Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Nabór do redakcji

19.07.2018 | Dodał: Dyktator

Gazetka forumowa "Echo Tawerny" powraca! więcej

Konkurs wystartował!

10.05.2018 | Dodał: Hubtus

Drodzy Tawernowicze! więcej

[Konkurs] Odgadnij treść kolejnego bloga!

08.05.2018 | Dodał: Eltarek

Redakcja Tawerny przygotowała dla Was nowy konkurs, w którym Waszym zadaniem będzie odgadnięcie kategorii oraz treści blogów (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord  (Przeczytany 174070 razy)

Opis tematu:

Brissinger i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Zwiadowca

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 130
  • Piwa: 1
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1005 dnia: Styczeń 25, 2018, 22:18:02 »
Co do smierci Towarzyszy to jest to zmiana jak najbardziej na plus. Daje to więcej możliwości w tworzeniu własnej historii. Trenujesz swojego towarzysza, przeżywasz z nim przygody itp. (XD) i nagle zostaje zabity z ręki jakiegoś lorda. Jesteś za słaby, żeby go pokonać od razu więc planujesz zemstę i ustawiasz całą rozgrywkę pod ten cel :D Jak dla mnie bomba. Tylko dobrze by było, żeby towarzysze jednak mieli jakiś inny przelicznik na smierć, bo nie bedzie opłacało się ich werbować, kiedy będą ginąć jak normalne wojaki :)

A jeszcze lepiej by było gdyby dali możliwość brania naszych towarzyszy do niewoli, żebyśmy mogli ich później odbijać. Swoją drogą ciekawe czy będzie można tak jak w Warbandzie wykradać lordów z zamków/miast. Zawsze mi się to podobało :D
« Ostatnia zmiana: Styczeń 25, 2018, 22:22:19 wysłana przez Zwiadowca »

Offline VectorMental

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 75
  • Piwa: 6
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszystko będzie w porządku
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1006 dnia: Styczeń 25, 2018, 22:36:48 »
Nie zagłębiem się w ten temat i chciałbym zapytać czy będą jakieś fajne cutscenki? W Warbandzie jakaś tam jest ale dobrze by było, moim zdaniem, gdyby były wprowadzone w Bannerlordzie.
"What means Shaggy?"
"I'm not Shaggy."

Offline Haazheel

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 449
  • Piwa: 15
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1007 dnia: Styczeń 25, 2018, 23:36:38 »
Jak będzie możliwa zemsta by pomścić kompana to równie dobrze można było by zrobić możliwość romansu. Rekrutujemy towarzyszkę z karczmy , po kilku bitwach i rozmowach zaczyna się love story...potem feralna bitwa w której ona ginie bo lord wroga wbił jej kosę pod żebra, wówczas zemsta realizowana po trupach do mordercy...tak to miało by wyglądać? Co sądzicie o takiej formie?

Offline Zwiadowca

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 130
  • Piwa: 1
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1008 dnia: Styczeń 25, 2018, 23:43:23 »
Wiesz, zawsze można sobie dopowiedzieć historię tej towarzyszki :D Wątpie, żeby zrobili opcje romansowania z towarzyszkami, to pewnie będzie zarezerwowane dla córek lordów/wdów po lordach.

Offline Hubtus

  • Moderator
  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 409
  • Piwa: 148
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1009 dnia: Styczeń 26, 2018, 02:31:18 »
Nie zagłębiem się w ten temat i chciałbym zapytać czy będą jakieś fajne cutscenki? W Warbandzie jakaś tam jest ale dobrze by było, moim zdaniem, gdyby były wprowadzone w Bannerlordzie.
Na razie nie wiadomo, ale Bannerlord będzie miał specjalne narzędzie do robienia filmów z rozgrywek multiplayer, więc możliwe, że w singlu jakieś cut-scenki się ukażą.

Tutaj jest przykład prawdopodobnej sytuacji, w której zostaną użyte animacje:

Offline Laalaa

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 534
  • Piwa: 72
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lanos to mój ulubiony deludżowiec
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1010 dnia: Styczeń 26, 2018, 07:49:22 »
Skoro już dodają możliwość śmierci towarzysza podczas bitwy to dobrze by było gdyby dodali jakieś cut scenki z tym związane jakie są w Total Warach czyli np. pojedynek dwóch żołdaków i jeden z nich to właśnie nasz przyjaciel óremu nie udaje się sprostać wyzwaniu pada na ziemię z mieczem w gardle lub innym nieprzyjemnym miejscu.


Co do romansowania z towarzyszkami to ja nie widzę problemu, powiem więcej widzę do tego korzystną sytuację. Chodzi mi o fakt iż w Bannerlordzie miały być rozwinięte  inne czynności takie jak obrabianie niewinnych ludzi z ich ciężko zarobionych pieniędzy czyli bandyctwo czy pokojowo sprzedawanie swoich towarów w różnych regionach Calradii czyli kupiectwo, ale chodzi mi tu głównie o tą pierwszą czynność, wyobrażacie sobie być najsłynniejszymi bandytami w Calradii wraz ze swoją małżonką?

(click to show/hide)

Offline Laalaa

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 534
  • Piwa: 72
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lanos to mój ulubiony deludżowiec
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1011 dnia: Luty 08, 2018, 18:34:21 »
Kurde ciekawy ten nowy blog, w końcu jakieś konkrety co do historii frakcji i ich obyczajów a to dopiero pierwsza część. Według mnie był to najlepszy z wszystkich dotychczasowych.

(click to show/hide)

Online Kradus

  • Dei gratia dux Zendarae
  • Moderator Globalny
  • Zbrojny
  • **
  • Wiadomości: 2448
  • Piwa: 306
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1012 dnia: Luty 17, 2018, 20:00:24 »
Usprawnienia w kalkulacji morale, takie jak efekt szoku po szybkim unieszkodliwieniu dużej liczby jednostek, mogą uczynić niektóre taktyki, jak np. flankowanie, bardziej efektywne.

Nie jestem pewny czy to odkrycie kolejnej mechaniki czy już to było wspomniane, ale jak dla mnie bomba. Ciekaw tylko jestem jak to będzie wyglądać. Czy będzie dotyczyć całej armii walczącej w bitwie, czy może tylko jednostek które były w stanie "widzieć" te zabijane jednostki sojusznicze? Czy będą jednostki uciekać z walki, np te z oddziałów które zostały znacznie przetrzebione, czy będą dołączać do sojuszników?

Szczerze mówiąc to jak bardzo będzie rozwinięta SI, jak będzie reagowała w walce, czy to w bitwach czy oblężeniach to będzie jedną z ważniejszych rzeczy w grze. Brak czerwonych spodni (kmwtw), jakiś mechanik dyplomacji czy inne pierdółka moderzy będą w stanie poprawić. Ale jeśli tak jak w WB będzie można użyć kilku trików by wygrać niemal bez strat każdą bitwę czy oblężenie, to gra straci najwięcej - bo to będzie najtrudniejsze do poprawienia. W jednym filmiku chwalili się że piechota będzie bystrzejsza w walce z konnicą. Mam nadzieję, że całe SI będzie o wiele mądrzejsze w walce - o mapie strategicznej i zachowaniu się nań lordów i innych oddziałów nie wspominając.
« Ostatnia zmiana: Luty 17, 2018, 20:01:40 wysłana przez Kradus »
"Myślałem że jak napisałeś tedx to zrobiłeś błąd i miało być Tede lol" ~ Kokosz

"Przepraszam myslalem ze dr dre i drake to to samo" ~Jerzy Burza

Offline Hubtus

  • Moderator
  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 409
  • Piwa: 148
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1013 dnia: Luty 17, 2018, 20:20:06 »
Nie jestem pewny czy to odkrycie kolejnej mechaniki czy już to było wspomniane, ale jak dla mnie bomba. Ciekaw tylko jestem jak to będzie wyglądać. Czy będzie dotyczyć całej armii walczącej w bitwie, czy może tylko jednostek które były w stanie "widzieć" te zabijane jednostki sojusznicze? Czy będą jednostki uciekać z walki, np te z oddziałów które zostały znacznie przetrzebione, czy będą dołączać do sojuszników?
Z tego co pamiętam coś na ten temat było mówione przy filmach na E3, gdzie był gameplay bitewny Vladian i bodajże Khuzait'ów oraz na którymś z wcześniejszych gameplayów z singla.

Cytuj
[...]W Bannerlord wprowadziliśmy kilka sposobów na pokazanie tego typu skumulowanych inwestycji. Możemy określić potęgę ekonomiczną miasta poprzez ilość zbudowanych warsztatów, a jego obronę dzięki zewnętrznym murom, mogącym być na jednym z trzech poziomów, gdzie każdy wygląda inaczej.
Nie wiem, czy ktoś już to wyłapał, ale taką informacje dostaliśmy w czwartkowym dev blogu. Jest to z pewnością fenomenalna informacja, w szczególności dla fanów rozgrywki singleplayer. Dzięki takiej innowacji gracze wreszcie dostaną jakieś urozmaicenie przy bronieniu po raz któryś z kolei tej samej fortecy.

Ciekaw jestem, czy na czym będą te poziomy polegać. Czy będą to zmiany całych obwałowań(baszt, wież bramnych i murów), czy nastawione bardziej na drobne zmiany kosmetyczne modeli, bądź prosta podmiana np. modeli wież.

Warto też dodać, że kilka lat temu ukazał się taki screen, więc prawdopodobnie będzie nas czekać sporo pracy przy naszych włościach :).
(click to show/hide)
P. S. Gdzieś w odmętach tego wątku pojawił się już ten screen. Jeśli ktoś chce przeprowadzić śledztwo i znajdzie stronę na której toczyła  się o tym dyskusja, to dostanie ode mnie piwko :).

Offline Rome

  • Admin Emeryt
  • Najemnik
  • ***
  • Wiadomości: 2189
  • Piwa: 211
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1014 dnia: Luty 21, 2018, 20:04:13 »
Przykro mi to mówić, ale najprawdopodobniej oznacza to, że o premierze przed wakacjami możemy zapomnieć.




Może na tym Gamescomie wydadzą już skończoną grę.
DANCE OR GET BANNED

Offline Laalaa

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 534
  • Piwa: 72
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lanos to mój ulubiony deludżowiec
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1015 dnia: Luty 21, 2018, 20:15:01 »



Może na tym Gamescomie wydadzą już skończoną grę.

(click to show/hide)

Offline Eltarek

  • Moderator
  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 494
  • Piwa: 176
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1016 dnia: Marzec 01, 2018, 16:45:13 »
Oficjalne info!

W Bannerlordzie będziemy mogli zdetronizować władców głównych frakcji i wejść na ich miejsce. Mówiąc prościej, możemy po prostu "przejąć" czyjeś królestwo, zamiast zakładać swoje.

Powoli zbliża się nasza pierwsza od ponad miesiąca aktualizacja podsumowania, dodamy więcej oficjalnie potwierdzonych informacji tego typu. Wypatrujcie czerwonych gwiazdek c:
« Ostatnia zmiana: Marzec 01, 2018, 16:47:13 wysłana przez Eltarek »
"To nie jest karuzela śmiechu, lecz pociąg jadący w jedną stronę" - Jarl o dziale Klany

Offline Hubtus

  • Moderator
  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 409
  • Piwa: 148
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1017 dnia: Marzec 19, 2018, 09:44:09 »
Czy tylko mnie się wydaje, czy na tej animacji widać, że Bannerlord będzie umożliwiał tworzenie sekwencji ataków? Na pierwszym planie widać jak postać z toporem wykonuje najpierw atak z prawej strony, a potem od razu lewej. Z kolei Tarczownik kawałek dalej wykonuje atak z prawej strony, a następnie jego postać wykonuje kolejny atak z prawej, bez powrotu do tak to ujmę "pozycji spoczynku" jak to ma miejsce w M&B:Warband.

Offline Laalaa

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 534
  • Piwa: 72
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lanos to mój ulubiony deludżowiec
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1018 dnia: Marzec 19, 2018, 09:52:42 »
Widać to już było na pierwszych gameplayach także nic nowego nie odkryłeś :p

(click to show/hide)

Offline Moontoor

  • Moderator Klanów
  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 498
  • Piwa: 44
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1019 dnia: Marzec 19, 2018, 12:58:17 »
Ale przecież w blogach już wspominano o sekwencjach ataków. Dziwie się, że teraz to zauważyłeś. Tu masz przykładowy blog z wzmianką o sekwencjach: http://steamcommunity.com/games/261550/announcements/detail/1575563008207578265
Dumny założyciel najgorszego pułku w historii!