Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Konkurs wystartował!

10.05.2018 | Dodał: Hubtus

Drodzy Tawernowicze! więcej

[Konkurs] Odgadnij treść kolejnego bloga!

08.05.2018 | Dodał: Eltarek

Redakcja Tawerny przygotowała dla Was nowy konkurs, w którym Waszym zadaniem będzie odgadnięcie kategorii oraz treści blogów (...) więcej

Ruszają zapisy na mistrzostwa Polski NW

22.04.2018 | Dodał: Dyktator

Zapisy potrwają do 29 kwietnia, godziny 15:00 więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: RES Mod (w przygotowaniu)  (Przeczytany 105933 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3912
  • Piwa: 140
RES Mod (w przygotowaniu)
« dnia: Grudzień 21, 2008, 17:42:22 »
RES Mod
Daedalus

Uaktualnione! (5.02.2009)

Jakiś czas temu zacząłem pracę nad czymś, co sobie nazywałem "Rozszerzona Edycja Spolszczenia". Krócej - RES. Miała to być mała paczuszka, która nie tylko polonizowałaby grę, ale i przy okazji dodawała parę poprawek, czy uprzyjemnień do gry. Ot, taka niewielka nakładka na standardowy Native. Miała ona być także kompatybilna z wcześniejszymi zapisanymi stanami gry, by nie trzeba było zaczynać wszystkiego od początku - to w sumie stawiałem sobie jako cel główny.

Z biegiem czasu, gdy dodawałem coraz więcej drobnych poprawek, okazało się, że spora część z moich zmian będzie mimo wszystko wymagać rozpoczęcia nowej gry, a to ze względu na sposób, w jaki M&B zapisuje niektóre informacje. Uznałem wiec, że skoro i tak gracz będzie musiał zacząć od początku, to dodałem jeszcze parę rzeczy, które dodać chciałem, ale do tej pory tego nie zrobiłem przed obawą niekompatybilności z save'ami... a potem jeszcze parę... i jeszcze... Ze zwykłej nakładki na Native nagle zaczął mi powstawać mały mod ze zbiorem różnych, moim zdaniem ciekawych i przydatnych, rzeczy.

Do moda nie zamierzam dodawać żadnych niepotrzebnych bajerów, a tylko te rzeczy, które uprzyjemnią rozgrywkę, poszerzą trochę nasze możliwości i jeszcze bardziej podkreślą klimat, pozwolą na lepsze wczucie się. Nie oczekujcie żadnych zmian, które w jakiś stanowczy sposób zmieniają samą grę i znacznie wpływają na styl grania (jak np. wprowadzenie machin oblężniczych).
 
 
Tymczasowo projekt nazywa się RES, ale do jego ukończenia nazwa pewnie ulegnie zmianie, gdyż nie jest on już tym, czym początkowo miał być.


Najważniejsze rzeczy, które już w modzie zaimplementowałem (na dzień 3.1.2009):

- strategiczna interaktywna mapa Calradii. Można ją dostosować do własnych potrzeb, przeglądać za jej pomocą informacje o lennach, wydawać rozkazy swoim lordom itd.
- nowa (a właściwie stara, tylko mocno przerobiona) mapa świata (by Aldwen). Wymaga jeszcze testów, głównie pod względem generowania pól walki (jeśli będą zbyt górzyste, to albo przerobię mapę, albo wrócę do starej, albo poszukam jakiegoś sposobu, by tereny walk wygładzić)
- wzorując się na modzie Native Improved przerobiłem jednostki każdej frakcji, by naprawdę były niepowtarzalne i od razu było wiadomo z kim walczymy i kto jest kim. W przyszłości planuję wyposażyć jednostki w nowe wersje pancerzy i uzbrojenia, by wyglądało to jak najlepiej i by dodać trochę różnorodności.
- rozdzielenie piechoty Rhodoków na włóczników (pikinierów->halabardników) i pawężników. Wydłużenie gałęzi rozwoju kuszników o jedną jednostkę (jest już w grze, była tylko wyłączona z gałęzi). (wymaga jeszcze dodania kilku nowych modeli + zbalansowania)
- lepsza heraldyka - ładniejsze, nowe sztandary ściśle powiązane z danym lordem. Ładne surcoty z heraldyką. Zero losowości. (w trakcie)
- różne ikony oddziałów na mapie świata dla każdej frakcji (w trakcie)
- skrypt własnego królestwa Highlandera, z rekrutacją lordów, przydzielaniem lenn, zmianą kultury etc. Znacznie rozbudowany i ulepszony (i cały czas rozwijany)
- specjalne, oddzielne prezentacje do zarządzania lennami, najmowania lordów etc., by jak najbardziej uprzyjemnić zarządzanie królestwem (też stale rozwijane)
- dyplomacja we własnym królestwie (wypowiadanie wojen, zawieranie pokoju etc.)
- zmiana koloru królestwa (kolorów będzie więcej, można zgłaszać swoje) oraz jego nazwy (na dowolną!)
- rozkazy wypowiadane na głos przez naszego bohatera (kilka różnych głosów do wyboru. Na razie brak głosów damskich)! Teraz można poczuć się jak prawdziwy przywódca, np. podrywając swych wojaków do szaleńczej szarży wrzeszcząc "Charge!!!".
- uderzanie tarczą (by Mirathei) - minimalne obrażenia, lecz można wroga na chwilę ogłuszyć, lub powalić (specjalna umiejętność dostępna dla gracza. Zapewne uczynię ją nagrodą za wykonanie jakiegoś questa)
- możliwość wyboru typu jednostek rekrutowanych w wioskach (albo rdzenni mieszkańcy, czyli jednostki z oryginalnej frakcji, albo nowi osadnicy, czyli jednostki z frakcji, do której aktualnie należy dana wieś).
- towarzysze w roli kapitanów (by rubik)- możemy im teraz rozkazać poprowadzić własną armię, dać jednostki i kazać nas wspierać. W odróżnieniu od lordów naszego królestwa, kapitanowie będą walczyć dzierżąc nasz sztandar.
- sporo drobnych dupereli i usprawnień (np. niektóre z poprawek TheMageLorda, trzecia ukryta skrzynia z brakującymi częściami zestawu samuraja...)
- Expanded Arena Janusa (bardzo mocno odświeżona [patrz screeny] i nieco rozbudowana. Będzie rozbudowana znacznie bardziej)
- elitarni żołnierze, którym będzie można dobierać ekwipunek (by fisheye) - na razie tylko zaimplementowane. Konieczne są zmiany w samych jednostkach, jak i dostępnym dla nich ekwipunku (by zbalansować grę).
- posiłki/wsparcie dla garnizonów w zamkach i miastach (by Zaitenko)- gdy garnizon zostanie za bardzo uszczuplony, to jest szansa, że z podległych wiosek wyruszy wsparcie.
- dodatkowe animacje ataku (by Ryuzaki)
- sporo drobnych rzeczy, o których już nawet nie pamiętam

Najważniejsze rzeczy, które planuję dodać/zmienić (niektóre już przygotowane do realizacji):

- lordowie zostaliby nieco podrasowani i mieliby specjalny ekwipunek (np. Swadia - każdy lord miałby konia ozdobionego własną heraldyką).
- kilku nowych Towarzyszy, którzy chętnie się do nas przyłączą.
- unikatowi lordowie, których można nająć do naszego królestwa - także z własnymi sztandarami. Nająć będzie można tylko część z nich, więc gracz sam będzie musiał zdecydować które postacie mu pasują, a które nie.
- powrót wielu przedmiotów ze starszych wersji M&B (pancerze, tarcze, uzbrojenie...)
- sporo nowych broni i opancerzenia, które będzie jednak odpowiednio dopasowane do gry, więc nie liczcie na żadne podpakowane artefakty. Część tekstur już mam przygotowanych, część już czeka, by się za nie wziąć.
- wyświetlanie dodatkowych, przydatnych informacji w zakładce "zadania". Np. info o relacjach z daną wsią lub miastem (gdy chcemy nająć dobrych rekrutów, to nie trzeba już biegać po mapie i szukać tej wioski, z którą mamy dobre relacje. Wystarczy zerknąć do odpowiedniej zakładki w "Zadaniach").
- kilka nowych - jako dodatek do 5 już istniejących - kultur (czyli drzewek rozwoju żołnierzy) do wyboru dla własnej frakcji. Po zmianie kultury będziemy mogli w wioskach najmować nowych wojów. Również lordowie naszego królestwa będą rekrutować jednostki z naszej kultury.
- więcej rodzajów grup bandyckich i (może) bandyccy przywódcy
- kolorowe wiadomości (by HardCode)
- prawdopodobnie załączę Custom Battle Mod. Jest już przygotowany do implementacji. Z tym jednak poczekam, bo są ważniejsze sprawy. :P
- zdarzenia losowe - zobacz temat http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=1739.0 i dodaj swoje zdarzenie losowe ;)
- nowe questy
- specjalne, rozbudowane turnieje rycerskie, pojedynki z lordami etc.
- nowe budynki w lennach. Zmiana zasad i szybkości budowania obecnie dostępnych budynków.


Rzeczy, nad którymi się zastanawiam:

- skrypt formacji (jak na razie odpycha mnie problem z jeźdźcami zsiadającymi z koni i dołączającymi do szeregów piechoty. Tylko dlatego skryptu jeszcze nie dodałem. I chyba raczej nie dodam.)
- morale bitewne (mało prawdopodobne)
- modyfikatory niektórych przedmiotów - np. rękawice płytowe i kolcze obniżające zdolność posługiwania się łukiem, zaś skórzane pozwalające pewniej naciągnąć cięciwę (+1 do power draw i drobny bonus do łucznictwa) itp. itd.
- umiejętności bojowe (rage, combat focus, sprint)




Tak jak wspomniałem wyżej, dodam kilku nowych towarzyszy, których można będzie przyłączyć do oddziału. No i sprawa wygląda tak, że nie będzie dla mnie praktycznie żadnym problemem dodać jeszcze kilku więcej. Co mam na myśli? To, że każdy z forumowiczów, który chciałby wrzucić do gry jakiegoś swojego bohatera, może się do mnie zgłosić. ALE... Proszę o zgłaszanie się TYLKO i WYŁĄCZNIE osób, które mają dobry i kompletny pomysł na swojego herosa, czyli od wyglądu i ekwipunku, po osobowość i linie dialogowe. Prośby typu "morzesz zrobic wypasionego berzerkera ktury sie bedzie nazywał Lord Wymiatacz?" sobie darujcie. Nie będę za nikogo pisał dialogów, ani kombinował czym bohater ma być i jak wyglądać. Nie będę też wrzucał do gry żadnych osób niszczących klimat. Postacie muszą być pasujące do świata gry, jak najbardziej wiarygodne. Jeśli ktoś jest zainteresowany, to proszę się zgłosić albo w tym temacie, albo do mnie na PW, to napiszę mu dokładnie co będzie musiał przygotować, by bohater się w grze znalazł.


Jeśli zaś ktoś chciałby wrzucić swoją postać do gry, ale nie ma pomysłu na dialogi, to...

Będę dodawał też lordów, których można nająć do naszego królestwa. Tutaj też możecie się zgłaszać, a wymagania są znacznie niższe, niż w przypadku towarzyszy. Do lordów potrzebne będą tylko - ogólny, niezbyt długi opis postaci, sama postać (jej wygląd, statystyki i umiejętności), jej wyposażenie oraz określenie herbu (niekonieczne). No i jakieś w miarę normalne imię. Imię nie musi posiadać "Lord" na początku, ba, nawet wskazane jest, by lordowie naszego królestwa nieco się wyróżniali i można dawać im inne tytuły lub całkiem z nich zrezygnować. Żeńskie postacie też nie są zakazane.

Zaznaczę tylko jeszcze, że jeśli chodzi o zgłaszanie własnych lordów do moda, to pierwszeństwo będą mieć zasłużeni użytkownicy forum. Niektóre z tych osób, nawet jeśli nie mają pomysłu na postać, to wystarczy, że podadzą mi imię swego lorda, a ja zrobię resztę i go umieszczę w grze - to tak w ramach nagrody i podziękowania za uczestniczenie w życiu forum. ;) Prośby osób z kilkoma postami raczej od razu będę odrzucał (chyba że pomysł bardzo mi się spodoba). W końcu to mają być lordowie, a nie byle hałastra... ;P

Możecie też zgłaszać jakie dodatkowe informacje - jeśli idzie o postacie, frakcje i miejsca - chcielibyście widzieć w zakładce "zadania". Takie rzeczy bowiem banalnie łatwo zrobić, a znacznie umilają grę.

To tyle, jak macie jakieś sugestie, propozycje, pomysły, to proszę się dopisywać w temacie.
Pozdrawiam,
Daedalus




Ekran lauchera:



Interaktywna mapa strategiczna z możliwością podglądu informacji o lennach i wydawania rozkazów lordom:


Nowa mapa świata:


Najmowanie lordów:
 

Towarzysze-Kapitanowie:
 

Zmiana nazwy i koloru królestwa:
     


Zarządzanie lennami:
     

Testowe menu wyboru głosu dla rozkazów na polu bitwy (z możliwością przetestowania poszczególnych głosów):



Trochę nowych tekstur:







Pancerze heraldyczne (Nordowie):



Nowe (testowe na razie) ikonki oddziałów (Nordowie i Swadia):




Turniej rycerski, czyli podrasowana wersja Areny Janusa:

Teksturę konia niebieskiego przygotował Couched, ja ją nieco zmodyfikowałem. Czerwony koń to również moja modyfikacja jednej z tekstur Coucheda.


Mod będzie dostępny w dwóch wersjach językowych - polskiej i angielskiej. Na razie pracuję głównie na wersji angielskiej, bo w "module_system" nie da się wprowadzać polskich znaków i stąd te anglojęzyczne teksty na niektórych zrzutach ekranu. Wersja PL jest jednak dla mnie priorytetem, angielska jest tak "przy okazji".

Oczywiście mod będzie działał tylko pod najnowszymi wersjami gry, czyli 1.010 oraz 1.011.
« Ostatnia zmiana: Marzec 09, 2009, 16:16:19 wysłana przez Daedalus »

Offline Diego

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 242
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jestem cziterem bo jeżdżę rowerem z wh
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 21, 2008, 18:03:56 »
No Daedalus wszystko jest ładnie, pięknie ale szkoda że formacji nie udało się dodać. Gratulacje.

89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika, jeśli należysz do tych 11%, wklej to do
podpisu!

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3912
  • Piwa: 140
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 21, 2008, 18:11:49 »
Jakie "gratulacje", jakie "nie udało się dodać"? :P Mod jest dopiero we wczesnej fazie produkcji i jeszcze mnóstwo rzeczy ulegnie zmianie.

Offline NIFN

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1360
  • Piwa: 19
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 21, 2008, 19:12:01 »
Witam!
Jeśli można zasugerować Daedalus-ie kilka "ciekawych" pomysłów...

1) W M&B śmieszy mnie jeden fakt, a mianowicie brak kondycji i zmęczenia. Zawsze mnie to zastanawia, jak rycerze zakuci w najcięższych zbrojach, biega po polu walki jak piłkarzyki na boisku i machają bronią, jakby była ze styropianu. Jeśli byłaby taka możliwość wprowadzenia paska kondycji, który wpływałby na efektowność w boju (np im mniej kondycji, tym nasze ruchy wolniejsze, a ciosy słabsze). Również tyczyłoby się postaci, które "porządnie oberwały" - im mniej zdrowia, tym jednostka wolniej się porusza, zamachy bronią wykonuje wolniej itp.
2) Znając AI rodem "na chama" w M&B to nawet najbardziej zmęczony i najbardziej uszkodzony leciałby dalej w bój. Jeżeli można by było wprowadzić indywidualny rozkaz dla danej jednostki - otwierałoby się okienko dialogowe z opcjami "wycofaj się za walki", "Nieważne". Jeśli wybralibyśmy te 1 opcje, to jednostka, do której zwrócilibyśmy ten rozkaz wymagałaby potwierdzenia np "Czy na pewno Panie? Czuję, że dam im jeszcze radę. Czy na pewno chcesz bym opuścił pole bitwy?" i odpowiedzi typu "Tak, opuść walkę, nie chcę Cię stracić", albo "Nieważne".
3) Brakuje mi na wyższych poziomach łowców nagród (Manhunters?), Ci co na początku (gdy zaczynaliśmy przygodę) jeździli po mapie i polowali na bandytów, rabusiów, korsarzy... Czy istniałaby możliwość dodania im spawn-pointów (czy jak to się tam nazywa), by można by ich było spotkać na wyższych poziomach?
4) Urozmaicone jednostki dezerterów - jest oddział np 50-ciu dezerterów ze swadiańskimi rycerzami, w skład których wchodziłby inne jednostki, a nie sami swadiańscy rycerze (np 28 swadiańskich rycerzy, 4 swadiańskich rekrutów, 10 swiadiańskich harcowników i 8 swadiańskich milicjantów - za złe nazwy przepraszam).
5) Ogłuszone jednostki, których nie pojmalibyśmy pozostawały by na mapie. Np Gdy ogłuszymy 20 rabusiów, a limit więźniów mamy 10, to pozostałe 10 pozostawałoby na mapie z liczbą 0/10 jednostek.
6) Własne królestwo brzmi świetnie, ale co z "królewskim odzieniem", mam nadzieję, że uwzględnisz w nowych przedmiotach koronę (mp tę, która nosił król Arthur w "Świętym Graalu"), oraz jakieś szaty, w sam raz na króla. ;)
7) Opłaty za awans jednostek - jeśli któryś z naszych żołnierzy awansowałby, na wyższą rangę musielibyśmy mu zapłacić (skormną kwotę na zakup ekwipunku itp).
Nie wiem, czy któryś z powyższych punktów jest "realny" do zrobienia, dlatego liczę na opinie. ;D
Pozdrawiam!
« Ostatnia zmiana: Grudzień 21, 2008, 19:15:46 wysłana przez NIFN »

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3912
  • Piwa: 140
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 21, 2008, 20:09:25 »
Niektóre z tych punktów są realne, niektóre znacznie ponad moje (bardzo skromne) możliwości.  Zobaczę, co da się zrobić, ale o kondycji i indywidualny rozkazach nawet nie myśl. :P


Aha - aby mieć własnego bohatera w grze, trzeba mi dostarczyć następujące rzeczy:

Imię
Wygląd (kod twarzy)
Atrybuty, umiejętności, biegłości
Wyposażenie
Linie dialogowe -instrukcje w tym poście: http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=1653.msg19821#msg19821


Offline slimak78

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 215
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 21, 2008, 20:10:18 »
Przeczytałem i naprawdę zapowiada się super. Ale jedno pytanie:

"- morale bitewne (też ciekawy skrypt, może się skuszę i także go dodam)"

Czy chodzi Ci o ten system, w którym wrogowie zaczynają przed nami uciekać w środku walki? Nie wiem dlaczego ale strasznie wkurzające wg. mnie. Nie chce mi się ich gonić na piechotę, ale jest spore grono graczy, którzy to lubią. Więc jak uważasz ;-)

Powodzenia!

Offline Credo

  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 350
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kaizoku Onii, Ore Wa Naru!
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 21, 2008, 20:14:42 »
Czuje, że "będzie się działo" ;). Brakuje mi tych pchnięć tarczą? Mam pomysł co do tego - im więcej siły, tym np. dalej przeciwnik upada. Np. gość z 5 siły nawet by nie przesunął wojaka zakutego w zbroję.
Z tymi kapitanami, to nie jest to coś "ala Everyone can be Leader"? Również bardzo mi się podoba.
Na dodatek mam pomysł na nowego bohatera - "Credo" (hahahah, bardzo oryginalna i wyszukana nazwa co? Kłaniajcie się mi, o zbóje :D).
Szczegóły na PW zaraz wyśle.
Pozdrawiam.
Credo
Japońsko-murzyński twardziel, sądząc po avatarze i sygnaturce.

Offline Alkhadias

  • Zbrojny
  • *
  • Wiadomości: 2616
  • Piwa: 161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Push humanity forward
    • Serio Blogów
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 21, 2008, 20:15:08 »
Nie wiem czy jestem zasłużony, czy też nie, ale ośmielę się podać opis Sir Alkhadiasa. Będzie on lordem, który służył w armii Vaegirskiej od kiedy ukończył 17 lat. Po ojcu, który był wielkim bohaterem wojny Vaegirsko- Khergickiej, nazwanej potem Rzezią Pustynną, otrzymał tytuł szlachecki oraz zamek Ismarila. Wiele osób nie toleruje go jako pełnoprawnego generała wojsk sądząc, że tytuł zdobył tylko poprzez wzgląd na wyczyn swego ojca, który w Bitwie pod Halmar uratował króla Yargleka (jak on się nazywał?). Alkhadias nie jest tym zbyt zadowolony i pragnie, aby jego imię budziło we wrogach taki sam lęk. Jest pewny siebie, opanowany, ale zarazem opryskliwy i cyniczny. Ma długie czarne włosy spięte w kucyk, ma bladą cerę oraz rysy araba. Ma bródkę i wąsiki. Co do uzbrojenia, to spójrz na moją opowieść o Alkhadiasie w dziale media, tam zobaczysz jak powinien wyglądać. Alkhadias jest mistrzem w posługiwaniu się łukiem oraz szablą. Tarcz nie używa. Jego herb wygląda jak krzyż maltański, jest szkarłatny, a wokół niego zwykłe białe tło. Pewnie wymyśliłbym coś więcej, ale teraz mi się nie chcę.
Father, forgive me not, for I have sinned!
Now tremble and fear, and mercy have not upon me!  

https://alkhadias-naukowo.blogspot.com/
https://alkhadias-muzycznie.blogspot.com/

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3912
  • Piwa: 140
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 21, 2008, 20:34:30 »
Czy chodzi Ci o ten system, w którym wrogowie zaczynają przed nami uciekać w środku walki? Nie wiem dlaczego ale strasznie wkurzające wg. mnie.
Powodzenia!

Tak, chodzi o skrypt "battle morale" Chela. Też mnie to trochę wkurzało i tylko dlatego jeszcze skryptu nie dodałem. ;)

Cytuj
Z tymi kapitanami, to nie jest to coś "ala Everyone can be Leader"?

Nie coś a'la, a dokładnie to. Udało mi się dogadać z Rubikiem i pozwolił mi na wykorzystanie jego skryptu.

Cytuj
otrzymał tytuł szlachecki oraz zamek Ismarila.

Nowi lordowie nie mają na początku żadnych lenn. Najmuje się ich i pojawiają się po jakimś czasie w naszych miastach lub zamkach. Potem możemy im nadać lenna, jeżeli mamy jakieś na zbyciu. ;)

Jak ktoś może, to niech dostarczy kod twarzy swojego lorda (trzeba włączyć grę z aktywnym edit mode). Ułatwi to sprawę.

« Ostatnia zmiana: Grudzień 21, 2008, 20:37:41 wysłana przez Daedalus »

Offline Credo

  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 350
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kaizoku Onii, Ore Wa Naru!
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 21, 2008, 20:50:34 »
Aj, ja wysłałem swojego bohatera z kodem twarzy w katalogu "CharExport". Nadaje się?
Pozdrawiam.
Credo
Japońsko-murzyński twardziel, sądząc po avatarze i sygnaturce.

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3912
  • Piwa: 140
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 21, 2008, 21:31:18 »
Coś mi się nie potrafi w grze zaimportować ta twarz, a w module system inaczej zapisuje się te wartości. Zaznacz w "enable edit mode" przy starcie gry, a potem "ctrl+e" przy tworzeniu wyglądu postaci i tamten kod mi wklej.

Edit: Z tym zgłaszaniem towarzyszy nie trzeba się spieszyć, bo i tak na razie nie modyfikuję tych plików. Dopracujcie ich sobie na spokojnie, bo jest czas.

Ich kwestie dialogowe oczywiście mają być po polsku, nie po angielsku.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 21, 2008, 22:37:40 wysłana przez Daedalus »

Offline Misiumen

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 663
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 21, 2008, 23:01:08 »
Przydalaby mi sie jakas lista, kto ma zamiar dodania swego awatara do moda Daedala. Bez tego bedzie dosc ciezko stworzyc odpowiednie linie dialogowe ( i tak ze 2-3 slowa o tym jaki bedzie, a byloby juz zupelnie milo).

Chodzi Ci o kłótnie/przyjaźnie w oddziale? No można sobie wybrać albo już istniejącego bohatera, albo poczekać trochę i zobaczyć kto się z forumowiczów (i z jaką postacią) zgłosi, by ożywić relacje między nowymi bohaterami.

Trafiles w dziesiatke Sławku :)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 22, 2008, 08:30:16 wysłana przez Misiumen »

Offline slimak78

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 215
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 21, 2008, 23:23:35 »
A, może jeszcze propozycje małą wsadzę. w wersjach 0.808< brakuje mi możliwości werbowania peasantów albo farmerów niezrzeszonych w żadnej frakcji, czy masz w planach umieścić taką możliwość? Co prawda w późniejszych wersjach możemy ich rekrutować, ale już rozwiniętych jako np. najemników... a to już jednak kosztuje :D

Nie wiem czy nie za chaotycznie jest napisany ten post,starałem się wyklarować ;-)

Offline Pablo77

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 977
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • |\/|00j $$w33t4$|\|y i loofC14nY B3nD!!!!1111 :*:*
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 22, 2008, 09:51:08 »
Więc tak. Moja postać nazywa się Pablo. Na początku dowodził małą grupką bandytów, po pewnym czasie został dostrzeżony jego talent przywódczy i zaczął walczyć jako khergicki najemnik w wojnie Vaegirsko-Khergickiej. Stał się jednym z bohaterów tej wojny. Przegrał tylko z Alkhadiasem, który bronił Yarogleka ;). Po wojnie został marszałkiem, ale niestety sodówa uderzyła mu do głowy. Postanowił zrobić zamach stanu i obalic Sanjar Khana. Zamach oczywiście się nie powiódł, a z uwagi na ogromne zasługi podczas wojny Pablo nie został skazany na karę śmierci, ale tylko wygnany. Dzisiaj postaram się wrzucić screena ze zbroją, twarzą i brońmi (Łuk wojenny i dwuręczny topór). Z oczywistych powodów nie lubi się z Alkhadiasem XD
Zapoznaj się z treścią regulaminu forum mówiącą o wysokości całej sygnatury. // Kalpokor

Offline Calathar

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 128
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 22, 2008, 11:00:16 »
1.Morale:potwornie irytujaca sprawa,przyklad:ja (19 poziom) i 5 towarzyszy (podobne poziomy do mnie),wszyscy konno,niezly sprzet vs 19 piratow=moi stoja w miejscu "bo sie boja" i piratow tluc musze sam >.< a to gonienie to rzeczywiscie zmora...
2.formacje:problem w tym ze formacje tluka sie w dziwny sposob:ludki tworza cos w rodzaju prostokatu i nacieraja na siebie krotszym bokiem...zaatakujcie sobie taki oddzial w formacji luzna kupa,zmasakrujecie wroga ;)
3.co do koron,w ktoryms z modow z itemami byl przerobiony Great helm na taki z korona,w 2 wersjach :) popatrze w ktorym