne jak te z Hundred Years War mod). Mam nadzieję że zrobił to za jego wiedzą.
 Bardzo przypadły mi do gustu, wydarzenia losowe. Np. kultowi węża zdarza się zwołać czasem, ogromną armię, składajacą się z ponad 1200 fanatyków. Innym smaczkiem mogą być nowe dźwięki.

Swoją drogą odnosząc się do unikatowych itemów, do tej pory udało mi się zdobyć zaledwie : Masterpiece Heavy D'aghr Sabre . Jest to jednoręczna szabla która ma 44 ataku. Nawet nieźle. Zapewne świat Pendoru ukrywa więcej takich przedmiotów.

Ktoś wspomniał wcześniej o Noldorach ( chyba autor tego tematu ).Więc ja dopowiem, że są to najlepsze jednostki w modzie.
Szczególnie Noldor Noble Knight . W liczbie pięciu, przysłużyli mi się do zdobycia zamku, przeforsowując cały mur a potem dziedziniec bez żadnych strat.
Należy tylko złapać jakiś oddział wroga który przetrzymuje ich, a następnie odbić.

Ogólnie moda oceniam na 7,5/10. Warty ściągnięcia i zagrania.

Offline proud

  • Sołtys
  • *
  • Wiadomości: 3264
  • Piwa: 4
Odp: Prophesy of Pendor
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 16, 2009, 15:07:28 »
Odświeżam.

Mam nadzieję, że jest to uzasadnione.

Otóż światło dzienne ujrzała nowa odsłona tego moda opatrzona numerkiem 2.0 (jest już nawet wersja 2.02)
Tu link do poddziału na TaleWorlds: http://forums.taleworlds.net/index.php/board,119.0.html

Tu macie co zawiera mod:
(click to show/hide)

Oraz linki z downloadem: http://www.mbrepository.com/modules/PDdownloads/singlefile.php?cid=7&lid=1011
Tu sam patch, jeśli ktoś ma już wersję 2.0: http://www.mbrepository.com/modules/PDdownloads/singlefile.php?cid=6&lid=1337

Offline Tario

  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1184
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Rittes des panter
    • Gry RPG u Taria
Odp: Prophesy of Pendor
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 16, 2009, 16:58:30 »
Ja mam z tym modem problem, nie widzę wogule jednsotek bandyckich, tylko renegatów.

Offline Dulltran

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 37
  • Piwa: 0
Odp: Prophesy of Pendor
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 17, 2009, 15:03:57 »
Wersja 2.2 wymiata to jeden z najlepszych modów w jakiego grałem :D Polecam!

Offline arsenek

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 47
  • Piwa: 0
Odp: Prophesy of Pendor
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 21, 2009, 00:20:02 »
Nie potrafie znaleźć żadnego unikatowego itemu. Nie wiem gdzie są gemy. Nie wiem gdzie się rekrutuje specjalne jednostki tylko dla mnie. Ech ale mod dobry :)

Offline Tario

  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1184
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Rittes des panter
    • Gry RPG u Taria
Odp: Prophesy of Pendor
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 21, 2009, 07:52:17 »
Mam pytanie są w tym modzie bandyci??, bo ja żadnych nie widze.