Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Echo Tawerny nr. 1

18.10.2018 | Dodał: Dyktator

Pierwszy numer reaktywowanej gazety forumowej już jest :) więcej

Co się dzieje z forum

31.08.2018 | Dodał: Dyktator

Wyjaśnienie sytuacji znajduje się na naszym facebooku: więcej

Nabór do redakcji

19.07.2018 | Dodał: Dyktator

Gazetka forumowa "Echo Tawerny" powraca! więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Echo tawerny nr.1
Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Konwersja muszkietów  (Przeczytany 1621 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline PrawyISprawiedliwy500

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Konwersja muszkietów
« dnia: Wrzesień 07, 2016, 21:21:27 »
Od dłuższego czasu pracuję nad pewnym modem ale nie on jest tutaj tematem a mój problem z konwersją muszkietów. Otóż mimo wielokrotnych (nieudolnych) prób kopiowania i/lub edytowania różnych powiązanych z muszkietami plików z Napoleonic Wars nie udało mi się odtworzyć ich w Warbandzie. I tutaj moja prośba o poinstruowanie mnie co i jak mam zrobić.

P.S. Tak muszą być z Napoleonic Wars

Offline Bruce Campbell

  • Lew
  • Szlachcic
  • *
  • Wiadomości: 7850
  • Piwa: 774
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • datadream2004 コギ花
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Konwersja muszkietów
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 07, 2016, 22:36:39 »
Za mało dajesz nam informacji. Co znaczy "wielokrotnych prób kopiowania i/lub edytowania różnych powiązanych z muszkietami plików"? Jakie to pliki? Co w nich próbowałeś edytować?
Nawiasem mówiąc, założyłeś temat w złym dziale, przeniosę go do Moddingu.
Ktoś, kto dopuścił 5G, to jest doktor Mengele systemu informatycznego. ~mądrość usłyszana z megafonu w trakcie protestu przeciwko testom 5G w Gliwicach

Offline PrawyISprawiedliwy500

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Konwersja muszkietów
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 08, 2016, 16:03:40 »
Dokładnie to nie pamiętam jakie ale po prostu kopiowałem w różnych kombinacjach różne pliki które były lub mogłyby być powiązane z muszkietami np. te z nazwą musket lub firearms. Od tekstur po skrypty

Offline Bruce Campbell

  • Lew
  • Szlachcic
  • *
  • Wiadomości: 7850
  • Piwa: 774
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • datadream2004 コギ花
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Konwersja muszkietów
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 10, 2016, 18:07:21 »
Odsyłam cię do tego poradnika -> http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=15616.0
Znajdziesz tam też od razu linki do gotowych narzędzi, jeśli jesteś zielony w moddingu to zalecałbym jednak skorzystanie z Morgh's Editor, jest całkiem przystępny choć fajerwerków za jego pomocą nie zrobisz.
Tutaj tylko dam jedną uwagę: w tutorialu piszę o nazwach modelów z plików .brf. Musisz znaleźć model wybranego przez siebie muszkietu w plikach .brf w folderze Resources w folderze NW, następnie skopiować ten plik .brf do folderu Resources w folderze swojego moda. Następnie musisz znaleźć tekstury jakie ma ten muszkiet i przenieść je z folderu Textures w folderze NW do swojego folderu Textures. Na koniec w folderze swojego moda w pliku module.ini wyszukaj wpisy load_resource. Wpisz powyżej nich, lub poniżej, tak żebyś potem pamiętał gdzie i mógł to miejsce łatwo znaleźć:
load_mod_resource = nazwa_pliku_brf_który_skopiowałeś
Ktoś, kto dopuścił 5G, to jest doktor Mengele systemu informatycznego. ~mądrość usłyszana z megafonu w trakcie protestu przeciwko testom 5G w Gliwicach

Offline PrawyISprawiedliwy500

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Konwersja muszkietów
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 13, 2016, 18:33:32 »
Dzięki