Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Konkurs Świąteczny 2017

13.12.2017 | Dodał: Dyktator

X edycja konkursu świątecznego. Trwa 13-19 grudnia 2017. więcej

Finały plebiscytów 2017!

07.12.2017 | Dodał: Dyktator

Do 17 grudnia trwają finały ostatniej fazy tegorocznych plebiscytów. więcej

Bannerlord:Wywiad z Koray Kıyakoğlu, inżynierem oprogramowania

07.12.2017 | Dodał: Hubtus

Tym razem w dzisiejszym Dev Blogu głównym gościem Q&A jest inżynier oprogramowania Koray Kıyakoğlu. Opowiada nam ona o swojej pracy w (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Dodanie pistoletu strzałkowego do sklepu (warband)  (Przeczytany 4828 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline faren

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 43
  • Piwa: 0
Dodanie pistoletu strzałkowego do sklepu (warband)
« dnia: Grudzień 04, 2010, 21:32:11 »
Witajcie!

Mam problem z dodaniem pistoletu, przejrzałem zarówno Four Ways jak i Taleworlds i nie wychodzi mi.

Odblokowanie um. broń palna + item pistoletu -> bangla
Dodanie giwerek NPCom -> bangla
Dodanie pistoletu w sklepach -> NIE BANGLA :(

Mam Warbanda 1.125 (nie, nie ściągne 1.132 bo używam Polished Landscapes które kocham!) korzystałem z Morgh's Edit Toola, ściągnąłem Module_System 1.126 w nadziei, że nim się uda coś wykombinować. I pytanie, jakoś specjalnie trzeba aktywować ten cały Module system? Czy źle go wsadziłem? (jest jako wolny folder w Native)

Czy może wie ktoś, co trzeba zmienić w triggets.txt by pojawiła się broń i amunicja w sklepach?

Offline Dravic

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 674
  • Piwa: -1
Odp: Dodanie pistoletu strzałkowego do sklepu (warband)
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 04, 2010, 21:35:49 »
po co triggers? Uzyj Morghs Mod Tool i zmien sobie w pythonie/.txt za jego pomoca flage przy skalkowym pistolecie "merchandise"...

To powiedz mi, jak odblokowac um. bron palna w WB? :) mowisz ze takie latwe... jestem ciekaw, co, gdzie i jak.
-i oczywiście saga Sienkiewicza- Wiedźmin

Offline matigeo

  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1043
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dodanie pistoletu strzałkowego do sklepu (warband)
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 05, 2010, 00:14:07 »
Ja również. Mam nadzieję, że pistolety będą uzywalne tak samo jak w Calradia 16 Century, bo te z Calradia 15 Century są badziewne i niecelne.

Offline faren

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 43
  • Piwa: 0
Odp: Dodanie pistoletu strzałkowego do sklepu (warband)
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 05, 2010, 07:48:34 »
W module.ini jest display_wp_firearms = 0, zmieniamy wartość na 1 i gotowe ale broni nie ma w sklepach ;/

I zaznaczyłem flagę merchendise i nadal ni ma :( może trzeba jakość odświeżania poprawić? Tylko gdzie?

BTW znalazłem pewien konsensus - dodałem NPC pistolety, wiec teraz kupować nie musze. Choć bardzo chciałbym by te giwery były dostępne w sklepie :(
« Ostatnia zmiana: Grudzień 05, 2010, 07:52:48 wysłana przez faren »

Offline Tymbark

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 898
  • Piwa: 3
  • Płeć: Mężczyzna
  • Am I evil?
Odp: Dodanie pistoletu strzałkowego do sklepu (warband)
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 05, 2010, 09:45:48 »
Nie znam się do końca na modding'u, ale może powinieneś zrobić "Nową grę"? O ile dobrze pamiętam to wszystko nie działa tak jak trzeba na jednym Save'ie. Jeżeli coś źle mówię to nie bijcie ;>

Offline Dravic

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 674
  • Piwa: -1
Odp: Dodanie pistoletu strzałkowego do sklepu (warband)
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 05, 2010, 11:55:20 »
Tymbark, akurat dobrze mowisz. Jeszcze mozna w Mod Toolsie ustawic czestotliwosc pojawiania sie broni i/lub przypisac ja do konkretnej frakcji (zeby np. tylko w miastach rhodokow sie pojawiala) co pozwoli zmniejszyc zakres poszukiwan :P
-i oczywiście saga Sienkiewicza- Wiedźmin

Offline PissInPeace

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 489
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dodanie pistoletu strzałkowego do sklepu (warband)
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 05, 2010, 12:42:37 »
Otwórz module_triggers.py znajdujący się w folderze z module system i znajdź coś takiego:

# Refresh Weapon sellers

Później zjedź trochę na dół i dodaj pod tym:
Cytuj
                       (troop_add_merchandise_with_faction,reg(2), ":cur_faction",itp_type_arrows,2),
                        (troop_add_merchandise_with_faction,reg(2), ":cur_faction",itp_type_bolts,2),

to:

Cytuj
                        (troop_add_merchandise_with_faction,reg(2), ":cur_faction",itp_type_pistol,1),
                        (troop_add_merchandise_with_faction,reg(2), ":cur_faction",itp_type_bullets,1),

Skompiluj MS. Aby pistolet i naboje się pojawił w sklepie musisz poczekać 24 godziny. Nie musisz zaczynać nowej gry.

Offline Kacu

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Piwa: 0
Odp: Dodanie pistoletu strzałkowego do sklepu (warband)
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 20, 2010, 18:09:08 »
Zrobiłem jak pisze PissInPeace i nie działczy. W ogóle jak zmieniam coś w Morghs Mod Tool i po zmienianiu np faction w pistolecie skałkowym i zapisuje to, jak wyłącze program i włącze znowu, to zmian nie ma jakbym nic nie zmieniał. Mam umiejętność broń palna dzięki radzie farena ale nie wiem jak dodać giwery NPCom, dodać je do np mojego ekwipunku czy dodać je do sklepów z bronią w miastach. I nie wiem co to znaczy to "skompiluj MS" w poście PissInPeace (Ale wkleiłem te linijki do triggers.py w module system. Ściągłem ten module system 1.132, bo taką mam wersje warbanda) . I jeszcze dlaczego faren ściągał ten module system? Dlaczego nie można wszystkiego zrobić w .txt w Native?

(Metoda Dravica już jest chyba domyślnie ustawiona i nic nie daje)

I faren, jak ty dodałeś NPCom giwerki? Jak zmienić częstotliwość pojawiania się itemu i przypisać go do jakiejś frakcji?

Offline PissInPeace

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 489
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dodanie pistoletu strzałkowego do sklepu (warband)
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 20, 2010, 18:13:42 »
Skompilować znaczy odpalić ten plik build_module.bat, jeśli tego nie zrobisz, to wprowadzone zmiany po prostu nie zadziałają.

Offline mikid95

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 31
  • Piwa: 0
Odp: Dodanie pistoletu strzałkowego do sklepu (warband)
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 04, 2011, 22:38:44 »
Kacu, jeśli w Morgh's toolu nie działa, to musisz najpierw kliknąć "Update item" po każdej zmianie, a potem dopiero "save changes." Z kolei ja mam taki problem, że do module_items.py dodałem przedmioty (muszkiet, arkebuz itp.), w Morgh'sie mi się wyświetlają zaznaczam merchandise, zapisuję, a broni palnej jak nie było tak nie ma, za to dodany miecz jest (że z błedem to co innego, przeczytać o ni można w Modding- pytania i odpowiedzi). Jutro spróbuję metody PissinPeaca :)

Offline MaksJ23PL

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 118
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dodanie pistoletu strzałkowego do sklepu (warband)
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 17, 2011, 14:49:03 »
Przepraszam a gdzie znajdują sie pliki python (.py)? Nie mogę bawić sie tym całym pythonem tylko txt compiled files...
MJ

Offline Zizka

  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1018
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Unsuccesfool
Odp: Dodanie pistoletu strzałkowego do sklepu (warband)
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 17, 2011, 17:26:04 »
W MSie.
"Czegoż płaczesz? - staremu mówił czyżyk młody -
Masz teraz lepsze w klatce niż w polu wygody".
"Tyś w niej zrodzon - rzekł stary - przeto ci wybaczę;
Jam był wolny, dziś w klatce - i dlatego płaczę".