Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Battania - omówienie frakcji (Dev Blog 19/10/17)

19.10.2017 | Dodał: Eltarek

Dziś, jak co tydzień, pojawił się kolejny blog dewelopera. Twórcy opowiadają nam o jednej z dostępnych w grze frakcji - Battanii, (...) więcej

Bannerlord:Wywiad z Fatma Nadide Öçba, artystką graficzną 2D/3D

12.10.2017 | Dodał: Hubtus

Tym razem w dzisiejszym Dev Blogu głównym gościem Q&A jest Aatystyka 2D/3D Fatma Nadide Öçba. Opowiada nam ona o (...) więcej

Bannerlord Singleplayer: punkty wpływu, armie (Dev Blog 05/10/17)

05.10.2017 | Dodał: Eltarek

Kilka chwil temu ukazał się dwudziesty szósty blog dewelopra, przerywający serię wywiadów w słabym stopniu nawiązujących do (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord  (Przeczytany 132227 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Askorti

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1317
  • Piwa: 45
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #795 dnia: Czerwiec 15, 2017, 22:10:31 »
Mapa kampanii była pokazana w dość sporym szczególe już dawno. Pokazywali nawet przecież ten bieg czasu, pory roku itd.

Offline mogart

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 51
  • Piwa: 3
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #796 dnia: Czerwiec 15, 2017, 22:28:14 »
Znalazłem filmik z kanału Pc Gamer z ubiegłego roku. Twórcy Bannerlorda pokazali mapę, tworzenie postaci, broni, walkę, etc. Co się zdarzyło przez 15 miesięcy, że na E3 mają dwa 6 minutowe filmiki z bitew i do ogrania nowe mechaniki walki? I nie pokazują tego wszystkiego co wyróżnia M&B na tle innych rpg-owatych gier osadzonych w średniowieczu, skoro pokazali to już w marcu 2016?


Wiem - czepiam się dupereli, ale też, tak jak Wy, czekam na nowego M&B. To świetna i unikalna seria gier (porównałbym do niej może tylko X3TC gdzie mamy większą swobodę budowy własnej historii niż w pozostałych X-ach) przy której spędziłem - i nadal spędzam - wiele godzin. Więcej czasu poświeciłem chyba tylko pierwszemu Rome Total War, któreg żywotność, tak jak w przypadku M&B, znacznie wydłużają mody. I pewnie dlatego, to co pokazało w tym roku na E3 Taleworlds jest dla mnie dużym krokiem wstecz, w stosunku do tego co pokazali wcześniej, i budzi obawy co do stanu w jakim teraz Bannerlord znajduje się jako całość, a nie tego jak wyglądają poszczególne elementy.

Offline Mat Berserker

  • Żonglujący Pepeszami
  • Awanturnik
  • *
  • Wiadomości: 1999
  • Piwa: 82
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #797 dnia: Czerwiec 15, 2017, 23:12:02 »
Jak koledzy wspomnieli wyżej mapa kampanii była już prezentowana wcześniej. Nie dziwię się że twórcy zdecydowali się zaprezentować bitwę a nie rozgrywkę na mapie. Ta decyzja w dużym stopniu wynika z charakterystyki targów i stanowiska wystawcy. TW nie miało środków żeby odciągnąć uwagę od prezentacji wielkich wydawców i postawili na wystawienie środowiska z grywalną wersją. Podczas krótkiej rozgrywki nie ma szans na zaprezentowanie wszystkich możliwości i złożoności długiej rozgrywki w kampanii. Dodatkowo taka dynamiczna duża bitwa lepiej przyciągnie uwagę ludzi niezaznajomionych z serią i jest bardziej atrakcyjna wizualnie od nawet najładniejszej mapy strategicznej.

W kwestii malowania trawy na zielono bardziej boję się nie downgrade graficznego i odcięcia animowanych rzemyków i kutasów na zbrojach ale o jakość AI dowódców. TW jest małą firmą i głównym problemem jest ilość roboczogodzin wynikających z wprowadzenia nowych rozwiązań do silnika gry. Jeśli pokazali działającą fizykę części ubioru postaci oznacza to że jest to możliwe do osiągnięcia w aktualnej wersji silnika, tym bardziej że w mojej ocenie nie jest możliwe zrobienie realistycznie wyglądającej wydmuszki tego ficzera. Gorzej sprawa prezentuje się z AI dowódców komputerowych, chyba wszyscy w tym temacie zachwycają się rozkazami od dowodzącego widocznymi na filmikach. Jeśli uda się im osiągnąć założone cele to będzie fantastycznie, jednak trzeba wziąć poprawkę na to że wszystkim odwiedzającym zaprezentowano tylko dwie przygotowane wcześniej bitwy(pomijając pojedynki na arenie) odbywające się na zadanych mapach. Oznacza to że równie dobrze system ten może działać słabo lub w ogóle nie istnieć a przebieg bitwy mógł równie dobrze zostać ręcznie oskryptowany. Nie mówię że tak było ale polecałbym zachować ostrożność w tej kwestii, w każdym razie do otrzymania recenzji opartych na dłuższej i mniej ograniczonej rozgrywce.

Offline Zahari

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 441
  • Piwa: 46
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #798 dnia: Czerwiec 16, 2017, 00:03:13 »
https://www.reddit.com/r/mountandblade/comments/6hh37h/mmohuts_e3_2017_dev_interview/

Wywiad z założycielem TW, i malutka przetłumaczona część, która wszystkich zainteresuje.

https://www.bolumsonucanavari.com/VideoIncelemeler-BSC_Roportaj_Mount__Blade_2yi_Oynadik_ve_Konustuk-14987.htm

Journalist : When did you start working on Bannerlord?
Armağan Yavuz : We started working on Bannerlord a little bit after Warband, 2011. So we are working for 6 years.
Journalist : I hope it stops at 6 years.
Armağan Yavuz : Yes, it won't be 7 years.



+ http://m.ign.com/articles/2017/06/16/e3-2017-in-mount-and-blade-2-bannerlord-commanding-has-never-been-better
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 17, 2017, 00:03:55 wysłana przez Zahari »

Offline Rivet

  • BANITA
  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 531
  • Piwa: 71
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #799 dnia: Czerwiec 17, 2017, 13:28:30 »
(click to show/hide)
(click to show/hide)
Po bitwie nie ma wrogów, są tylko ludzie.

Offline Johny_Nawalony

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 247
  • Piwa: 21
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #800 dnia: Czerwiec 22, 2017, 17:57:37 »


Offline Olchew

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #801 dnia: Czerwiec 27, 2017, 12:38:28 »
Mount & Blade II Bannerlord został nominowany do jednej z pięciu najlepszych gier na platformę PC oraz jedną z pięciu najlepszych gier RPG zaprezentowanych na E3 2017. Nie mogło być inaczej ;)

PS. Mnie zapowiedzi TaleWorlds jakoś mega nie porwały, a co dopiero krytyków, no ale cóż - taki stan rzeczy mi nie przeszkadza :D
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 28, 2017, 09:17:54 wysłana przez Olchawa »

Offline Zahari

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 441
  • Piwa: 46
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #802 dnia: Lipiec 02, 2017, 15:53:11 »
https://steamdb.info/app/261550/

W zakładce "prices", pod "User Tags" znajdziemy "Co-op". Czyżby udało im się to zrobić ? ^^

Offline Dyktator

  • Premier TFW
  • Administrator
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3905
  • Piwa: 662
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #803 dnia: Lipiec 02, 2017, 15:57:27 »
https://steamdb.info/app/261550/

W zakładce "prices", pod "User Tags" znajdziemy "Co-op". Czyżby udało im się to zrobić ? ^^

Widać tam też takie tagi, jak "Realistic", czy "Great Soundtrack". A sam tag "co-op" posiadają też gry typu Dota 2, czy Team Fortress 2, czy CS a to są gry tylko multiplayer, więc zgaduję, że może równie dobrze chodzić o ten "co-op" na serwerach multi ;)
Ale wszystko jest możliwe. Poczekamy, zobaczymy.
"Bądź zmianą, którą pragniesz ujrzeć w świecie."

soner:wszystkie wypowiedzi na sb sa drukowane i wysylane do rodzicow autorow
sir Luca:moje też?
Alkhadias:Twoje są wysyłane na policję.
soner:razem z probka kalu i moczu

Offline Zahari

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 441
  • Piwa: 46
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #804 dnia: Lipiec 02, 2017, 16:41:53 »
Widać tam też takie tagi, jak "Realistic", czy "Great Soundtrack". A sam tag "co-op" posiadają też gry typu Dota 2, czy Team Fortress 2, czy CS a to są gry tylko multiplayer, więc zgaduję, że może równie dobrze chodzić o ten "co-op" na serwerach multi ;)
Ale wszystko jest możliwe. Poczekamy, zobaczymy.
Jest szansa :/

EDIT: ten tag jest prawdopodobnie dodany przez użytkowników steam :/
« Ostatnia zmiana: Lipiec 02, 2017, 16:53:37 wysłana przez Zahari »

Offline moontoor

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 169
  • Piwa: 4
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #805 dnia: Lipiec 02, 2017, 23:33:31 »
Kiedyś gdzieś wyczytałem, że twórcy nie planują  co-opa w Bannerlordzie

Offline vtz

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 620
  • Piwa: 53
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #806 dnia: Lipiec 03, 2017, 11:02:17 »
(click to show/hide)

Recenzja nie jest jakaś wibitna, jednak zobaczyłem w niej coś, czego jeszcze w żadnym materiale z Bannerlorda nie widziałem, a czego brakowało w Warbandzie - mianowicie w 4:00 jeździec wykonuje pchnięcie włócznią od góry. Niby szczegół, ale może dzięki temu włócznie będą dużo bardziej użyteczne w Mount&Blade. Pytanie jeszcze czy to pchnięcie będzie i tak dolnym atakiem przełączanym iksem jak w Vikingrze, czy też włócznia będzie miała i górny i dolny atak.
dobra potem bo v verdona gram nie widzisz
jak odkużasz to ci nie podstawiam pod nos chleba ~ Jakub

Gero, ja cię mogę w każdej chwili wywalić z klanu. (Po chwili) Zw idę wyrzucić śmieci ~ New War

-Ostatni klan, który nas nienawidził został wymazany z kart historii.
-Jaki?
-No właśnie." ~ Rozmowa Abe z Szowkiem

Offline TheHunterMikiPL

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 88
  • Piwa: -1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #807 dnia: Lipiec 21, 2017, 22:11:43 »
(click to show/hide)

Recenzja nie jest jakaś wibitna, jednak zobaczyłem w niej coś, czego jeszcze w żadnym materiale z Bannerlorda nie widziałem, a czego brakowało w Warbandzie - mianowicie w 4:00 jeździec wykonuje pchnięcie włócznią od góry. Niby szczegół, ale może dzięki temu włócznie będą dużo bardziej użyteczne w Mount&Blade. Pytanie jeszcze czy to pchnięcie będzie i tak dolnym atakiem przełączanym iksem jak w Vikingrze, czy też włócznia będzie miała i górny i dolny atak.
Do tej pory przed konnym z bronią drzewcową było bardzo łatwo się obronić. Wystarczyło jedynie blok w dół ( Chyba, że z przykucu, wtedy trzeba uciekać. ). Myślę, że twórcy postanowili to zmienić, żeby nie było tak łatwo się bronić przed konnym. A poza tym dodatkowa animacja ataku z góry, który miałby i tak być naprawdę atakiem z dołu nie miałaby sensu.
Ganczo to paruwczan jest moim bliźnim.

Offline Dyktator

  • Premier TFW
  • Administrator
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3905
  • Piwa: 662
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #808 dnia: Lipiec 22, 2017, 02:40:16 »
(click to show/hide)

Recenzja nie jest jakaś wibitna, jednak zobaczyłem w niej coś, czego jeszcze w żadnym materiale z Bannerlorda nie widziałem, a czego brakowało w Warbandzie - mianowicie w 4:00 jeździec wykonuje pchnięcie włócznią od góry. Niby szczegół, ale może dzięki temu włócznie będą dużo bardziej użyteczne w Mount&Blade. Pytanie jeszcze czy to pchnięcie będzie i tak dolnym atakiem przełączanym iksem jak w Vikingrze, czy też włócznia będzie miała i górny i dolny atak.

Akurat w 4:00 to zaczyna nachyloną. A to później to niekoniecznie nowy atak, bo równie dobrze może to być tylko nowa animacja.

Do tej pory przed konnym z bronią drzewcową było bardzo łatwo się obronić. Wystarczyło jedynie blok w dół ( Chyba, że z przykucu, wtedy trzeba uciekać. ). Myślę, że twórcy postanowili to zmienić, żeby nie było tak łatwo się bronić przed konnym. A poza tym dodatkowa animacja ataku z góry, który miałby i tak być naprawdę atakiem z dołu nie miałaby sensu.

Zgaduję, że jako nowy gracz bez żadnego doświadczenia nie znasz wielu mechanik, więc pozwól, że wyjawię Ci sekret. Koń potrafi potrącać i w ten sposób wytrącić z równowagi. A wytrąconego z równowagi gracza można w tej samej sekwencji dźgnąć, jeśli ma się wyćwiczony timing (czyli jeśli się dobrze zmieścisz w czasie).
Tak samo, z drugiej strony, da się schamberować (czyli odbić) nachyloną, o ile dobrze pamiętam.
I znowu uprzedzając kolejne pomysły, na które możesz wpaść, jak trochę już pograsz - nie, włócznia też niestety nie jest w pełni skuteczną obroną przed konnym. Bardzo łatwo zabić takiego włócznika poprzez manipulację prędkości konia, a więc w pewnym sensie prostą zmyłką.
"Bądź zmianą, którą pragniesz ujrzeć w świecie."

soner:wszystkie wypowiedzi na sb sa drukowane i wysylane do rodzicow autorow
sir Luca:moje też?
Alkhadias:Twoje są wysyłane na policję.
soner:razem z probka kalu i moczu

Offline Filcefix

  • Gracz Roku DLG
  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1118
  • Piwa: 127
  • Płeć: Mężczyzna
  • Średniowiecze, zabawy tarczą i mieczem.
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #809 dnia: Lipiec 22, 2017, 10:47:37 »
 Schamberować nachyloną to się dało, wtedy kiedy trzymało się tarczę, która i wtedy się również niszczyła, więc trochę bez sensu kombinować, chyba że dla szpanu :D
 No chyba że zmienili coś w międzyczasie w patchach i można teraz bez tarczy, ale jakoś w to nie wierzę.