Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Finały plebiscytów 2017!

07.12.2017 | Dodał: Dyktator

Do 17 grudnia trwają finały ostatniej fazy tegorocznych plebiscytów. więcej

Bannerlord:Wywiad z Koray Kıyakoğlu, inżynierem oprogramowania

07.12.2017 | Dodał: Hubtus

Tym razem w dzisiejszym Dev Blogu głównym gościem Q&A jest inżynier oprogramowania Koray Kıyakoğlu. Opowiada nam ona o swojej pracy w (...) więcej

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord  (Przeczytany 142396 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Bruce Campbell

  • Lew
  • Możny
  • *
  • Wiadomości: 7024
  • Piwa: 587
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • brucecampbellboyz1981
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #900 dnia: Wrzesień 28, 2017, 19:20:20 »
JAKI NAJDZIWNIEJSZY LUB NAJŚMIESZNIEJSZY BŁĄD ZNALAZŁEŚ PODCZAS TESTÓW?
„Raz pojawił się błąd, który spowodował, że wszyscy w miastach (niektórzy nago) zaczęli wściekle atakować gracza! Zrzuty ekranów wyglądały niemal jak renesansowe obrazy.”

(click to show/hide)
Moje pierwsze skojarzenie to jednak Melancholia Malczewskiego. Nie pytajcie czemu, nie wiem, zdaję sobie sprawę że obraz i ss dzieli dużo różnic :D
(click to show/hide)

Offline Eltarek

  • Moderator
  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 428
  • Piwa: 142
  • Płeć: Mężczyzna
  • Alo. My name is Inigo Montoya. Prepare to die.
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #901 dnia: Październik 03, 2017, 15:37:16 »
Cytat: Callum
The current state of the game is that it is still in development. The game is progressing nicely and we are working hard to get the game finished and ready for release. We haven't set a release date at this moment in time, however as soon as we do we will announce it to everyone.

We might not be able to directly respond to every question on the forums but we are certainly taking note of each discussion and the questions that community members are putting forward.

We are happy to see the many positive responses we are getting from the weekly blogs but we understand that we can't please everyone all the time. I would say stick with them for now and see where they lead as we will certainly be covering more topics directly relating to game features in the near future, this week's blog included.

Cytat: Callum
[...]using the pie analogy I would say that the pie is currently in the oven. Somewhere in between preparation and serving. So when I say the game is still in development, I am actually saying that it hasn't finished cooking and it isn't ready for you to eat.
If we were to talk about this using the Software Development Life Cycle (SDLC) model I would say that we are still at the Implementation / Coding and Testing stages, which when talking about game development could just simply be categorised as in development. I didn't mean for it to be a rude or abrupt sounding answer, I was simply being straight with you by saying that we are still working on the game.

Przepraszam że bez tłumaczenia, ale nie mam za bardzo czasu żeby jakieś machnąć nawet i na szybko, a w tych wypowiedziach pojawiła się pewna dość ważna informacja.
Czekamy zatem do czwartku, zobaczymy ile z tego okaże się prawdą.
"To nie jest karuzela śmiechu, lecz pociąg jadący w jedną stronę" - Jarl o dziale Klany

Offline Garedyr

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 487
  • Piwa: 65
  • Płeć: Mężczyzna
  • http://icryeverytime.com/
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #902 dnia: Październik 03, 2017, 16:51:09 »
Przepraszam że bez tłumaczenia, ale nie mam za bardzo czasu żeby jakieś machnąć nawet i na szybko, a w tych wypowiedziach pojawiła się pewna dość ważna informacja.
Czekamy zatem do czwartku, zobaczymy ile z tego okaże się prawdą.


Cytat: Callum
[...]using the pie analogy I would say that the pie is currently in the oven. Somewhere in between preparation and serving. So when I say the game is still in development, I am actually saying that it hasn't finished cooking and it isn't ready for you to eat.
If we were to talk about this using the Software Development Life Cycle (SDLC) model I would say that we are still at the Implementation / Coding and Testing stages, which when talking about game development could just simply be categorised as in development. I didn't mean for it to be a rude or abrupt sounding answer, I was simply being straight with you by saying that we are still working on the game.


Moje fanowskie, cienkie tłumaczenie na szybko:


"[...]przykładnie analogicznie do ciasta - powiedziałbym, że znajduje się ono obecnie w piekarniku. Jest na etapie pomiędzy przygotowaniem a podaniem (piecze się już). Gdy mówię, że gra nadal znajduje się w fazie produkcji, to mam na myśli, że nasze przykładowe ciasto nie skończyło się jeszcze piec, więc nie jest jeszcze gotowe do zjedzenia.
Gdybyśmy mówili o tym używając SDLC (cykl produkcji oprogramowania), to powiedziałbym, że nadal jesteśmy na etapie Implementacji / Kodowania oraz testów, który mówiąc prostym językiem może być po prostu określony jako 'w produkcji'. Nie chciałem zabrzmieć niegrzecznie lub udzielić niespodziewanej odpowiedzi, po prostu chciałem powiedzieć wam prosto w twarz, że nadal pracujemy nad grą.
"



Pierwszy fragment to było właściwie nic nowego, więc nie widziałem sensu w jego tłumaczeniu.
« Ostatnia zmiana: Październik 03, 2017, 16:54:38 wysłana przez Garedyr »


"Szukaj po omacku ch*ja w cieście" ~Prußak
"Jakbym miał pasztet to bym zjadł kanapkę z pasztetem ale nie mam chleba" ~Mat Berserker
"Bieg na kilometr w ramach biegania, to jak picie piwa bezalkoholowego w ramach picia alkoholu" ~Dyktator

Offline Eltarek

  • Moderator
  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 428
  • Piwa: 142
  • Płeć: Mężczyzna
  • Alo. My name is Inigo Montoya. Prepare to die.
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #903 dnia: Październik 03, 2017, 20:56:12 »
Niepublikowane wcześniej zdjęcia z Gamescomu 2017.

(click to show/hide)

@Garedyr, dziękuję za tłumaczenie.
W zasadzie informacją, którą określiłem jako "dość ważną", był pogrubiony fragment z pierwszej wiadomości - "we will certainly be covering more topics directly relating to game features in the near future, this week's blog included". (mówiąc krótko - dev blogi będą zawierały więcej szczegółów dotyczących gry i tylko gry.) I ma to się zacząć już w najbliższy czwartek. Pozostaje czekać i mieć nadzieję, że te szczegóły faktycznie okażą się godne uwagi.
« Ostatnia zmiana: Październik 03, 2017, 20:58:02 wysłana przez Eltarek »
"To nie jest karuzela śmiechu, lecz pociąg jadący w jedną stronę" - Jarl o dziale Klany

Offline Eltarek

  • Moderator
  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 428
  • Piwa: 142
  • Płeć: Mężczyzna
  • Alo. My name is Inigo Montoya. Prepare to die.
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Mount&Blade Bannerlord: podsumowanie informacji
« Odpowiedź #904 dnia: Październik 05, 2017, 13:25:03 »
Archiwalny najświeższy news z 05/10/2017

(click to show/hide)
« Ostatnia zmiana: Październik 19, 2017, 14:46:48 wysłana przez Eltarek »
"To nie jest karuzela śmiechu, lecz pociąg jadący w jedną stronę" - Jarl o dziale Klany

Offline Hubtus

  • Moderator
  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 364
  • Piwa: 135
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #905 dnia: Październik 05, 2017, 14:01:32 »
Jak zapewne wszyscy już widzieli, pojawił się nowy devblog. Nie wiem jak wam, ale mi osobiście podobają się pomysły na rozwinięcie sposobu działania armii. Pomysł z wpływem, zamiast żmudnego polepszaniem relacji z lordami w moim odczuciu pozwoli, wreszcie pozwoli na sprawniejsze zdobywanie zamków, czy też prowadzania wojen. Zastanawiam się tylko jak to będzie działać w praktyce, bo lordowie w M&B warband lubili w pewnym nieoczekiwanym momencie po prostu nas opuścić, a z tekstu wynika, że nie będą już po prostu uciekać, gdy liczbność ich oddziału będzie niska. Według twórców będzie można takiego lorda po prostu wysłać na misje, aby zregenerował siły i do nas wrócił i tutaj się zastanawiam... Skoro wydajemy wpływ na ich pozyskanie, to czy istnieje w tym wypadku również koszt utrzymania za pomocą tego wpływu?? Na załączonym screenie nic takiego nie widać, ale w tekście jest zapis "[...] Możesz odesłać lordów z armii, aby wrócili bronić swoich krain albo żeby lepiej zarządzać kosztem jej utrzymania. ". Ciekaw jestem jak to rozwiążą, bo mam wrażenie, że jest to jeszcze na etapie produkcji/dopieszczania.

Nie wiem, czy ktoś zwrócił uwagę na tę portery, ale ewidentnie wyglądają na jakieś próbne wersje. Dziwi mnie również jakość samego screena, bo wygląda jakby ktoś to odpalił na minimalnych wymaganiach.

Offline Hubtus

  • Moderator
  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 364
  • Piwa: 135
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Odp: Mount&Blade Bannerlord: podsumowanie informacji
« Odpowiedź #906 dnia: Październik 12, 2017, 12:30:03 »
Archiwalny najświeższy news z 12/10/2017

(click to show/hide)
« Ostatnia zmiana: Październik 19, 2017, 14:47:13 wysłana przez Eltarek »

Offline Hubtus

  • Moderator
  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 364
  • Piwa: 135
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #907 dnia: Październik 12, 2017, 12:58:36 »
W dzisiejszym dev blogu pojawiła się dość ciekawa informacja. Cytuję:
Cytuj
WHAT DO YOU CURRENTLY WORK ON?
I am tearing castles into pieces right now for siege. This isn’t exactly the most fun process, especially when trying to break down wooden towers, however I think player’s will really enjoy the end result when they are demolishing enemy towers!
NAD CZYM OBECNIE PRACUJESZ?
“Rozrywam zamki na strzępy, co potem będzie można zobaczyć w oblężeniach. Nie sprawia mi to może zbyt wiele frajdy, ale myślę, że graczom spodoba się efekt, gdy zniszczą wieże przeciwnika!”

Jest to dość ciekawa informacja, ponieważ na zeszłorocznym filmie z E3 była możliwość niszczenia jedynie blanek. Z tego co pamiętam, to twórcy wypowiadali się, że nie będzie możliwości niszczenia całkowicie murów, więc zastanawiające jest jak daleko z tym pomysłem pójdą. Jako wielki fan trybu oblężeń bardzo cieszę się z takich wieści. Zapewne wszyscy strzelcy będą mniej zadowoleni, że ich ulubione kryjówki będą ulegać zniszczeniu i z czasem trwania rundy staną się bezużyteczne:P.

Offline Eltarek

  • Moderator
  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 428
  • Piwa: 142
  • Płeć: Mężczyzna
  • Alo. My name is Inigo Montoya. Prepare to die.
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #908 dnia: Październik 13, 2017, 17:35:39 »
Callum potwierdza, że w grze dostępne będą kusze.

Przypominamy, że Bannerlord inspirowany jest Europą w okresie późnej starożytności/wczesnego średniowiecza (kusza pojawia się w Europie w powszechnym użyciu w XII wieku, czyli prawie dwa stulecia po czasie w którym TW osadziło świat nowej gry), dodatkowo również na filmach formacje kusznicze nie pojawiały się zbyt często (o ile w ogóle jakaś była), w związku z czym do tej pory nie był to pewniak.
« Ostatnia zmiana: Październik 13, 2017, 17:36:50 wysłana przez Eltarek »
"To nie jest karuzela śmiechu, lecz pociąg jadący w jedną stronę" - Jarl o dziale Klany

Offline Hubtus

  • Moderator
  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 364
  • Piwa: 135
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #909 dnia: Październik 13, 2017, 23:28:08 »
Przypominamy, że Bannerlord inspirowany jest Europą w okresie późnej starożytności/wczesnego średniowiecza (kusza pojawia się w Europie w powszechnym użyciu w XII wieku, czyli prawie dwa stulecia po czasie w którym TW osadziło świat nowej gry)[...]
Taleworlds do ram historycznych podchodzi mocno na luzie. Vladianie np. mają więcej wspólnego z wiekiem XI-XII, niż z wcześniejszymi. Poza tym cesarstwo jest wzorowane bardziej na Bizancjum, a to właśnie z tamtych stron przywędrowała do nas kusza.
[...] dodatkowo również na filmach formacje kusznicze nie pojawiały się zbyt często (o ile w ogóle jakaś była), w związku z czym do tej pory nie był to pewniak.
Z tego co kojarzę, to nie pojawiły się ani razu.

Offline Filcefix

  • Gracz Roku DLG
  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1123
  • Piwa: 127
  • Płeć: Mężczyzna
  • Średniowiecze, zabawy tarczą i mieczem.
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #910 dnia: Październik 14, 2017, 01:24:44 »
 Może będzie to rzadkie cudo techniczne, w stylu zbroi płytowej w Warbandzie, gdzie ta akurat w ogóle nie miała prawa istnieć.

Offline Zahari

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 460
  • Piwa: 47
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #911 dnia: Październik 14, 2017, 11:05:41 »
Juz dłuższy czas temu ktoś mówił, albo na jakimś filmiku było, że kusze będą. O ile mnie pamięć nie myli to będą one dostępne dla cesarstwa. Spróbuje odkopać samą informację o kuszach. Oto co znalazłem.
Cesarski kusznik w spisie jednostek w miasteczku.
(click to show/hide)
Stary screen
(click to show/hide)
Dev blog 5
Którego fragment mówi o ładowaniu kuszy: "We have largely aesthetic animations too, even in combat. The animation for reloading a crossbow isn't going to have a dramatic effect on gameplay - perhaps how low the character bends will affect what obstacles cover them while reloading."
« Ostatnia zmiana: Październik 14, 2017, 12:10:32 wysłana przez Zahari »

Offline Rome

  • Administrator
  • Najemnik
  • ***
  • Wiadomości: 2073
  • Piwa: 190
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #912 dnia: Październik 14, 2017, 12:38:49 »
Kusze są ok, ale fajnie by było jakby miał taki czas przeładowania jak w cRPGu.

Offline Sharpshooter

  • Minister Propagandy 3pp
  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 265
  • Piwa: 24
  • Płeć: Mężczyzna
  • #FreeLaalaa
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #913 dnia: Październik 14, 2017, 19:24:44 »
Fajnie by było gdyby wprowadzili też np. procarzy.

Offline Filcefix

  • Gracz Roku DLG
  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1123
  • Piwa: 127
  • Płeć: Mężczyzna
  • Średniowiecze, zabawy tarczą i mieczem.
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #914 dnia: Październik 15, 2017, 01:55:37 »
 Jak na wcześniejsze czasy Calradyjskie, to proce ładnie by się komponowały, ale to pewno dla TW za trudne ;)