Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Echo Tawerny nr. 1

18.10.2018 | Dodał: Dyktator

Pierwszy numer reaktywowanej gazety forumowej już jest :) więcej

Co się dzieje z forum

31.08.2018 | Dodał: Dyktator

Wyjaśnienie sytuacji znajduje się na naszym facebooku: więcej

Nabór do redakcji

19.07.2018 | Dodał: Dyktator

Gazetka forumowa "Echo Tawerny" powraca! więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Echo tawerny nr.1
Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Gamesom 2018 [podsumowanie]  (Przeczytany 399 razy)

Opis tematu: Wątek założony na czas targów w celu zebrania w sposób czytelny wszystkich najświeższych informacji.

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Hubtus

  • Moderator
  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 414
  • Piwa: 155
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Gamesom 2018 [podsumowanie]
« dnia: Sierpień 22, 2018, 12:37:07 »
Podsumowanie gamesom 2018



Wywiady:
(click to show/hide)
Filmy:
(click to show/hide)
Grafika:
(click to show/hide)

Nowości:
  • Dodano nowy parametr broni miotanej "missle speed". Parametr ten nie widnieje w łukach, ani kuszach.
  • Przebudowano panel rozwoju postaci. W nowej odsłonie drzewka umiejętności gracz będzie mógł rozwijać się w 18 umiejętnościach, które będą rozwijane poprzez ich aktywne użytkowanie(Aby zwiększyć np. walkę bronią jednoręczną należy walczyć taką właśnie bronią; Umiejętność handlu zwiększą się poprzez sprzedawanie i kupowanie dóbr itd.). Dodano również punkty skupienia(focus point), które inwestowanie w konkretne umiejętności  będzie przyśpieszało ich levelowanie. Ponadto każda umięjętność jest jeszcze rozbudowana o dodatkowe obieralne profity, które będzie się wybierać wraz z rozwojem umiejętności.
  • Dodano nowy parametr pancerza "arm protection". Zwiększa się go za pomocą rękawic(już nie liczą się do opancerzenia korpusu), osłony tułowia oraz poprzez pelerynę*(cape)**.
  • Dodano znaczniki najważniejszych miejsc w mieście. Aby je uaktywnić na ekranie należy nacisnąć "lewy alt".
  • Zmodyfikowano ekran panelu miasta, względem tego pokazanego na PC gamer weekend 2016.

*Element ten był widoczny już na gameplay'u w 2016 na ekranie ekwipunku, jednakże do tej pory nie był ani razu w żaden sposób eksponowany przez ekipę TW.
**W zasadzie nigdzie nie znalazłem oficjalnego potwierdzenia, ale wynika na to, że ramiona będa od teraz nowym hitboxem, a nie jak było dawniej integralną częścią korpusu.

Co z premierą?
Niestety Taleworlds dalej uważa, że data premiery gry będzie ogłoszona dopiero, gdy stwierdzą, że ich produkt będzie odpowiednio doszlifowany. Armağan Yavuz w wywiadzie potwierdził jednak, że przed premierą ukażą się wersja early acces lub beta(https://www.twitch.tv/videos/300908109Patrz 1:43:40).




Wątek będzie z czasem uzupełniany i rozbudowany, więc zapraszamy do zaglądania do niego co jakiś czas. //Hubtus
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 09, 2018, 11:14:37 wysłana przez Eltarek »