Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Battania - omówienie frakcji (Dev Blog 19/10/17)

19.10.2017 | Dodał: Eltarek

Dziś, jak co tydzień, pojawił się kolejny blog dewelopera. Twórcy opowiadają nam o jednej z dostępnych w grze frakcji - Battanii, (...) więcej

Bannerlord:Wywiad z Fatma Nadide Öçba, artystką graficzną 2D/3D

12.10.2017 | Dodał: Hubtus

Tym razem w dzisiejszym Dev Blogu głównym gościem Q&A jest Aatystyka 2D/3D Fatma Nadide Öçba. Opowiada nam ona o (...) więcej

Bannerlord Singleplayer: punkty wpływu, armie (Dev Blog 05/10/17)

05.10.2017 | Dodał: Eltarek

Kilka chwil temu ukazał się dwudziesty szósty blog dewelopra, przerywający serię wywiadów w słabym stopniu nawiązujących do (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord  (Przeczytany 131630 razy)

Opis tematu:

Eltarek i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline sir Luca

  • Marszałek Maruda
  • Admin Emeryt
  • Rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 5125
  • Piwa: 127
  • Płeć: Mężczyzna
  • Otaczają mnie tęgie, tępe buce...
  • Steam ID: Mój status Steam
Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« dnia: Czerwiec 27, 2013, 09:58:51 »
Masz jakąś informację o nowej produkcji spod znaku M&B? Napisz nam o tym tutaj.

Na początek stare już ale chyba jedyne oficjalne informacje o Mount&Blade: Bannerlord

http://www.youtube.com/watch?v=spI6wMokjko
http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,197608.0.html
http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,195023.0.html
« Ostatnia zmiana: Sierpień 18, 2017, 02:43:29 wysłana przez Dyktator »
"Demokracja: dwa wilki i owca, debatujący co będzie na obiad"

Offline soner

  • Ojciec Założyciel
  • Rybałt
  • ****
  • Wiadomości: 1707
  • Piwa: 117
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 28, 2013, 21:18:27 »
Wywiad z tworcami MB2 (wiem, ze troche suchar...) Mozna sie z niego dowiedziec wielu ciekawych rzeczy. Miedzy innymi, ze nie bedzie tam module system, a cala gra bedzie brand new i nie bedzie z niej nic ze starego MB

Cytuj
I've been awake for some thirty-odd hours right now, of which ten spent on a bus: back to Ankara after just 4 days, I almost can't recognize the city. Ice melted, wild dogs packs have been sealed in kennels, girls begin to swarm out in the streets, T-shirts powerfully claim their place in everyday life.
My body by now is fueled by a deadly mixture of coffee, cigarettes and fanboy enthusiasm: I am about to meet Umit Singil, one of the developers of Mount&Blade, Warband, With Fire & Sword and so on.
The meeting is scheduled right after noon, at the Teknokent hub, a group of buildings dedicated to information technology of Middle East Technical University campus. Just enough time to eat a sandwich and get my wallet stolen.
Arrived in Teknokent, calmly and a little embarassed, I begin to wander through offices, looking for the Ikisoft\Taleworlds one. I glimpse a glass-walled studio, and a giant Vaegir knight poster on the side. Bingo.
I knock shyly, and cautiously introduce myself, with my broken Turkish, mingled with English words. While they look for Singil, I have the chance to give the office a look-over: walls are covered with playbills, posters and guys on horseback, Post-its and note pads crowd the desks. In the midst of the knick-knacks which characterize any self-respecting office, though, a book stands out. An Osprey book: Siege Machinery in the middle ages. Bingo, again.
Finally I meet Singil, and we agree to continue with the interview while having a coffee at the nearby Starbucks.
Sitting in front of our mugs of hot (and expensive) coffee, we simultaneously take out two packs of blue Winstons. It's him the one who brakes the ice.
"Do you smoke?"
"Here in Turkey, either you are an active smoker, or a passive smoker."
"Well, no one wants to be passive, right?"
It seems a good start. I take out from my pocket the piece of paper with the questions, and we can finally begin the interview.

Q: You have done a great job, improving the combat system from M&B to WB. Between M&B's horizontal slashes and WB's more florid animations-in which you have added the kick feature-there is a gulf. How do you plan to proceed with M&B2? Will it be simple evolution, or do you consider to completely transform the hit and parry system?
A: We are re-doing everything again, we are not using anything from the old games. As for the game mechanics, I know for sure we are going to work on the parry system. We implemented it into the later versions of Warband. We are also rewriting all the animations for blocking, for example. Blocking was nice, but you know, was a little “blocky”, back then. There are some attacks that you can’t just stop with an upper block, you have to divert it, we are taking care of stuff like that. It’s going to be an evolution, as you said, not a revolution. The combat system is going to be essentially the same, but it’s going to be improved. A lot. We changed programming language and everything…

Q: And what about the module system?
A: there won’t be a module system anymore. It’s going to be a lot more accessible, the whole structure of the game is being rewritten, tenths of times, for the modders to do whatever they please. We created a new game from scratches. What has started as a husband and wife project has expanded, as you know, and the new code began accumulating on top of the old code. It became a little clumsy, it is natural. Have you messed with the shader file, for example?

Q: I didn’t have the courage. But I remember seeing the zombie texture around the folder, a few times.
A: exactly. Many things right now are hard coded, like animations, that can’t be changed without the help of a developer. You won’t have as many limitations in M&B 2.

Q: Regarding the map, will there be a new map? Will the world change, will it remain the same? How’s it going to be for single-player lovers?
A: the game, in terms of campaign and the world itself has changed like three times from now, but we are pretty confident we are going to keep this version. Let’s just say we are going to expand what you already know about Calradia.

Q: You know there had been many successful modifications for the game, and one of the best known is the Strategus – cRPG, which allows the players to have some sort of multiplayer campaign. Will there be any feature like that in the game to come?
A: at this stage a multiplayer, competitive or cooperative looks still pretty difficult to make.

Q: Warband opened a completely new market and a completely new fanbase for the M&B franchise. It also created a new genre for multiplayer games, a niche that some other software houses are trying to exploit. How is Taleworlds going to deal with the competition?
A: Ah, the competition… let’s just say we’ll carry on doing what we can do best: offer some historically plausible, rock-hard gameplay. That’s what we are trying to keep for the multiplayer.

Q: Are you going to focus more on a more accessible playability or are you going to keep on going on the track opened by Warband?
A: Of course, there won’t be anything like a Viking battling a space marine (although it would be awesome n.d.r.), but we won’t be focusing on a specific year. No French vs. English, for example. We are going to expand, stretch and bend it a little. Let’s just say that.

Q: still about the multiplayer, there is a diffused concern regarding TW’s support of the multiplayer community. In regards especially to “official” community sporting events, like the NC and the ENL, and in general the competitive side of the gaming. Will there be in M&B 2 a more stable and organized supports for clans, players, maps?
A: we have been talking about it a lot by now. The Nations’ Cup support, or the new website, which is a little old by now, but was intended to work as some sort of portal page, where you could register your profile, your serial, see the games you owned and stuff like that. Our best effort was put in creating a stable community that supported us, and for which we could produce stuff for. We are also working on some sort of official ladder, a series of official tournaments.

Q: what about players IDs? Will there be a system to officially recognize player names and clans?
A: we are really thinking about it, we like the idea of a player account usable for the forums, the community, the game, the data being gathered in some separate database, accessible from other computers, for example. We are working on it.

Q: And now for a particularly interesting point concerning the Italian community: will there be an official Italian translation?
A: the only translations done until now were done by players, so probably yes. The localizations were made by players who approached us, then the translations would be revised and corrected, and finally accepted.
And it is because the community OWNS the game. There have been contributions, suggestions that have been put into the game. This sense of property is maybe one of the reasons why we have such a loyal and affectionate community.

Q: Still, there has been a recent controversy, which can be somehow told like this: the attitude has changed a lot since the very beginnings where community-developers interaction was the norm, to this day.
A: We are a lot bigger now. When I got hired first, there was five people at TW. Now we are 25. Working on a bigger, better, stronger game. We don’t really have much to show now, not just yet. There has been no official press release, you know, but the word is out there. But once we are ready to show something to you guys, we’ll get back on track, receiving millions and millions of tons of feedback and comments. We are going to get back on track. We are not a huge, faceless corporate company: the community is all we’ve got.
We’ll get back on track, I promise.

Q: the most important question of all: in M&B2 will there be dinosaurs?
A: *laughs* only if you dig deep enough!

Q: speaking of phisics, how will the players interact with the environments in M&B2?
A: It’s still very early to talk, but we would like the game environment to be interactive as much as possible. The ideal would be to have the player pick-up, destroy and throw stuff. We are rebuilding, or should I say building, a physics engine from scratches.

And this is all, for now.
Because of time issues I wasn't able to talk with the big boss, Armagan Yavuz, but as you had a chance to read, Umit Singil matched up to the task, and from what I've seen and heard in Teknokent, as soon as Taleworlds will begin to pull M&B2 videos and images out of the hat, hype will soar.

It's all from Ankara, line to Rome.

Ten kto to przetlumaczy dostanie ode mnie buzi, a jego tlumaczenie pojdzie na strone glowna.
~Już Cię nie rozumie liżę komuż dupę ale jestem arogancki.Zastawienie wyrazów podobne do tego Jaś jest wysoki ale trochę niski. - acoaco122

Offline Netoman

  • Bajkopisarz
  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1609
  • Piwa: 122
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 28, 2013, 21:54:55 »
__________________________
|                                             |
|                                             |
|                                             |
|   °____________________°  |
|________________________ |


Its whale.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 29, 2013, 10:07:12 wysłana przez NeToMaN »
Są ludzie którzy grają w moduły gdzie używa się tylko dwóch bloków

Offline Teoiss

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 692
  • Piwa: 8
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 28, 2013, 22:22:55 »
Neto Tawerniany tłumaczu xDD

Offline huth

  • Senior
  • *
  • Wiadomości: 6524
  • Piwa: 449
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 28, 2013, 22:38:35 »
To jest chyba z jakiegoś translatora...

Offline Netoman

  • Bajkopisarz
  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1609
  • Piwa: 122
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 28, 2013, 22:48:12 »
Chyba nie. Translator popełnia dużo błędów i nie odmienia wyrazów. Ja siedziałem na telefonie, skopiowałem tekst, wkleiłem do posta i tłumaczyłem po kolei każde zdanie. Choć z błędami, ale na bierząco poprawiam.
Są ludzie którzy grają w moduły gdzie używa się tylko dwóch bloków

Offline Dyktator

  • Premier TFW
  • Administrator
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3905
  • Piwa: 662
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 28, 2013, 23:09:43 »
To jest chyba z jakiegoś translatora...

Mówiłem mu to samo :D
"Bądź zmianą, którą pragniesz ujrzeć w świecie."

soner:wszystkie wypowiedzi na sb sa drukowane i wysylane do rodzicow autorow
sir Luca:moje też?
Alkhadias:Twoje są wysyłane na policję.
soner:razem z probka kalu i moczu

Offline Trebron2009

  • 2009
  • Najemnik
  • *
  • Wiadomości: 2024
  • Piwa: 303
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 29, 2013, 01:18:27 »
Kulawo, neto. Niestety wielu zdań z angielskiego nie da się przełożyć dosłownie na polski, trzeba temu poświęcić trochę czasu żeby zinterpretować i odpowiednio podkreślić różne cechy wypowiedzi. Tłumaczenie dosłowne to złe tumaczenie.
(click to show/hide)

Offline Netoman

  • Bajkopisarz
  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1609
  • Piwa: 122
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 29, 2013, 10:11:05 »
Nie miałem przyjemności uczyć się angielskiego w szkole, częściowo dlatego poszło słabo. Drugim minusem, był telefon. Ciężko było w ogóle na nim posta wkleionego to okienka odpowiedzi przeczytać, a co gorsza, go edytować.
Są ludzie którzy grają w moduły gdzie używa się tylko dwóch bloków

Offline Argaleb

  • Najemnik
  • *
  • Wiadomości: 2165
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Asinus asinorum in saecula saeculorum
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 29, 2013, 10:26:07 »
Cytuj
Q: Do M&B powstało kilka dobrych modyfikacji, jedną z najlepiej znanych jest strategus-cRPG który pozwala zagrać w coś w rodzaju kampanii multiplayer. Czy zamierzacie dodać coś takiego w nowej części?
A: Obecnie taki multiplayer, nawet coop jest raczej trudny do stworzenia.

No tak. Mała grupa ludzi (praktycznie 1 osoba) zrobiła praktycznie za darmo modyfikację, a ich "firma" nie jest w stanie sobie z tym poradzić. Czyli nici z strategusa w drugiej części MB.

"Mistrz Świata 2011, Mistrz Polski 2010, Wicemistrz Polski 2011 Mistrz Europy 2012

Offline Claudie

  • Corleone
  • Błędny Rycerz
  • *
  • Wiadomości: 4204
  • Piwa: 64
  • Płeć: Kobieta
  • Miłość jest najpotężniejszą siłą w tym świecie
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 29, 2013, 10:37:50 »
Może Chadz i reszta coś poradzi na to?

Offline Trebron2009

  • 2009
  • Najemnik
  • *
  • Wiadomości: 2024
  • Piwa: 303
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 29, 2013, 11:03:28 »
No tak. Mała grupa ludzi (praktycznie 1 osoba) zrobiła praktycznie za darmo modyfikację, a ich "firma" nie jest w stanie sobie z tym poradzić. Czyli nici z strategusa w drugiej części MB.
Ale bądźmy szczerzy - rozwiązania ze Strategusa są zbyt prymitywne żeby wrzucić je do gry sprzedawanej w pudełku. Cały system trzeba by było wrzucić do samej gry, sam nie wiem jak to by miało działać. Łatwo jest czasem coś powiedzieć. Na pewno mniej lub bardziej prymitywne rozwiązanie wymyślą modderzy.

Offline Mat Berserker

  • Żonglujący Pepeszami
  • Awanturnik
  • *
  • Wiadomości: 1999
  • Piwa: 82
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 29, 2013, 13:35:56 »
Żałosne jest to że twórcy cRPG obeszli bezsensowne ograniczenia i zrobili w miarę grywalny rozbudowany tryb multiplayer podczas gdy te tureckie patałachy mając dostęp do dosłownie wszystkich elementów autorskiego(!) silnika gry nie potrafią osiągnąć nic szczególnego w tej dziedzinie. Jest to tak żałosne że jedyne wytłumaczenie jakie widzę to to że sami nie potrafią się zorientować co znajduje się w "kodzie"(bo pisanie tego bez cudzysłowowa byłoby obrazą dla większości programistów) który pisali przez tyle lat.

Offline huth

  • Senior
  • *
  • Wiadomości: 6524
  • Piwa: 449
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 29, 2013, 16:34:48 »
Ekipa cRPGa chyba zaczęła robić jakąś własną grę z tego co mi wiadomo...

Offline Argaleb

  • Najemnik
  • *
  • Wiadomości: 2165
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Asinus asinorum in saecula saeculorum
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 29, 2013, 16:37:14 »
Tak czy siak. Jeżeli ekipa tworząca Bannerlorda nie jest w stanie poradzić sobie choćby z taką kwestią jak kampania multiplayer, to raczej na pewno nie poradzą sobie z innymi elementami ważnymi dla rozgrywki.

"Mistrz Świata 2011, Mistrz Polski 2010, Wicemistrz Polski 2011 Mistrz Europy 2012