Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Nabór do redakcji

19.07.2018 | Dodał: Dyktator

Gazetka forumowa "Echo Tawerny" powraca! więcej

Konkurs wystartował!

10.05.2018 | Dodał: Hubtus

Drodzy Tawernowicze! więcej

[Konkurs] Odgadnij treść kolejnego bloga!

08.05.2018 | Dodał: Eltarek

Redakcja Tawerny przygotowała dla Was nowy konkurs, w którym Waszym zadaniem będzie odgadnięcie kategorii oraz treści blogów (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord  (Przeczytany 174071 razy)

Opis tematu:

Brissinger i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline vtz

  • Moderator Klanów
  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 859
  • Piwa: 113
  • a.k.a. Rudy Karzeł
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1050 dnia: Kwiecień 27, 2018, 18:23:08 »
Proca niby historyczna broń bardzo popularna we wczesnym/pełnym średniowieczu, ale z drugiej strony nie wprowadzi to raczej jakichś zmian w mechanice i nie jest takie potrzebne... Tym bardziej że normalnie wyglądająca proca jest dość trudna do zrobienia z tego co wiem.
Nie masz z czego być dumnym? Bądź dumny z bycia Polakiem!

Offline Askorti

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1338
  • Piwa: 50
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1051 dnia: Kwiecień 27, 2018, 22:31:54 »
"Bardzo popularna we wczesnym/pełnym średniowieczu".... Że co proszę?

Offline vtz

  • Moderator Klanów
  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 859
  • Piwa: 113
  • a.k.a. Rudy Karzeł
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1052 dnia: Kwiecień 28, 2018, 07:36:50 »
No a nie? Co jest w tym stwierdzeniu nieprawdziwego?
Nie masz z czego być dumnym? Bądź dumny z bycia Polakiem!

Online Brissinger

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Piwa: 5
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1053 dnia: Kwiecień 28, 2018, 10:21:37 »
Według Wikipedii :"Używana była jako broń myśliwska i bojowa przynajmniej od okresu neolitu do XVI wieku.(...)Proce były szeroko używane w starożytności w całym basenie Morza Śródziemnego.(...)Proca była używana także w średniowieczu, chociaż w bardziej ograniczonym zakresie od pojawienia się kusz."

Offline Askorti

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1338
  • Piwa: 50
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1054 dnia: Kwiecień 28, 2018, 16:05:57 »
W europie proca była rzadkością na polu bitwy w czasach średniowiecza. Z tego, co wiem, to jedynie na półwyspie iberyjskim nadal ich używano w jakieś sensownej ilości.

Offline Hubtus

  • Moderator
  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 409
  • Piwa: 148
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1055 dnia: Maj 04, 2018, 08:57:19 »
Wczoraj ukazał się kolejny Dev Blog. Sezon ogórkowy dalej w pełni. https://steamcommunity.com/games/261550/announcements/detail/1649884446698938168.


Offline Eltarek

  • Moderator
  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 494
  • Piwa: 176
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1056 dnia: Maj 11, 2018, 13:38:01 »
Pojawił się kolejny blog. W tym tygodniu wszystkie informacje orbitują wokół możliwości prowadzenia własnego biznesu w miastach.

Jak tylko przetłumaczą go na nasz język, przerzucimy go na forum. W międzyczasie zapraszam do zapoznania się z wersją anglojęzyczną.
"To nie jest karuzela śmiechu, lecz pociąg jadący w jedną stronę" - Jarl o dziale Klany

Offline Askorti

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1338
  • Piwa: 50
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1057 dnia: Maj 11, 2018, 18:15:54 »
oprócz tego, że będzie konkurencja z biznesami NPCów to nic konkretnego nie powiedzieli...

Offline Eltarek

  • Moderator
  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 494
  • Piwa: 176
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1058 dnia: Maj 11, 2018, 18:36:57 »
Błąd. Jest jeszcze jedna, dość ciekawa informacja.

Budynki, które kupujemy, aby prowadzić w nich działalność, będą fizycznie znajdowały się w mieście. Gracz będzie miał możliwość znaleźć ów budynek, wejść do niego i dokonywać interakcji wewnątrz.

Taki zabieg nasuwa kilka pytań, przede wszystkim orientacyjnych. Czy miasta będą miały jakieś swoje mapy, żeby można było zlokalizować taki budynek bez żmudnego chodzenia po (przynajmniej według tego, co obiecują) dużo większych niż warbandowe lokacjach?
"To nie jest karuzela śmiechu, lecz pociąg jadący w jedną stronę" - Jarl o dziale Klany

Offline pawel0108

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 16
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1059 dnia: Maj 11, 2018, 19:24:31 »
Mogliby także dodać funkcje sabotowania konkurencji oraz inne mechanizmy związane z działaniem gospodarczym.

Offline Eltarek

  • Moderator
  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 494
  • Piwa: 176
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1060 dnia: Czerwiec 07, 2018, 22:12:32 »
Co sądzicie o tych dwóch gifach z ostatniego bloga?

(click to show/hide)

Ja mam dość mieszane, jeśli nie negatywne uczucia. Z jednej strony to bardzo fajnie, że npc będą coś robić od czasu do czasu zamiast ciągle włóczyć się bez celu, ale z drugiej - fajnie by było, gdyby otoczenie w jakikolwiek sposób reagowało na te animacje. Przenikająca bez absolutnie żadnego efektu przez nieustraszoną trawę kosa i niewywołujące żadnego efektu, nawet najmniejszego kurzu, walenie motyką w ziemię jakoś mnie nie przekonuje. Powiedziałbym wręcz, że wygląda dość biednie jak na grę, która w zamyśle trzymana jest przed fanami do momentu osiągnięcia 'najlepszego poziomu na jaki TaleWorlds jest w stanie się wznieść'.

Z jednej strony mamy obietnice zaawansowanego systemu efektów cząsteczkowych i możliwość tworzenia rzeczy tak abstrakcyjnych jak płonące czy lodowe miecze, z drugiej...to.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 07, 2018, 22:29:53 wysłana przez Eltarek »
"To nie jest karuzela śmiechu, lecz pociąg jadący w jedną stronę" - Jarl o dziale Klany

Offline Laalaa

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 534
  • Piwa: 72
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lanos to mój ulubiony deludżowiec
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1061 dnia: Czerwiec 07, 2018, 22:37:05 »
Jak dla mnie to jest kompletna porażka, technologia poszła do przodu a takie animacje to widziałem w grach z sprzed paru lat, już mogli się wysilić i zrobić jakąś prostą dziurę. Im więcej dev blogów pokazują tym bardziej zaczynam się bać, że będzie jak z No man's Sky. Obym się mylił.

(click to show/hide)

Online Husarion7k

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 116
  • Piwa: 2
  • Płeć: Kobieta
  • Samotny pośród wilków.
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1062 dnia: Czerwiec 07, 2018, 22:42:21 »
Wygląda jak stare już stosunkowo PW (teraz już PK) podczas zbierania zboża i kopania żelaza, tylko że z lepszą grafiką, takie troche 2/10 tbh :/
(click to show/hide)

Offline Bruce Campbell

  • Lew
  • Szlachcic
  • *
  • Wiadomości: 7701
  • Piwa: 721
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • datadream2004 コギ花
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1063 dnia: Czerwiec 08, 2018, 10:35:12 »
Przecież coś takiego już w Gothicu było, na początku XXI wieku :P
Na konwentach, gdy ludzie podchodzą do stolika z Lucy [Lawless], to płaczą ze wzruszenia. Ci, którzy podchodzą do mnie, palą ze mną zioło i takie tam. ~Bruce Campbell

Offline Askorti

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1338
  • Piwa: 50
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1064 dnia: Czerwiec 10, 2018, 11:32:12 »
Tez miałem gothica przypomnieć. 17 lat temu powstał! Tylko na tyle stać taleworlds? Z drugiej strony.. Mało mnie szczerze mówiąc interesują animacje koszenia. Gdyby animacje walki były dobre... Ale raczej nie będą. Miło byłoby zobaczyć coś na poziomie Kingdom Come:Deliverance, ale szanse są zerowe.