Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord  (Przeczytany 138641 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Offline Veinrus

  • Moderator Warband
  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1030
  • Piwa: 136
  • Płeć: Mężczyzna
  • Od 4 listopada 2015 Obywatel Polshy
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #885 dnia: Wrzesień 12, 2017, 05:32:01 »
2k17 - Fani gier MonteBlade marzą o dodaniu zwierząt w najnowszej odsłonie serii.
O tak, dobrze by było upolować jakiegoś "bezbronnego sarena i dzikensa")))

www.vistula-legion.pl
Pułk 4. Piechoty Xięstwa Warszawskiego for ever

Offline Garedyr

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 486
  • Piwa: 65
  • Płeć: Mężczyzna
  • http://icryeverytime.com/
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #886 dnia: Wrzesień 12, 2017, 16:08:27 »
O tak, dobrze by było upolować jakiegoś "bezbronnego sarena i dzikensa")))

Wszystko można zrobić modami, chociaż mam nadzieję, że tym razem będzie to pełnoprawny produkt, czytaj gra, a nie jedynie silnik na mody.
Chociaż patrząc na to wszystko to, wydaje mi się, że Bannelord stanie się hitem takim samym jak Wiedźmin III i nagle cały świat zacznie w nią grać, mimo, że wcześniejsze odsłony uważali za nic :/


"Szukaj po omacku ch*ja w cieście" ~Prußak
"Jakbym miał pasztet to bym zjadł kanapkę z pasztetem ale nie mam chleba" ~Mat Berserker
"Bieg na kilometr w ramach biegania, to jak picie piwa bezalkoholowego w ramach picia alkoholu" ~Dyktator

Online Eltarek

  • Moderator
  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 420
  • Piwa: 129
  • Płeć: Mężczyzna
    • REICHROLL'D
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #887 dnia: Wrzesień 12, 2017, 17:14:15 »
Z całkiem oficjalnych źródeł (wypowiedzi Callum'a) wiemy, jakie (między innymi) pomysły zaczerpnięte od społeczności będzie on poruszał podczas swojej kolejnej rozmowy z zespołem. Możliwe, że efektem tych rozmów będzie garść oficjalnych informacji związanych z następującymi propozycjami:

1. Bardziej rozbudowany i zaawansowany system pytania szefów gildii/starszych wiosek, czy "nie widzieli ostatnio w pobliżu jakichś wrogów". (plan owej rozbudowy nie został sprecyzowany, wiemy po prostu, że jeśli ten pomysł przejdzie, będą coś kombinować.)
2. Możliwość szpiegowania wrogich oddziałów. Zakłada on wprowadzenie opcji wysłania kilku wyszkolonych żołnierzy na przeszpiegi do konkretnego, wrogiego oddziału. Według założeń tego pomysłu, gracz będzie otrzymywał meldunki o poczynaniach szpiegowanego oddziału (bitwy, najazdy, stan, lokalizacja).
3. Animacja następująca podczas wymiany trzymanego oręża na schowany - nie do końca wiadomo, jak to będzie w Bannerlordzie (najprawdopodobniej niedługo się dowiemy). Przypomnijmy, jak wygląda to dotychczas (Warband); po wyciągnięciu drugiego miecza,lub jakiejkolwiek innej broni zapasowej, trzymany przez nas do tej pory oręż momentalnie teleportuje się na swoje miejsce. Istnieje możliwość, że w kolejnej odsłonie Mount&Blade do animacji wyciągania drugiej broni dołączona zostanie animacja chowania aktualnie dzierżonej.


Co Wy sądzicie o tych pomysłach?
"To nie jest karuzela śmiechu, lecz pociąg jadący w jedną stronę" - Jarl o dziale Klany

Offline Kradus

  • Moderator Warband
  • Najemnik
  • *
  • Wiadomości: 2052
  • Piwa: 213
  • Płeć: Mężczyzna
  • Stanisław Cat Mackiewicz
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #888 dnia: Wrzesień 12, 2017, 18:20:49 »
1. Jakiekolwiek rozbudowanie rozgrywki dla pojedynczego gracza na plus. O ile wszystko trzyma się realizmu i historyczności (i będzie to wykonane starannie) to bardzo fajnie. Nie łudźmy się, jest to jednak również jeden z głównych celów dla modderów, gdzie (mam nadzieję) będą mieli duże pole do popisu, którego granicę będzie wyznaczała kreatywność i możliwości silnika. Jednak fajnie, że TW rozmawia z graczami i ich próbuje słuchać.

2. Choć M&B nigdy nie będzie Assassinem, o fajnie gdyby wprowadzili możliwość również zabawy w szpiega dla osób trzecich, zleceniodawców (lordów, królów i innych NPC).

3. O ile to nie będzie wyglądało kartonowo i sztucznie, to super że dodają takie rzeczy. Jednak bardziej mnie zastanawia, czy będzie to miało duży wpływ na rozgrywkę - single, ale szczególnie multiplayer. M&B nigdy nie był piękny na zewnątrz. Był za to piękny systemem walki i prostotą. I oby to pozostało.

Edit: @Askorti:

Tak, działało ;) NPC mówił Ci ile dni temu i gdzie ich widział.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 12, 2017, 18:43:38 wysłana przez Kradus »

Offline Filcefix

  • Gracz Roku DLG
  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1121
  • Piwa: 127
  • Płeć: Mężczyzna
  • Średniowiecze, zabawy tarczą i mieczem.
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #889 dnia: Wrzesień 12, 2017, 18:25:41 »
 To trzecie to jak najbardziej. Bo trochę chore jest, jak znienacka podłazisz do łucznika, a typo zdąży odskoczyć, ,,schować,, łuk i ledwo co wyciąga mieczyk którym jeszcze blokuje cios.
 I przy okazji, mam nadzieje ze zrobią coś z chodzeniem do tyłu, a nie że jakiś pizduś na golasa szybciej do tyłu godzinę zaiwania, niż ty do przodu, i macha jak powalony, robiąc dziwne rzeczy z zasięgiem broni. Jakaś wolniejsza cofka, albo jak w jednym modzie, możliwość wywalenia się. Z tym że to drugie, to raczej nie dla botów, bo by to było strzałem w kolano ;)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 12, 2017, 18:32:28 wysłana przez Filcefix »

Offline Askorti

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1326
  • Piwa: 47
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #890 dnia: Wrzesień 12, 2017, 18:36:32 »
Z całkiem oficjalnych źródeł (wypowiedzi Callum'a) wiemy, jakie (między innymi) pomysły zaczerpnięte od społeczności będzie on poruszał podczas swojej kolejnej rozmowy z zespołem. Możliwe, że efektem tych rozmów będzie garść oficjalnych informacji związanych z następującymi propozycjami:

1. Bardziej rozbudowany i zaawansowany system pytania szefów gildii/starszych wiosek, czy "nie widzieli ostatnio w pobliżu jakichś wrogów". (plan owej rozbudowy nie został sprecyzowany, wiemy po prostu, że jeśli ten pomysł przejdzie, będą coś kombinować.)
2. Możliwość szpiegowania wrogich oddziałów. Zakłada on wprowadzenie opcji wysłania kilku wyszkolonych żołnierzy na przeszpiegi do konkretnego, wrogiego oddziału. Według założeń tego pomysłu, gracz będzie otrzymywał meldunki o poczynaniach szpiegowanego oddziału (bitwy, najazdy, stan, lokalizacja).
3. Animacja następująca podczas wymiany trzymanego oręża na schowany - nie do końca wiadomo, jak to będzie w Bannerlordzie (najprawdopodobniej niedługo się dowiemy). Przypomnijmy, jak wygląda to dotychczas (Warband); po wyciągnięciu drugiego miecza,lub jakiejkolwiek innej broni zapasowej, trzymany przez nas do tej pory oręż momentalnie teleportuje się na swoje miejsce. Istnieje możliwość, że w kolejnej odsłonie Mount&Blade do animacji wyciągania drugiej broni dołączona zostanie animacja chowania aktualnie dzierżonej.


Co Wy sądzicie o tych pomysłach?

1. A to w WB w ogóle działało? Bo ja chyba nigdy nie dostałem odpowiedzi innej niż coś w stylu "nic nie wiemy".
2.Brzmi OK.
3. O, to byłoby super! Dobrze by było, żeby zmiana broni zabierała trochę czasu. Nie dużo, ale chociaż trochę.

Offline ^IvE

  • Słońce Tawerny
  • Moderator Globalny
  • Paladyn
  • **
  • Wiadomości: 5325
  • Piwa: 478
  • Płeć: Mężczyzna
  • Let me take you to the movie
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #891 dnia: Wrzesień 12, 2017, 22:32:10 »
A ja bym pochędożył w grze bo mi gimnazja zlikwidowali.

Offline Filcefix

  • Gracz Roku DLG
  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1121
  • Piwa: 127
  • Płeć: Mężczyzna
  • Średniowiecze, zabawy tarczą i mieczem.
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #892 dnia: Wrzesień 12, 2017, 23:21:12 »
 Widzisz Ivuś biedaku. Wprawdzie u mnie też w pobliżu nie ma już gimnazjum, ale wciąż pozostaje przedszkole, 2 podstawówki i liceum. Można powiedzieć że wręcz na wyciągnięcie ręki ;)

Offline Baldwin

  • Awanturnik
  • *
  • Wiadomości: 1855
  • Piwa: 115
  • Świat jest tylko wyobrażeniem mnie ψ
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #893 dnia: Wrzesień 13, 2017, 16:27:32 »

Online Eltarek

  • Moderator
  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 420
  • Piwa: 129
  • Płeć: Mężczyzna
    • REICHROLL'D
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Mount&Blade Bannerlord: podsumowanie informacji
« Odpowiedź #894 dnia: Wrzesień 14, 2017, 14:08:16 »
Archiwalny najświeższy news z 14/09/17
(click to show/hide)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 21, 2017, 15:52:05 wysłana przez Eltarek »
"To nie jest karuzela śmiechu, lecz pociąg jadący w jedną stronę" - Jarl o dziale Klany

Online Hubtus

  • Moderator
  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 353
  • Piwa: 125
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Mount&Blade Bannerlord: podsumowanie informacji
« Odpowiedź #895 dnia: Wrzesień 21, 2017, 16:40:30 »
Archiwalny najświeższy news z 21/09/17
(click to show/hide)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 28, 2017, 14:36:04 wysłana przez Eltarek »

Online Eltarek

  • Moderator
  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 420
  • Piwa: 129
  • Płeć: Mężczyzna
    • REICHROLL'D
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Mount&Blade Bannerlord: podsumowanie informacji
« Odpowiedź #896 dnia: Wrzesień 28, 2017, 14:48:13 »
Archiwalny najświeższy news z 28/09/17

(click to show/hide)
« Ostatnia zmiana: Październik 05, 2017, 13:19:18 wysłana przez Eltarek »
"To nie jest karuzela śmiechu, lecz pociąg jadący w jedną stronę" - Jarl o dziale Klany

Online Eltarek

  • Moderator
  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 420
  • Piwa: 129
  • Płeć: Mężczyzna
    • REICHROLL'D
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #897 dnia: Wrzesień 28, 2017, 15:28:59 »
W dniu dzisiejszym pojawił się 25. blog dewelopera, na którego potrzeby przeprowadzono czwarty już wywiad - tym razem z głównym projektantem oraz testerem Bannerlorda. Pełny news znajdziecie Tutaj.

Streszając ciekawsze rzeczy (uwaga, subiektywny post):

Po raz drugi pojawia się nawiązanie do "unikatowych jednostek", które "oferują pewne profity w stosunku do normalnych jednostek". Z wywiadu z Berat Ceren Üstündağ wiemy, że dla Vlandii owymi jednostkami będzie drobna szlachta, nieco silniejsza od zwykłych ciężkich kawalerzystów. Z drugiej strony mamy jednak Battanię, o której dzisiejszy rozmówca mówi, że "mają tatuaże i barwy wojenne, przez co wyglądają jak Celtowie". Owa frakcja również musi mieć swój odpowiednik tych unikatowych jednostek, który ze szlachtą nie będzie miał nic wspólnego i powiem szczerze, że bardzo ciekawi mnie co twórcy wymyślili.

Druga warta odnotowania rzecz; z dzisiejszego wywiadu wynika, że zespół testerów aktualnie pracuje nad cywilnymi ubraniami lordów. Sam rozmówca wypowiada się o nich zupełnie jakby myślał, że jest to jakaś innowacja, a w poprzednich odsłonach tego nie było. Cały kontekst świadczy o tym, że ekipa nie do końca zajmuje się dopieszczaniem szczegółów, lecz w chwili obecnej nie skończyli nawet przerzucać rzeczy, które były dostępne w poprzednich odsłonach. Niestety, jest to kolejna rzecz podpowiadająca nam, że do zakończenia prac nad grą jest jeszcze długa droga.

I trzecia: "Uważam, że atmosfera w ich [battańskich] wielkich i słabo zaludnionych miastach jest fascynująca, i choć większość ich miast to ruiny, zwiedzanie ich jest odprężające." - podejrzanie pachnie Bethesdą. Skoro większość battańskich miast to ruiny, na tych ziemiach musiało się wydarzyć coś ciekawego, do czego zapewne nawiązywać będzie wątek fabularny. Niemniej kiedy kilka postów temu wspominałem, że fajnie byłoby zainspirować się troszkę Skajrimem, nie do końca to miałem na myśli. :D

Co Wy sądzicie?
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 28, 2017, 15:35:24 wysłana przez Eltarek »
"To nie jest karuzela śmiechu, lecz pociąg jadący w jedną stronę" - Jarl o dziale Klany

Online Hubtus

  • Moderator
  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 353
  • Piwa: 125
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #898 dnia: Wrzesień 28, 2017, 16:08:17 »
Druga warta odnotowania rzecz; z dzisiejszego wywiadu wynika, że zespół testerów aktualnie pracuje nad cywilnymi ubraniami lordów. Sam rozmówca wypowiada się o nich zupełnie jakby myślał, że jest to jakaś innowacja, a w poprzednich odsłonach tego nie było. Cały kontekst świadczy o tym, że ekipa nie do końca zajmuje się dopieszczaniem szczegółów, lecz w chwili obecnej nie skończyli nawet przerzucać rzeczy, które były dostępne w poprzednich odsłonach. Niestety, jest to kolejna rzecz podpowiadająca nam, że do zakończenia prac nad grą jest jeszcze długa droga.
No nie wiem. Skoro gość, który piastuje dość istotne stanowisku w studiu zajmuje się takimi drobnostkami, to świadczy to o tym, że są już na półmetku albo inne działy produkcyjne są gdzieś w powijakach. Nie mniej jednak ja czekam na wywiad z jakimś głównym artystą, czy lead level designer'em(o ile tam takie stanowisko jest), bo to po ich odpowiedziach na pytanie "czym się obecnie zajmują?" będzie można stwierdzić, czy daleko do premiery.

Offline Askorti

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1326
  • Piwa: 47
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #899 dnia: Wrzesień 28, 2017, 16:09:55 »
Może z tymi cywilnymi ubraniami lordów będzie coś więcej grane? Nie wiem tylko co oni mogliby z tym kombinować co wymagałoby testowania...
Hmm, może przez ruiny miał po prostu na myśli zaniedbane? Mogło po prostu być tak, że Battanie podbili kilka miast imperium i przez złe zarządzanie są one teraz w kiepskim stanie.