Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Finały plebiscytów 2017!

07.12.2017 | Dodał: Dyktator

Do 17 grudnia trwają finały ostatniej fazy tegorocznych plebiscytów. więcej

Bannerlord:Wywiad z Koray Kıyakoğlu, inżynierem oprogramowania

07.12.2017 | Dodał: Hubtus

Tym razem w dzisiejszym Dev Blogu głównym gościem Q&A jest inżynier oprogramowania Koray Kıyakoğlu. Opowiada nam ona o swojej pracy w (...) więcej

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Kłopoty z mapą do moda...  (Przeczytany 768 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mercanery

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 34
  • Piwa: -1
Kłopoty z mapą do moda...
« dnia: Maj 05, 2011, 15:48:52 »
Witam,
mam taki mały i jednocześnie duży problem ;p Chodzi o to, że już od dłuższego czasu próbuję wykonać mapę do Warbanda (mapa Polski z XV w.). Problem polega na tym, że jedynym edytorem przeznaczonym do tworzenia map jest Thorgim's Editor, ale on nie obsługuje (po części) map z Warbanda. Kiedyś zrobiłem jedną, ale zmiana lokacji miast jest niemożliwa (przynajmniej gdy ja próbowałem dodać to moda plik map_icons.txt, to wyskakiwał błąd). Sam plik map.txt działa, ale przecież nie zostawię miast z podstawki. Forum przeszukałem, znalazłem kilka wątków ale niezbyt się przydały. Proszę o jakieś porady, co i jak, ewentualnie przekierowanie na jakąś inną stronę ;p

EDIT: Przepraszam za zakładanie podobnego wątka ;/ dopiero przypomniałem sobie, że powstał już podobny (też mojego autorstwa? xD)

Offline Tapase

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 228
  • Piwa: 0
Odp: Kłopoty z mapą do moda...
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 05, 2011, 16:04:37 »
Emm... Było to tu poruszane setki razy. Module system. Co to jest i jak tego używać znajdziesz na tym forum bez żadnego problemu... Więc w MS wchodzisz w module_parties i na końcu każdego miasta zauważasz jego koordynaty. Zmieniasz je na te które Ci odpowiadają, zmieniasz też nazwę miasta (wymaga wyrzucenia plików językowych gry, da się to obejść ale wymaga trochę pracy). Jak znaleźć kordy na mapie m&b? włączasz m&b w konfiguracji ustawiasz włączony tryb edycji i pokazywanie klatek na sekundę. Na mapie świata klikamy ctrl+e i zaraz pod fps pokazuje nam się nasza aktualna lokalizacja we współrzędnych kartezjańskich. Proste jak drut. (:

Pozdrawiam serdecznie!
- próba przeniesienia Wojny o Pierścień na silnik M&B!
"Mod nigdy się nie spóźnia, nie jest też zbyt wcześnie, lecz właśnie wtedy kiedy ma na to ochotę." - Gandalf do moderów.

Offline mercanery

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 34
  • Piwa: -1
Odp: Kłopoty z mapą do moda...
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 05, 2011, 16:12:32 »
Tak, kiedyś próbowałem właśnie poprzestawiać lokacje za pomocą współrzędnych, ale nie wiedziałem o tym sposobie "ctr+e" ;) Dzięki wielkie, o to mi właśnie chodziło. Masz u mnie dużego plusa ;p

Offline Krystian80

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 412
  • Piwa: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • http://pl.20dollars2surf.com/?ref=688213
Odp: Kłopoty z mapą do moda...
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 05, 2011, 16:30:37 »
Cześć jak coś zerknij tu jeszcze http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=7246.0 .
http://pl.20dollars2surf.com/?ref=688213
zapraszam do rejestracji i zarabiania pieniędzy z tego ref linku  ;)
http://s2.postimage.org/tlyuonetl/angiel.png