Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

I turniej w wisielca

18.03.2018 | Dodał: Dyktator

Już jutro, w poniedziałek (19.03) o godzinie 20 startuje pierwszy turniej w wisielca :) więcej

Wyniki ankiety

04.03.2018 | Dodał: Dyktator

Wyniki ankiety wraz z podsumowaniem zostały już opublikowane. więcej

Prosimy o wypełnienie ankiety

29.01.2018 | Dodał: Dyktator

Wypełnienie ankiety zajmie zaledwie parę minut, a nam to bardzo pomoże :) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Plusy i minusy M&B: Warband  (Przeczytany 63904 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline rasterus

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 79
  • Piwa: 4
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Plusy i minusy M&B: Warband
« Odpowiedź #150 dnia: Luty 07, 2016, 02:05:03 »
Wada? SI czy jak kto woli z angielskiego AI. To co wyprawiają w czasie bitwy to czasami załamuje. 15 jeźdźców potrafi utknąć za kamieniem albo za drzewem. Albo wszyscy do ataku i cała grupa atakuje 2 przeciwników, a 3 się odłacza i atakuje resztę napastników.

Offline Hieronim114

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 128
  • Piwa: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • bd w pułku
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Plusy i minusy M&B: Warband
« Odpowiedź #151 dnia: Sierpień 24, 2016, 20:29:29 »
Wady:

wcześniej wspomniane SI czyli ich inteligencja znajdą cię wszędzie a jak atakują to się bugują i nie którzy czyli 2 3 żołnierzy atakuje całą resztę kiedy dałem do ataku albo strzelcy nie wykonują rozkazu salw.
"Kite plane hit steel must"

Dzieci z Georgem Bushem przed zamachem z 11 września 2001 roku

Offline VectorMental

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 75
  • Piwa: 5
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszystko będzie w porządku
Odp: Plusy i minusy M&B: Warband
« Odpowiedź #152 dnia: Grudzień 28, 2017, 12:13:59 »
Ja nienawidzę tego że czesto ktoś blokuje ci broń i nie można zaatakować ale fajnie że wprowadzili chociaż początkowy zarys fabuły i te nowe misje.Też dobrze że nie trzeba wykonywac wszystkich poleceń na zasadzie "jak tego nie zrobisz nie przejdziesz dalej"
"What seems Shaggy?"
"I'm not Shaggy."

Offline Grzybek300

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Plusy i minusy M&B: Warband
« Odpowiedź #153 dnia: Kwiecień 17, 2018, 00:54:46 »
Co prawda trochę czasu upłynęło od premiery Warbanda,ale dorzucę swoją opinie odwołując sie sporo do starej lepszej wersji M&B na której spędziłem bardzo dużo czasu:

Zalety:
+Multiplayer !!
+tygodniowy zestawienie dochodów - w końcu nie trzeba latać po włościach i zbierać kasę ręcznie !!
+Nowa klimatyczna frakcja.
+Dodatkowa zawartość - Modele zbroi,faktorie,zakładanie królestwa,ożenek,nowe zadania - niby drobiazgi,ale cieszą.
+Dodana funkcja omijania bloku w broniach
+Nowe projekty miast

Na plus/minus zasługuje nowa mapa - Nic specjalnego,ale też nei odrzuca i porusza się po niej bez większych zarzutów

Wady(tego będzie sporo :/ ) :

-Brakuje jakiś nowych jednostek(z chęcią bym przyjął do armii jakiś halabardników,pieszych rycerzy,konnych kuszników,miotaczy)

-Nowa ,,lepsza grafika'' - kolory otoczenia są jak na moje zbyt jaskrawe(szczególnie niebo).

-Optymalizacja nie jest na zbyt wysokim poziomie(zwłaszcza podczas bitew pod murami miast).

-O ile modele broni/zbroi są dobre,tak ich tekstury to znaczny krok w tył - Nie dość że mają mniejszą ilość detali i rozdzielczość to jeszcze wyglądają jak karton bądź styropian pomalowany farbą - zero połysku,ledwo to metal przypomina.Najlepsze jest ostrze berdyszy wyglądające jak kamień obrobiony szlifierką.

-Rebalans broni - broń drzewcowa została totalnie skopana - postacie biorą za krótki zamach,mają mały dmg oraz po prostu nie mają za wysokich parametrów w porównaniu do dwuręcznych.
-Atak lancą z przysiadu - O ile czas obniżenia broni wydaję sie być ok,tak fakt że lanca lata we wszystkie strony co wnerwia nieziemsko.

-Upośledzone konie - w porównaniu do I części są strasznie mało manewrowe oraz mają problemy na byle pagórku.W warbandzie brakuje także koni zdolnych do przełamywania formacji piechoty - wbicie w grupke +3 luda i koń zwalnia prawie że do 0.

-Jeszcze bardziej upośledzone AI - Lordowie zmieniają frakcję jak rękawiczki średnio co 2-3 tygodnie,Lordowie albo padają za szybko nie robiąc prawie nic pomimo wojny,albo zbierają się w grupy po 1500-2500 luda i wyżynają całą frakcję jak leci(Swadii często 3/4 terytorium znika po 100 dniach).Czasami robią się sytuację patowe że 2 frakcje mają między sobą kosę oraz najeżdzają sie nawzajem armiami po kilka tysięcy wymieniając się jedynie swoimi zamkami bo walka w polu to dla nich za duże wyzwanie.AI pojedyńczych jednostek też nie zachwyca - zwłaszcza konnica - blokują na byle przeszkodzie,uwielbiają wjechać bokiem lub dupskiem swojego wierzchowca przed innego jeźdzca.

- System dowodzenia leży i kwiczy.Nie wiem kto wpadł na pomysł,że warto robić NOWY system dowodzenia jednostkami na polu bitwy.Wszystkie wyuczone kombinacje idą do lamusa,i wszystkiego trzeba się uczyc OD nowa,bo tak i już.Grupowanie jednostek to jedyna zaleta i to jest spoko,ale twórcom zabrakło oleju w głowie i 12 klawiszy funkcyjnych oraz 10 numerycznych to ZA MAŁO(chyba że sterowanie przypisawali na klawiaturze posiadającej co drugi klawisz)

- Plądrowanie,kradzieże obniża honor co utrudnia przygotowanie postaci pod podbój mapy oraz sztucznie wydłuża nudny okres farmienia kasy.

-Totalnie skopana mechanika walki - Postacie wyprowadzaja wolniejsze ciosy z wysokości  łokcia,a nie tak jak wcześniej z ramienia przez co ataki mają strasznie mały zasięg i trafienie wroga nie jest łatwe.Tarcze potrafią pochłonąc uderzenie pomimo tego że przeciwnik jest już przygotowany do wyprowadzenia ciosu.Wspomniana wcześniej droń drzewcowa ma krótszy zasięg niż broń dwuręczna oraz potrafi zahaczyć o byle co.

-Khergici dostali z niewiadomo czemu nerfa przez co sa teraz najgorszą nacją w grze.Przykładowo doborowy łucznik konny ma biegłość w łucznictwie 110 XD(a miał ponad coś koło 200-220) a jest on na tym samym poziomie co rycerze i sierżanci.Już w podstawce byli mocno przeciętni z braku słabych zbroi,bardzo wysokich kosztów utrzymania armii,najgorszych jednostek oblężniczych oraz dosyć prymitywnego SI konnych łuczników.


Wolę podstawkę,wszystko tam jest o wiele prostsze,przyjemniejsze,bitwy są o wiele bardziej grywalne,oraz ma lepszą optymalizację i grafikę(już lepiej moc obliczeniową przeznaczyć na dodatkowe ilość wojsk w battlesizer lub dołożyć więcej ragdoli lub zwłok dla realizmu niż na przejaskrawioną grafikę WB).Jedyna zaleta WB to wg mnie multi i nowe mody,poza tym nie oferuje nic innowacyjnego i ciekawego(większość oferowały już mody na zwykłego M&B).