Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Konkurs Świąteczny 2017

13.12.2017 | Dodał: Dyktator

X edycja konkursu świątecznego. Trwa 13-19 grudnia 2017. więcej

Finały plebiscytów 2017!

07.12.2017 | Dodał: Dyktator

Do 17 grudnia trwają finały ostatniej fazy tegorocznych plebiscytów. więcej

Bannerlord:Wywiad z Koray Kıyakoğlu, inżynierem oprogramowania

07.12.2017 | Dodał: Hubtus

Tym razem w dzisiejszym Dev Blogu głównym gościem Q&A jest inżynier oprogramowania Koray Kıyakoğlu. Opowiada nam ona o swojej pracy w (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Tworzenie nowej frakcji  (Przeczytany 15196 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Maly_007

  • BANITA
  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 480
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Tworzenie nowej frakcji
« dnia: Luty 25, 2010, 20:42:40 »
Potrzebujesz:

1. Działający Module_System, najlepiej czysty (czyt. bez żadnych zmian)
2. Chwilę czasu

A, więc zaczynamy:



1. Otwierasz plik module_factions.py i dodajesz:

Cytuj
("kingdom_6",  "Nazwa frakcji",  0, 0.9, [("outlaws",-0.05),("peasant_rebels", -0.1),("deserters", -0.02),("mountain_bandits", -0.05),("forest_bandits", -0.05)], [], kod koloru),

Kody koloru:
Cytuj
niebieski         = 0xFFAAAAFF
jasny niebieski  = 0xFFAAD8FF
czerwony        = 0xFFFFAAAA
żółty               = 0xFFFFFFAA
różowy           = 0xFFFFAAFF
fioletowy        = 0xFF6AAA89
czarny            = 0xFFAAAAAA
biały               = 0xFFFFFFFF
zielony           = 0xFFAAFFAA
brązowy         = 0xFF7A4800
Oczywiście możesz dać inny kolor. Jak zapewne niektórzy zauważyli jest to kod w języka HTML z dodanym przedrostkiem "0x"...

EDIT: Wyszukujesz:
Cytuj
("culture_5",  "culture_5", 0, 0.9, [], []),

Pod tym wklej:
Cytuj
("culture_6",  "culture_6", 0, 0.9, [], []),


2. W module_scripts.py szukasz linijki ([Ctrl] + F):
Cytuj
(call_script, "script_diplomacy_start_war_between_king doms", "fac_kingdom_1", "fac_kingdom_6"),

Jak pewnie niektórzy się domyślają te linijki odpowiadają za wojny między frakcjami... Możesz dodać kilka...


3. Potem szukasz:
Cytuj
(faction_set_slot, "fac_kingdom_5",  slot_faction_culture, "fac_culture_5"),

Skopiuj:
Cytuj
(faction_set_slot, "fac_kingdom_5",  slot_faction_culture, "fac_culture_5"),
(faction_set_slot, "fac_kingdom_5",  slot_faction_leader, "trp_kingdom_5_lord"),

I wklej to na koniec takich linijek zamieniając 5 na 6...


4. Poszukaj linii:
Cytuj
(faction_slot_eq, ":faction_no", slot_faction_culture, "fac_culture_5"),

Skopiuj:
Cytuj
(else_try),
          (faction_slot_eq, ":faction_no", slot_faction_culture, "fac_culture_5"),
    
          (faction_set_slot, ":faction_no", slot_faction_deserter_troop, "trp_rhodok_deserter"),
          (faction_set_slot, ":faction_no", slot_faction_guard_troop, "trp_rhodok_trained_spearman"),
          (faction_set_slot, ":faction_no", slot_faction_messenger_troop, "trp_rhodok_messenger"),
          (faction_set_slot, ":faction_no", slot_faction_prison_guard_troop, "trp_rhodok_prison_guard"),
          (faction_set_slot, ":faction_no", slot_faction_castle_guard_troop, "trp_rhodok_castle_guard"),
          (faction_set_slot, ":faction_no",  slot_faction_reinforcements_a, "pt_kingdom_5_reinforcements_a"),
          (faction_set_slot, ":faction_no",  slot_faction_reinforcements_b, "pt_kingdom_5_reinforcements_b"),
          (faction_set_slot, ":faction_no",  slot_faction_reinforcements_c, "pt_kingdom_5_reinforcements_c"),

I wklej to. Ma to wyglądać tak:
Cytuj
(else_try),
          (faction_slot_eq, ":faction_no", slot_faction_culture, "fac_culture_5"),
      
          (faction_set_slot, ":faction_no", slot_faction_deserter_troop, "trp_rhodok_deserter"),
          (faction_set_slot, ":faction_no", slot_faction_guard_troop, "trp_rhodok_veteran_spearman"),
          (faction_set_slot, ":faction_no", slot_faction_messenger_troop, "trp_rhodok_messenger"),
          (faction_set_slot, ":faction_no", slot_faction_prison_guard_troop, "trp_rhodok_prison_guard"),
          (faction_set_slot, ":faction_no", slot_faction_castle_guard_troop, "trp_rhodok_castle_guard"),
          (faction_set_slot, ":faction_no",  slot_faction_reinforcements_a, "pt_kingdom_5_reinforcements_a"),
          (faction_set_slot, ":faction_no",  slot_faction_reinforcements_b, "pt_kingdom_5_reinforcements_b"),
          (faction_set_slot, ":faction_no",  slot_faction_reinforcements_c, "pt_kingdom_5_reinforcements_c"),
        (else_try),
          (faction_slot_eq, ":faction_no", slot_faction_culture, "fac_culture_6"),

          (faction_set_slot, ":faction_no", slot_faction_deserter_troop, "trp_rhodok_deserter"),
          (faction_set_slot, ":faction_no", slot_faction_guard_troop, "trp_rhodok_trained_spearman"),
          (faction_set_slot, ":faction_no", slot_faction_messenger_troop, "trp_rhodok_messenger"),
          (faction_set_slot, ":faction_no", slot_faction_prison_guard_troop, "trp_rhodok_prison_guard"),
          (faction_set_slot, ":faction_no", slot_faction_castle_guard_troop, "trp_rhodok_castle_guard"),
          (faction_set_slot, ":faction_no",  slot_faction_reinforcements_a, "pt_kingdom_6_reinforcements_a"),
          (faction_set_slot, ":faction_no",  slot_faction_reinforcements_b, "pt_kingdom_6_reinforcements_b"),
          (faction_set_slot, ":faction_no",  slot_faction_reinforcements_c, "pt_kingdom_6_reinforcements_c"),
        (try_end),
      (try_end),


5. Poszukaj linijki (numer miasta możesz sprawdzić w pliku module_parties.py):
Cytuj
(call_script, "script_give_center_to_lord", "p_town_11"

Cytuj
(call_script, "script_give_center_to_lord", "p_town_11", "trp_kingdom_6_lord"),

Pierwsze pogrubione to "ID" miasta, drugie osoby do której miasto ma należeć... W tym przypadku króla frakcji (który jeszcze nie został zrobiony)...


6. Otwierasz plik module_troops.py
Znajdź tekst:
Cytuj
["kingdom_5_lord"

Skopiuj całą tą jednostkę i wkleją ją. Powinieneś mieć coś takiego:

Cytuj
 ["kingdom_5_lord",  "King Graveth",  "Kingdom 5 Lord",  tf_hero, 0,reserved,  fac_kingdom_5,[itm_warhorse,  itm_tabard,             itm_leather_boots,              itm_splinted_leather_greaves,   itm_heraldic_mail_with_tabard,  itm_gauntlets,         itm_bastard_sword_b,         itm_tab_shield_heater_cav_b,        itm_spiked_helmet],         knight_attrib_3,wp(220),knight_skills_4|knows_trainer_5, 0x0000000efc04119225848dac5d50d62400000 000001d48b80000000000000000, rhodok_face_old_2],
  ["kingdom_6_lord",  "Imię króla",  "Kingdom 6 Lord",  tf_hero, 0,reserved,  fac_kingdom_6,[itm_warhorse,  itm_tabard,             itm_leather_boots,              itm_splinted_leather_greaves,   itm_heraldic_mail_with_tabard,  itm_gauntlets,         itm_bastard_sword_b,         itm_tab_shield_heater_cav_b,        itm_spiked_helmet],         knight_attrib_3,wp(220),knight_skills_4|knows_trainer_5, 0x00000006bf002014041b71f49245813800000000001eb6bb0000000000000000, rhodok_face_old_2],

Po kolei co oznaczają pogrubienia: Imię, ID frakcji do której należy, kod twarzy:
Cytuj
Wygląd  (kod twarzy - aby go zdobyć należy uruchomić grę z włączonym trybem edycji, wejść do ekranu zmieniania wyglądu twarzy, wcisnąć "Ctrl + E" i kliknąć na kod, który pojawi się nad utworzoną głową. Można potem zminimalizować grę i wkleić kod np. do notatnika)
by Daedalus


7. Otwierasz plik module_party_templates.
Znajdź:
Cytuj
 ("kingdom_5_reinforcements_c", "kingdom_5_reinforcements_c", 0, 0, fac_commoners, 0, [(trp_rhodok_sergeant,3,6)]),

Skopiuj:
Cytuj
 ("kingdom_5_reinforcements_a", "kingdom_5_reinforcements_a", 0, 0, fac_commoners, 0, [(trp_rhodok_spearman,3,7),(trp_rhodok_tribesman,3,6)]),
  ("kingdom_5_reinforcements_b", "kingdom_5_reinforcements_b", 0, 0, fac_commoners, 0, [(trp_rhodok_trained_crossbowman,2,6),(trp_rhodok_crossbowman,4,7)]),
  ("kingdom_5_reinforcements_c", "kingdom_5_reinforcements_c", 0, 0, fac_commoners, 0, [(trp_rhodok_sergeant,3,6)]),

I wklej to. Zmień 5, na 6... Rzeczy z przedrostkiem trp oznaczają jednostki, które muszą być w module_troops (obecnie, jeśli robiłeś wszystko według instrukcji to jeszcze ich nie masz), a te liczby potem oznaczają od ilu do ilu ich będzie...


8. Zapisz wszystkie pliki (o ile tego jeszcze nie zrobiłeś) i uruchom plik: build_module (radzę zrobić to 2 razy, dla pewności).
Jeżeli wszystko poszło dobrze to właśnie dodałeś nową frakcję, dając im jedno z istniejących miast...

Wzorowany się na tym poradniku: http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,28839.0.html
« Ostatnia zmiana: Marzec 27, 2010, 22:37:22 wysłana przez Maly_007 »

Offline Kalpokor

  • Zbrojny
  • *
  • Wiadomości: 2424
  • Piwa: 0
Odp: Tworzenie nowej frakcji
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 25, 2010, 21:50:34 »
Good job Mały_007. Gratulacje.

Offline Kuczix

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 21
  • Piwa: 0
Odp: Tworzenie nowej frakcji
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 27, 2010, 17:02:17 »
Przykro ale mam błędy zrobię jeszcze raz na czystym module i zrobię edit

Offline Maly_007

  • BANITA
  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 480
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Tworzenie nowej frakcji
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 27, 2010, 18:02:11 »
No to powiedz jakie błędy, bo nikt tu jasnowidzem nie jest...

Offline Kuczix

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 21
  • Piwa: 0
Odp: Tworzenie nowej frakcji
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 27, 2010, 20:04:46 »
Oto one :)

Initializing...
Compiling all global variables...
Exporting strings...
Exporting skills...
Exporting tracks...
Exporting animations...
Exporting meshes...
Exporting sounds...
Exporting skins...
Exporting map icons...
Creating new tag_uses.txt file...
Creating new quick_strings.txt file...
Exporting faction data...
Exporting item data...
Exporting scene data...
Exporting troops data
Exporting particle data...
Exporting scene props...
Exporting tableau materials data...
Exporting presentations...
Exporting party_template data...
Exporting parties
Exporting quest data...
Exporting scripts...
Error: Unable to find object:fac_culture_6
ERROR: Illegal Identifier:fac_culture_6
Error: Unable to find object:fac_culture_6
ERROR: Illegal Identifier:fac_culture_6
Exporting mission_template data...
Exporting game menus data...
exporting simple triggers...
exporting triggers...
exporting dialogs...
Checking global variable usages...

______________________________

Script processing has ended.
Press any key to exit. . .


Za pierwszym razem więcej błędów było..... :)

Offline Maly_007

  • BANITA
  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 480
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Tworzenie nowej frakcji
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 27, 2010, 20:12:02 »
Skompiluj module_system jeszcze raz. Jak nic nie da to zajrzyj do pliku module_factions i upewnij się, że nigdzie nie ma literówki...

Offline Kuczix

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 21
  • Piwa: 0
Odp: Tworzenie nowej frakcji
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 27, 2010, 21:48:49 »
Heh literówek niema bo robiłem to 2 razy tak samo jak jest w tutorialu :/

Offline PissInPeace

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 489
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Tworzenie nowej frakcji
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 27, 2010, 22:12:43 »
Heh literówek niema bo robiłem to 2 razy tak samo jak jest w tutorialu :/
A nie dodałeś przypadkiem polskich znaków do nazwy?

EDIT: Ja również robiłem przez ten tutorial i u mnie działa...
« Ostatnia zmiana: Marzec 27, 2010, 22:21:56 wysłana przez PissInPeace »

Offline Maly_007

  • BANITA
  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 480
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Tworzenie nowej frakcji
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 27, 2010, 22:17:34 »
Heh literówek niema bo robiłem to 2 razy tak samo jak jest w tutorialu :/
A nie dodałeś przypadkiem polskich znaków do nazwy?

To można wykluczyć :P Odpaliłem module_system i strzeliłem w nazwie polski znak. Pojawia się o wiele więcej błędów...


PS: Jako, że nie widzę szybszego rozwiązania problemu to jeszcze dzisiaj (lub jutro) wrzucę gotową wersję module_system z dodaną frakcją (będzie wystarczyło zmienić kilka wartości i gotowe)
Błąd został naprawiony. Mimo to wrzucę raczej taką "wersję dla leniwych", ale nie jest to teraz moim priorytetem, więc na to będzie trzeba trochę poczekać...


DOWN: Działa bezproblemowo... Zresztą nie tylko mi...
« Ostatnia zmiana: Marzec 27, 2010, 22:40:04 wysłana przez Maly_007 »

Offline Kuczix

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 21
  • Piwa: 0
Odp: Tworzenie nowej frakcji
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 27, 2010, 22:19:48 »
Więc co o tym sądzicie moi mili -Mały działa ci ten tutorial chociaż ??

Edit: Jesteś szybszy ode mnie :) mam nadzieje że jeszcze dzisiaj to zrobisz :P
« Ostatnia zmiana: Marzec 27, 2010, 22:22:25 wysłana przez Kuczix »

Offline Maly_007

  • BANITA
  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 480
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Tworzenie nowej frakcji
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 27, 2010, 22:37:50 »
Odkryłem błąd. Podczas pisania poradnika zapomniałem dodać wpisu o jednym szczególe (który był w tym przypadku dość istotny), a wszystkie osoby, które znam robiły go same...

W każdym razie poradnik został poprawiony i działa na 101%...

Offline Kuczix

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 21
  • Piwa: 0
Odp: Tworzenie nowej frakcji
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 28, 2010, 11:11:55 »
Więc powinno być ok hmmm..... dam EDIT :P

EDIT: Mam coś takiego :P

Cytuj
Initializing...
Traceback (most recent call last):
  File "process_global_variables.py", line 11, in <module>
    from process_operations import *
  File "D:\Pobieranie\Module system\ModuleSystem\process_operations.py", line 14
, in <module>
    from module_troops import *
  File "D:\Pobieranie\Module system\ModuleSystem\module_troops.py", line 824, in
 <module>
    ["kingdom_6_lord",  "Mistrz Zakonu",  "Kingdom 6 Lord",  tf_hero, 0,reserved
,  fac_kingdom_6,[itm_warhorse,  itm_tabard,             itm_leather_boots,
         itm_splinted_leather_greaves,   itm_heraldic_mail_with_tabard,  itm_gau
ntlets,         itm_bastard_sword_b,         itm_tab_shield_heater_cav_b,
 itm_spiked_helmet],         knight_attrib_3,wp(220),knight_skills_4|knows_train
er_5, 0x00000006bf002014041b71f49245813800000 000001eb6bb0000000000000000, rhodok
_face_old_2],
NameError: name 'fac_kingdom_6' is not defined
Exporting strings...
Exporting skills...
Exporting tracks...
Exporting animations...
Exporting meshes...
Exporting sounds...
Exporting skins...
Traceback (most recent call last):
  File "process_map_icons.py", line 6, in <module>
    from process_operations import *
  File "D:\Pobieranie\Module system\ModuleSystem\process_operations.py", line 14
, in <module>
    from module_troops import *
  File "D:\Pobieranie\Module system\ModuleSystem\module_troops.py", line 824, in
 <module>
    ["kingdom_6_lord",  "Mistrz Zakonu",  "Kingdom 6 Lord",  tf_hero, 0,reserved
,  fac_kingdom_6,[itm_warhorse,  itm_tabard,             itm_leather_boots,
         itm_splinted_leather_greaves,   itm_heraldic_mail_with_tabard,  itm_gau
ntlets,         itm_bastard_sword_b,         itm_tab_shield_heater_cav_b,
 itm_spiked_helmet],         knight_attrib_3,wp(220),knight_skills_4|knows_train
er_5, 0x00000006bf002014041b71f49245813800000 000001eb6bb0000000000000000, rhodok
_face_old_2],
NameError: name 'fac_kingdom_6' is not defined
Exporting faction data...
Exporting item data...
Creating new tag_uses.txt file...
Creating new quick_strings.txt file...
Exporting scene data...
Exporting troops data
Exporting particle data...
Exporting scene props...
Exporting tableau materials data...
Exporting presentations...
Exporting party_template data...
Exporting parties
Exporting quest data...
Exporting scripts...
Error: Unable to find object:p_town_19
ERROR: Illegal Identifier:p_town_19
Exporting mission_template data...
Exporting game menus data...
exporting simple triggers...
exporting triggers...
exporting dialogs...
Checking global variable usages...

______________________________

Script processing has ended.
Press any key to exit. . .

EDIT2: Cicho cos sie dzieje dam edit :P
EDIT3: Teraz to ja mam Sargoth należy do chanat khercki(coś takiego xD) i tak dalej
« Ostatnia zmiana: Marzec 28, 2010, 12:28:37 wysłana przez Kuczix »

Offline Maly_007

  • BANITA
  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 480
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Tworzenie nowej frakcji
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 28, 2010, 14:03:36 »
Cytuj
Initializing...
Traceback (most recent call last):
  File "process_global_variables.py", line 11, in <module>
    from process_operations import *
  File "D:\Pobieranie\Module system\ModuleSystem\process_operations.py", line 14
, in <module>
    from module_troops import *
  File "D:\Pobieranie\Module system\ModuleSystem\module_troops.py", line 824, in
 <module>
    ["kingdom_6_lord",  "Mistrz Zakonu",  "Kingdom 6 Lord",  tf_hero, 0,reserved
,  fac_kingdom_6,[itm_warhorse,  itm_tabard,             itm_leather_boots,
         itm_splinted_leather_greaves,   itm_heraldic_mail_with_tabard,  itm_gau
ntlets,         itm_bastard_sword_b,         itm_tab_shield_heater_cav_b,
 itm_spiked_helmet],         knight_attrib_3,wp(220),knight_skills_4|knows_train
er_5, 0x00000006bf002014041b71f49245813800000 000001eb6bb0000000000000000, rhodok
_face_old_2],
NameError: name 'fac_kingdom_6' is not defined
Exporting strings...
Exporting skills...
Exporting tracks...
Exporting animations...
Exporting meshes...
Exporting sounds...
Exporting skins...
Traceback (most recent call last):
  File "process_map_icons.py", line 6, in <module>
    from process_operations import *
  File "D:\Pobieranie\Module system\ModuleSystem\process_operations.py", line 14
, in <module>
    from module_troops import *
  File "D:\Pobieranie\Module system\ModuleSystem\module_troops.py", line 824, in
 <module>
    ["kingdom_6_lord",  "Mistrz Zakonu",  "Kingdom 6 Lord",  tf_hero, 0,reserved
,  fac_kingdom_6,[itm_warhorse,  itm_tabard,             itm_leather_boots,
         itm_splinted_leather_greaves,   itm_heraldic_mail_with_tabard,  itm_gau
ntlets,         itm_bastard_sword_b,         itm_tab_shield_heater_cav_b,
 itm_spiked_helmet],         knight_attrib_3,wp(220),knight_skills_4|knows_train
er_5, 0x00000006bf002014041b71f49245813800000 000001eb6bb0000000000000000, rhodok
_face_old_2],
NameError: name 'fac_kingdom_6' is not defined
Exporting faction data...
Exporting item data...
Creating new tag_uses.txt file...
Creating new quick_strings.txt file...
Exporting scene data...
Exporting troops data
Exporting particle data...
Exporting scene props...
Exporting tableau materials data...
Exporting presentations...
Exporting party_template data...
Exporting parties
Exporting quest data...
Exporting scripts...
Error: Unable to find object:p_town_19
ERROR: Illegal Identifier:p_town_19
Exporting mission_template data...
Exporting game menus data...
exporting simple triggers...
exporting triggers...
exporting dialogs...
Checking global variable usages...

______________________________

Script processing has ended.
Press any key to exit. . .

Najprawdopodobniej w pliku module_factions masz błąd, bo MS nie znajduje 6 frakcji... Do tego:
Cytuj
Error: Unable to find object:p_town_19
ERROR: Illegal Identifier:p_town_19

W grze nie ma (przynajmniej standardowo) miasta to takim ID. Ostatnie miasto to p_town_18


Podaj zawartość pliku module_factions od wpisu:
("culture_1",  "culture_1", 0, 0.9, [], []),

do

##  ("kingdom_1_rebels",  "Swadian rebels", 0, 0.9, [("outlaws",-0.05),("peasant_rebels", -0.1),("deserters", -0.02),("mountain_bandits", -0.05),("forest_bandits", -0.05)], [], 0xCC2211),

Offline Kuczix

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 21
  • Piwa: 0
Odp: Tworzenie nowej frakcji
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 28, 2010, 16:09:45 »
Cytuj
 ("culture_1",  "culture_1", 0, 0.9, [], []),
  ("culture_2",  "culture_2", 0, 0.9, [], []),
  ("culture_3",  "culture_3", 0, 0.9, [], []),
  ("culture_4",  "culture_4", 0, 0.9, [], []),
  ("culture_5",  "culture_5", 0, 0.9, [], []),
  ("culture_6",  "culture_6", 0, 0.9, [], []),
#  ("swadian_caravans","Swadian Caravans", 0, 0.5,[("outlaws",-0.8), ("dark_knights",-0.2)], []),
#  ("vaegir_caravans","Vaegir Caravans", 0, 0.5,[("outlaws",-0.8), ("dark_knights",-0.2)], []),

  ("player_faction","Player Faction",0, 0.9, [], []),
  ("player_supporters_faction","Player Faction",0, 0.9, [("player_faction",1.00),("outlaws",-0.05),("peasant_rebels", -0.1),("deserters", -0.02),("mountain_bandits", -0.05),("forest_bandits", -0.05)], []),
  ("kingdom_1",  "Kingdom of Swadia", 0, 0.9, [("outlaws",-0.05),("peasant_rebels", -0.1),("deserters", -0.02),("mountain_bandits", -0.05),("forest_bandits", -0.05)], [], 0xDD8844),
  ("kingdom_2",  "Kingdom of Vaegirs",    0, 0.9, [("outlaws",-0.05),("peasant_rebels", -0.1),("deserters", -0.02),("mountain_bandits", -0.05),("forest_bandits", -0.05)], [], 0x33DD33),
  ("kingdom_3",  "Khergit Khanate", 0, 0.9, [("outlaws",-0.05),("peasant_rebels", -0.1),("deserters", -0.02),("mountain_bandits", -0.05),("forest_bandits", -0.05)], [], 0xCC99FF),
  ("kingdom_4",  "Kingdom of Nords",    0, 0.9, [("outlaws",-0.05),("peasant_rebels", -0.1),("deserters", -0.02),("mountain_bandits", -0.05),("forest_bandits", -0.05)], [], 0xDDDD33),
  ("kingdom_5",  "Kingdom of Rhodoks",  0, 0.9, [("outlaws",-0.05),("peasant_rebels", -0.1),("deserters", -0.02),("mountain_bandits", -0.05),("forest_bandits", -0.05)], [], 0x33DDDD),
  ("kingdom_6",  "Zakon Assasin's",  0, 0.9, [("outlaws",-0.05),("peasant_rebels", -0.1),("deserters", -0.02),("mountain_bandits", -0.05),("forest_bandits", -0.05)], [], 0xFFAAAAFF),

##  ("kingdom_1_rebels",  "Swadian rebels", 0, 0.9, [("outlaws",-0.05),("peasant_rebels", -0.1),("deserters", -0.02),("mountain_bandits", -0.05),("forest_bandits", -0.05)], [], 0xCC2211),
##  ("kingdom_2_rebels",  "Vaegir rebels",    0, 0.9, [("outlaws",-0.05),("peasant_rebels", -0.1),("deserters", -0.02),("mountain_bandits", -0.05),("forest_bandits", -0.05)], [], 0xCC2211),
##  ("kingdom_3_rebels",  "Khergit rebels", 0, 0.9, [("outlaws",-0.05),("peasant_rebels", -0.1),("deserters", -0.02),("mountain_bandits", -0.05),("forest_bandits", -0.05)], [], 0xCC2211),
##  ("kingdom_4_rebels",  "Nord rebels",    0, 0.9, [("outlaws",-0.05),("peasant_rebels", -0.1),("deserters", -0.02),("mountain_bandits", -0.05),("forest_bandits", -0.05)], [], 0xCC2211),
##  ("kingdom_5_rebels",  "Rhodok rebels",  0, 0.9, [("outlaws",-0.05),("peasant_rebels", -0.1),("deserters", -0.02),("mountain_bandits", -0.05),("forest_bandits", -0.05)], [], 0xCC2211),

Miasto dodałem :) kurde przed chwilą skompilowałem bez żadnego błędu i co i gówno (Za przeproszeniem)

EDIT: Very Good działa :)
« Ostatnia zmiana: Marzec 28, 2010, 16:15:33 wysłana przez Kuczix »

Offline elektrica

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Piwa: 0
Odp: Tworzenie nowej frakcji
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 02, 2010, 11:57:29 »
Cześć mały Zrobiłem wszystko wg twojego poradnika + dodałem jednostki lecz mam problem jak moge zrobić żeby dane oddziały było można rekturować w wioskach ?


Pozdrawiam poradnik dobry.