Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Nowy trailer i gameplay z Bannerlorda z E3 2017

12.06.2017 | Dodał: Dyktator

12 czerwca 2017 zaprezentowano nowy trailer Bannerlorda w ramach targów E3 2017.   więcej

Castellans wygrywa BoB 2017

22.05.2017 | Dodał: Prusak

Pierwszy turniej LAN na Warband dobiegł końca. więcej

Battle of Bucharest 2017

07.05.2017 | Dodał: Kradus

Pierwszy turniej na Mount&Blade: Warband, w którym do wygrania nagrody pieniężne! Zapisy do 9 (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Najświeższe informacje o Bannerlord  (Przeczytany 106382 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Online Kradus

  • Moderator Warband
  • Awanturnik
  • *
  • Wiadomości: 1852
  • Piwa: 178
  • Płeć: Mężczyzna
  • Stanisław Cat Mackiewicz
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #735 dnia: Czerwiec 15, 2017, 20:26:41 »
W tych filmikach najbardziej graficznie zachwyciło mnie wprowadzenie fizycznie animowanych elementów na zbrojach, mówię tutaj o dekoracji na khergidzkim hełmie i tych podskakujących naramiennikach. Jest to nieosiągalne przy użyciu samego systemu kości z poprzedniej części i nie sądzę żeby dało radę tak ładnie zaemulować to przy użyciu animacji verteksowych, więc jedyną możliwością jest podpięcie silnika fizyki do wybranych elementów fizycznych. A wprowadzenie tego otwiera dużo nowych możliwości dla modderów, szczególnie tych lubujących się w bardziej niestandardowych tematykach. Z chęcią zobaczyłbym beholdera, anioła i parę innych stworzeń z CoMMa z takimi animowanymi elementami.

Jeszcze się okaże, że Bannerlord będzie lepszy do grania w czołgi niż WOT - bo tam możliwość poruszania się poszczególnych elementów czołgów (w tym odpadania), w trakcie jazdy, hamowań itp (po prostu fizyka), jest zapowiadana od dobrych kilku lat :D

Offline adriankowaty

  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1561
  • Piwa: 41
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #736 dnia: Czerwiec 15, 2017, 20:46:38 »
Jeszcze się okaże, że Bannerlord będzie lepszy do grania w czołgi niż WOT - bo tam możliwość poruszania się poszczególnych elementów czołgów (w tym odpadania), w trakcie jazdy, hamowań itp (po prostu fizyka), jest zapowiadana od dobrych kilku lat :D
Zdecydowanie wolę rozgrywkę jako gubernator jakiegoś miasta i oficer oddziału piechoty niż zabawę w rozjeżdżanie AI.

Offline mogart

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 51
  • Piwa: 3
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #737 dnia: Czerwiec 15, 2017, 20:54:48 »
Przepraszam za bycie "Kapitanem Oczywistym", ale z filmami/demo pokazywanymi na E3 jest trochę jak ze ślubem - idziesz do niego w najlepszym garniturze wieziony limuzyną, nawet jeśli codziennie nosisz złachany dres i jeździsz zdezelowaną Ukrainą. Ładnie wygląda poruszająca się kita przy hełmie, ale z zachwytami poczekałbym na efekt finalny. Zresztą mnie jako gracza sp i konsumenta, a nie twórcy modów, bardziej interesuje dobre Ai - zarówno bitewne jak i kampanijne, a tego drugiego najwyraźniej jeszcze nie ma lub jest w bardzo wczesnym stadium. Ciekawszym, dla mnie osobiście, "ficzerem" jest nowy system dowodzenia w bitwie. Jeśli będzie działał tak, jak został przedstawiony w komentarzu, to wreszcie sojusznicy przestaną być tylko przynętą/mięsem armatnim mającym osłabić przeciwnika, a bitwy staną się ciekawsze i bardziej wymagające taktycznie. Bardziej złożone formacje - sam nie wiem. Wszystko zależy od tempa bitwy. W niektórych modach do WB też jest dużo opcji dla formacji, ale poza Gekokujo przeciwnik zwykle gna jazdą na złamanie karku i nie bardzo jest czas na wydanie bardziej złożonych komend od "trzymaj pozycję", "atak" czy "za mną". Do tego silnik ogranicza ilość wojska na polu, więc ciężko ustawiać cokolwiek bardziej skomplikowanego, jeśli brak na to ludzi :D. Choć wygląda, że Bannerlord przynajmniej na tę drugą przypadłość cierpiał nie będzie.

Offline Zahari

  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 379
  • Piwa: 34
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #738 dnia: Czerwiec 15, 2017, 21:03:08 »
Mapka kampanii była pokazana dawno temu + w jednym z wywiadów TW mówi, że "We are doing final touches", dlatego sądzę, iż poprostu tego nie pokazali. Zostawili to sobie na gamescom IMO

Offline mogart

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 51
  • Piwa: 3
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #739 dnia: Czerwiec 15, 2017, 21:32:09 »
Mapka kampanii była pokazana dawno temu + w jednym z wywiadów TW mówi, że "We are doing final touches", dlatego sądzę, iż poprostu tego nie pokazali. Zostawili to sobie na gamescom IMO

Ale czy to była goła mapa, czy coś się na niej działo? Ponieważ komentator tvgry stwierdził coś takiego, że Taleworlds pokazują bitwy, bo nie mogą pokazać filmu z lordami i armiami biegającymi po mapie i tym co na tej mapie zwykli lordowie i armie robić, gdyż nic jeszcze w tej materii do pokazania nie mają.

Niech będzie, że się czepiam ;)

Offline Dyktator

  • Premier TFW
  • Administrator
  • Giermek
  • ***
  • Wiadomości: 2945
  • Piwa: 585
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tawerna to ja.
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #740 dnia: Czerwiec 15, 2017, 21:43:55 »
Ale czy to była goła mapa, czy coś się na niej działo? Ponieważ komentator tvgry stwierdził coś takiego, że Taleworlds pokazują bitwy, bo nie mogą pokazać filmu z lordami i armiami biegającymi po mapie i tym co na tej mapie zwykli lordowie i armie robić, gdyż nic jeszcze w tej materii do pokazania nie mają.

Niech będzie, że się czepiam ;)

Hm? Powiedział tylko, że nie byli gotowi na pokazanie reszty, co nie znaczy, że nic nie mają. Zresztą, cokolwiek by nie mieli, to skąd taki redaktor może wiedzieć, co ma przygotowanie studio developerskie spośród materiałów niepublikowanych?
soner:wszystkie wypowiedzi na sb sa drukowane i wysylane do rodzicow autorow
sir Luca:moje też?
Alkhadias:Twoje są wysyłane na policję.
soner:razem z probka kalu i moczu

Offline mogart

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 51
  • Piwa: 3
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #741 dnia: Czerwiec 15, 2017, 21:53:35 »
Hm? Powiedział tylko, że nie byli gotowi na pokazanie reszty, co nie znaczy, że nic nie mają. Zresztą, cokolwiek by nie mieli, to skąd taki redaktor może wiedzieć, co ma przygotowanie studio developerskie spośród materiałów niepublikowanych?

Ok - może mocno nadinterpretuję. Ale E3 i inne imprezy tego typu, to miejsca gdzie developerzy pokazują najbardziej "oczoj...ne" kawałki swoich gier i opowiadają różne cuda-wianki o tym, co już w swoich produkcjach mają. Nawet jeśli prawda wygląda tak, że wszystko co mają to trzy promocyjne screeny i wyszczerzony opowiadacz bajek na targach. Stąd mój sceptycyzm co do aktualnego stanu kampanii w Bannerlordzie.

Offline Lew

  • Obrońca Tawerny
  • Moderator Globalny
  • Senior
  • **
  • Wiadomości: 6492
  • Piwa: 520
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lew Rockwell
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #742 dnia: Czerwiec 15, 2017, 21:59:10 »
Przecież podróżowanie po mapie świata w BL razem z ruchem różnych drużyn sterowanych przez AI było w jednym ze starszych materiałów wideo, chyba jeszcze w 2015.
Takich wspaniałych meczów nie uświadczycie na nejtivie ~Rivet
Eh Dobra s*j za niski poziom dyakusjh no ale czego sie spodziewac po osobie ktora slucha rapu ~Kokosz

Offline mogart

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 51
  • Piwa: 3
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #743 dnia: Czerwiec 15, 2017, 22:10:02 »
Ok - przyznaję bez bicia - nie widziałem wszystkich materiałów dostępnych na temat Bannerlorda. Ale widziałem już też kilka gier, gdzie istniejące materiały w dużej mierze w trakcie produkcji szły do kosz i zaczynano od nowa, że przypomnę choćby cykl produkcji pierwszego Wiedźmina. Jeśli Taleworlds nie pokazali nic kampanijnego, to mogą w tej chwili nic takiego nie mieć w stanie "pokazywalnym". E3 to takie miejsce, gdzie pokazujesz wszystko co masz i nawet to czego nie masz, żeby zachęcić potencjalnych klientów. Nawet duzi gracze tak robią. Cholera - Sony pomalowało konsolę na złoto, żeby było co pokazać na konferencji.

Offline Askorti

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1297
  • Piwa: 42
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #744 dnia: Czerwiec 15, 2017, 22:10:31 »
Mapa kampanii była pokazana w dość sporym szczególe już dawno. Pokazywali nawet przecież ten bieg czasu, pory roku itd.

Offline mogart

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 51
  • Piwa: 3
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #745 dnia: Czerwiec 15, 2017, 22:28:14 »
Znalazłem filmik z kanału Pc Gamer z ubiegłego roku. Twórcy Bannerlorda pokazali mapę, tworzenie postaci, broni, walkę, etc. Co się zdarzyło przez 15 miesięcy, że na E3 mają dwa 6 minutowe filmiki z bitew i do ogrania nowe mechaniki walki? I nie pokazują tego wszystkiego co wyróżnia M&B na tle innych rpg-owatych gier osadzonych w średniowieczu, skoro pokazali to już w marcu 2016?


Wiem - czepiam się dupereli, ale też, tak jak Wy, czekam na nowego M&B. To świetna i unikalna seria gier (porównałbym do niej może tylko X3TC gdzie mamy większą swobodę budowy własnej historii niż w pozostałych X-ach) przy której spędziłem - i nadal spędzam - wiele godzin. Więcej czasu poświeciłem chyba tylko pierwszemu Rome Total War, któreg żywotność, tak jak w przypadku M&B, znacznie wydłużają mody. I pewnie dlatego, to co pokazało w tym roku na E3 Taleworlds jest dla mnie dużym krokiem wstecz, w stosunku do tego co pokazali wcześniej, i budzi obawy co do stanu w jakim teraz Bannerlord znajduje się jako całość, a nie tego jak wyglądają poszczególne elementy.

Offline Mat Berserker

  • Żonglujący Pepeszami
  • Awanturnik
  • *
  • Wiadomości: 1985
  • Piwa: 81
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #746 dnia: Czerwiec 15, 2017, 23:12:02 »
Jak koledzy wspomnieli wyżej mapa kampanii była już prezentowana wcześniej. Nie dziwię się że twórcy zdecydowali się zaprezentować bitwę a nie rozgrywkę na mapie. Ta decyzja w dużym stopniu wynika z charakterystyki targów i stanowiska wystawcy. TW nie miało środków żeby odciągnąć uwagę od prezentacji wielkich wydawców i postawili na wystawienie środowiska z grywalną wersją. Podczas krótkiej rozgrywki nie ma szans na zaprezentowanie wszystkich możliwości i złożoności długiej rozgrywki w kampanii. Dodatkowo taka dynamiczna duża bitwa lepiej przyciągnie uwagę ludzi niezaznajomionych z serią i jest bardziej atrakcyjna wizualnie od nawet najładniejszej mapy strategicznej.

W kwestii malowania trawy na zielono bardziej boję się nie downgrade graficznego i odcięcia animowanych rzemyków i kutasów na zbrojach ale o jakość AI dowódców. TW jest małą firmą i głównym problemem jest ilość roboczogodzin wynikających z wprowadzenia nowych rozwiązań do silnika gry. Jeśli pokazali działającą fizykę części ubioru postaci oznacza to że jest to możliwe do osiągnięcia w aktualnej wersji silnika, tym bardziej że w mojej ocenie nie jest możliwe zrobienie realistycznie wyglądającej wydmuszki tego ficzera. Gorzej sprawa prezentuje się z AI dowódców komputerowych, chyba wszyscy w tym temacie zachwycają się rozkazami od dowodzącego widocznymi na filmikach. Jeśli uda się im osiągnąć założone cele to będzie fantastycznie, jednak trzeba wziąć poprawkę na to że wszystkim odwiedzającym zaprezentowano tylko dwie przygotowane wcześniej bitwy(pomijając pojedynki na arenie) odbywające się na zadanych mapach. Oznacza to że równie dobrze system ten może działać słabo lub w ogóle nie istnieć a przebieg bitwy mógł równie dobrze zostać ręcznie oskryptowany. Nie mówię że tak było ale polecałbym zachować ostrożność w tej kwestii, w każdym razie do otrzymania recenzji opartych na dłuższej i mniej ograniczonej rozgrywce.

Offline Zahari

  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 379
  • Piwa: 34
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #747 dnia: Czerwiec 16, 2017, 00:03:13 »
https://www.reddit.com/r/mountandblade/comments/6hh37h/mmohuts_e3_2017_dev_interview/

Wywiad z założycielem TW, i malutka przetłumaczona część, która wszystkich zainteresuje.

https://www.bolumsonucanavari.com/VideoIncelemeler-BSC_Roportaj_Mount__Blade_2yi_Oynadik_ve_Konustuk-14987.htm

Journalist : When did you start working on Bannerlord?
Armağan Yavuz : We started working on Bannerlord a little bit after Warband, 2011. So we are working for 6 years.
Journalist : I hope it stops at 6 years.
Armağan Yavuz : Yes, it won't be 7 years.



+ http://m.ign.com/articles/2017/06/16/e3-2017-in-mount-and-blade-2-bannerlord-commanding-has-never-been-better
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 17, 2017, 00:03:55 wysłana przez Zahari »

Offline Rivet

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 525
  • Piwa: 71
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #748 dnia: Czerwiec 17, 2017, 13:28:30 »
(click to show/hide)
(click to show/hide)
Po bitwie nie ma wrogów, są tylko ludzie.

Offline Johny_Nawalony

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 198
  • Piwa: 16
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #749 dnia: Czerwiec 22, 2017, 17:57:37 »