Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Nabór do redakcji

19.07.2018 | Dodał: Dyktator

Gazetka forumowa "Echo Tawerny" powraca! więcej

Konkurs wystartował!

10.05.2018 | Dodał: Hubtus

Drodzy Tawernowicze! więcej

[Konkurs] Odgadnij treść kolejnego bloga!

08.05.2018 | Dodał: Eltarek

Redakcja Tawerny przygotowała dla Was nowy konkurs, w którym Waszym zadaniem będzie odgadnięcie kategorii oraz treści blogów (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Pokój dysput i hazardu (Zamknięty na klucz)  (Przeczytany 19598 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Laalaa

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 534
  • Piwa: 72
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lanos to mój ulubiony deludżowiec
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Pokój dysput i hazardu
« Odpowiedź #660 dnia: Lipiec 04, 2017, 22:30:12 »
Simskil i lalaa sa w VIe ;)
Byłem ale odszedłem jak zostałem zbanowany na waszym tsie... ekhm to nie było zbyt miłe :)

(click to show/hide)

Offline Dyktator

  • Premier TFW
  • Administrator
  • Krzyżowiec
  • ***
  • Wiadomości: 4327
  • Piwa: 791
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Pokój dysput i hazardu
« Odpowiedź #661 dnia: Lipiec 04, 2017, 22:36:51 »
Właśnie odbyło się spotkanie na ts. Wszystko zostało już chyba wyjaśnione, a spór zażegnany. ThisGuy (sorki, znowu zapomniałem głównego nicku) grał wcześniej dla VIe w tym turnieju, co kończy dysputę o tym, czy był dopuszczony.

Offline Abaddon

  • Moderator
  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 367
  • Piwa: 39
  • Płeć: Mężczyzna
  • Demon
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Pokój dysput i hazardu
« Odpowiedź #662 dnia: Lipiec 04, 2017, 22:38:42 »
Amen
Bóg Zwyroli
Mistrz kopania diaxów AssassinPL
Prowadzący Wytwórnię FiksWorks
Manipulator polskiej sceny NW XDDDD
(click to show/hide)
(click to show/hide)
(click to show/hide)

Offline Ganczo

  • Awanturnik
  • *
  • Wiadomości: 1814
  • Piwa: 215
  • Płeć: Mężczyzna
  • Frajerski aimbot z deluga XD
Odp: Pokój dysput i hazardu
« Odpowiedź #663 dnia: Lipiec 04, 2017, 22:40:33 »
Czyli co, moge sie zabierac juz :/? Nie bedzie 2000?
Sokole Oko
Szybka Ręka
Tarczownik wojownik
"Odinstaluj tego aimbota frajerze" ~Parafraza Adamka321232123 po meczu z GoNem
(click to show/hide)

Offline Sharpshooter

  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 387
  • Piwa: 38
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Pokój dysput i hazardu
« Odpowiedź #664 dnia: Lipiec 04, 2017, 22:48:30 »
Finally

Offline Abaddon

  • Moderator
  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 367
  • Piwa: 39
  • Płeć: Mężczyzna
  • Demon
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Pokój dysput i hazardu
« Odpowiedź #665 dnia: Lipiec 04, 2017, 22:50:29 »
I tak oto wiadomością numer #666 zamykam temat :)

Sumując po raz kolejny, cieszę się, że udało nam się zakończyć spory i wyjaśnić wszystkie wątpliwości. Cieszę się, że miałem możliwość spróbowania swoich sił w organizacji czegoś takiego, wszyscy wiemy że były OGROMNE luki w organizacji, zasadach, itd. ale w końcu to był pierwszy turniej tego typu (poza Turniejem Karpia, na którym wzorowaliśmy zasady) i nie wiedzieliśmy na czym się skupić :P Dzięki tym Mistrzostwom nabrałem sporo doświadczenia, wiem już co zawaliliśmy i jeśli mnie nie ekskomunikujecie, chciałbym mieć możliwość zajęcia się czymś takim za rok xD Oczywiście bez pomocy się nie obejdzie i będę prosił o nią spoooro ludzi ;P
« Ostatnia zmiana: Lipiec 05, 2017, 07:41:28 wysłana przez Fiks »
Bóg Zwyroli
Mistrz kopania diaxów AssassinPL
Prowadzący Wytwórnię FiksWorks
Manipulator polskiej sceny NW XDDDD
(click to show/hide)
(click to show/hide)
(click to show/hide)

Offline Abaddon

  • Moderator
  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 367
  • Piwa: 39
  • Płeć: Mężczyzna
  • Demon
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Pokój dysput i hazardu
« Odpowiedź #666 dnia: Lipiec 05, 2017, 16:37:10 »
Ach, no i usuwając post Meniolka, życzącego komuś rychłej śmierci, co było niesmaczne i chyba niestosowne, odjąłem od pięknej, wymienionej wyżej liczby, jedną wartość, więc równam
“ψ(`∇´)ψ
« Ostatnia zmiana: Lipiec 14, 2017, 18:43:59 wysłana przez Fiks »
Bóg Zwyroli
Mistrz kopania diaxów AssassinPL
Prowadzący Wytwórnię FiksWorks
Manipulator polskiej sceny NW XDDDD
(click to show/hide)
(click to show/hide)
(click to show/hide)