Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Konkurs wystartował!

10.05.2018 | Dodał: Hubtus

Drodzy Tawernowicze! więcej

[Konkurs] Odgadnij treść kolejnego bloga!

08.05.2018 | Dodał: Eltarek

Redakcja Tawerny przygotowała dla Was nowy konkurs, w którym Waszym zadaniem będzie odgadnięcie kategorii oraz treści blogów (...) więcej

Ruszają zapisy na mistrzostwa Polski NW

22.04.2018 | Dodał: Dyktator

Zapisy potrwają do 29 kwietnia, godziny 15:00 więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Czas respawnu pokonanych lordów.  (Przeczytany 146 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Nyu

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Czas respawnu pokonanych lordów.
« dnia: Maj 19, 2018, 21:41:43 »
Gdzie mogę zmienić jednostki jakie dostaje na start i czas po jakim lord jest gotowy do walki po przegranej bitwie?
Mam mount blade warband na steam więc pewnie najnowsza wersja.

Offline Bruce Campbell

  • Lew
  • Możny
  • *
  • Wiadomości: 7459
  • Piwa: 681
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • datadream2004 コギ花
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Czas respawnu pokonanych lordów.
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 19, 2018, 22:33:41 »
Z tego co pamiętam, to w podstawowym Warbandzie nie dostaje się jednostek na start. Gdybyś chciał jednak takie na samym starcie mieć, to pobierz MS do najnowszej wersji i dodaj w module_game_menus.py gdzieś na starcie po
Cytat: module_game_menus.py
("begin_adventuring",[],"Become an adventurer and ride to your destiny.",[
coś takiego:
(party_add_members, "p_main_party", "trp_X", Y),gdzie X to id jednostki z module_troops.py, a Y to liczba takich jednostek. Potem musisz to skompilować itd., zakładam że znasz absolutne podstawy. Jeśli nie, odsyłam cię do działu Poradniki i toturiale (klik!), tam zapoznasz się z tymi podstawami.
Jeśli natomiast masz na myśli jakiś mod (zakładam tak, bo jak pisałem - z tego co pamiętam, w podstawce nie dostaje się na start ludzi do drużyny), to sytuacja się komplikuje. Musisz zdobyć MS takiego moda. Jeśli jest on ogólnie dostępny, to sytuacja komplikuje się tylko o tyle, że musisz znaleźć taki skrypt w MS. Jeśli natomiast MS nie jest dostępny, to raczej nic nie zrobisz, bo wątpię, żeby twórcy tak o podzielili się nim z tobą.
Co do drugiego pytania natomiast, sytuacja wygląda tak, że co 48 growych godzin gra sprawdza, czy należy utworzyć nowy oddział (bo np. lord został wypuszczony z niewoli).

Offline Nyu

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Czas respawnu pokonanych lordów.
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 19, 2018, 23:09:30 »
Chodziło o jednostki jakie dostaje lord na start wczoraj testowałem tą kwestie, podbiłem prawie wszystkie miejscowości danej frakcji rozbiłem kilku lordów i bo max 1 dniu zrespili się w mieście z małą ilością wojska(17-30 jednostek). Trochę to wkurzające jak pobije ogromne armie a ci za chwilę znowu latają plądrują wioski i podbijają miasta ...
Dziękuje za odpowiedz, nie sądziłem że tak szybko o ile w ogóle ktoś mi odpowie.

Offline Bruce Campbell

  • Lew
  • Możny
  • *
  • Wiadomości: 7459
  • Piwa: 681
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • datadream2004 コギ花
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Czas respawnu pokonanych lordów.
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 20, 2018, 14:16:29 »
To, jakie jednostki dostają lordowie poszczególnych frakcji, zawarte jest w module_party_templates.py jako reinforcements.
Przykład:
Cytat: module_party_templates.py
  ("kingdom_1_reinforcements_a", "{!}kingdom_1_reinforcements_a", 0, 0, fac_commoners, 0, [(trp_swadian_recruit,5,10),(trp_swadian_militia,2,4)]),
  ("kingdom_1_reinforcements_b", "{!}kingdom_1_reinforcements_b", 0, 0, fac_commoners, 0, [(trp_swadian_footman,3,6),(trp_swadian_skirmisher,2,4)]),
  ("kingdom_1_reinforcements_c", "{!}kingdom_1_reinforcements_c", 0, 0, fac_commoners, 0, [(trp_swadian_man_at_arms,2,4),(trp_swadian_crossbowman,1,2)]),