Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Możliwości modding'u w M&BII(Questions & Answers)

21.09.2017 | Dodał: Hubtus

Na strone Taleworlds ukazał sie właśnie najnowszy blog developerski, w którym to ekipa Taleworlds odpowiedała na pytania (...) więcej

Bannerlord: Wywiad z Murat'em Türe, naczelnym programistą silnika gry.

14.09.2017 | Dodał: Eltarek

Dziś ukazał się dwudziesty trzeci blog dewelopera, zawierający trzeci już wywiad z pracownikami TaleWorlds pracującymi nad najnowszą odsłoną (...) więcej

Bannerlord: Wywiad z Berat Ceren Üstündağ(główna programistka gry)

07.09.2017 | Dodał: Hubtus

Zapraszamy do lektury najszowszego Dev Blogu z serii "Q&A z pracownikiem studia".  Tym razem do rozmowy została zaproszona Berat Ceren (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: A World of Ice and Fire  (Przeczytany 22795 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Gergold

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gdyby mi się chciało, tak jak mi się nie chce...
Odp: A World of Ice and Fire
« Odpowiedź #45 dnia: Sierpień 12, 2017, 23:54:13 »
Witam,
mam problem z grafiką po patchu 1.3, na 1.2 wszystko było ok, a po zainstalowaniu 1.3 obiekty takie jak kamienie/krzaki i inne pomniejsze prześwitują jako białe piksele.

edit.: Okazało się, że problem leży po stronie cieniowania, przy zmianie cieni z high na low obiekty się "rozpikseliwują".
« Ostatnia zmiana: Sierpień 13, 2017, 12:47:05 wysłana przez Gergold »

Offline PanBurza

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: A World of Ice and Fire
« Odpowiedź #46 dnia: Wrzesień 13, 2017, 18:36:58 »
Witam czy posiada ktoś spolszczenie do tego moda bo nigdzie takiego spolszczenia nie ma.
Może ktoś sam zrobił. ;)